Siema, auto zakupiłem parę miesięcy temu, wcześniej jeździłem trzema Civicami, miał być Leon z 1.8T, ale sztuki które oglądałem nie wzbudziły mojego zaufania, zacząłem więc oglądać inne auta z tym silnikiem i padło na to.
MODEL:
- A4B6 2004
SILNIK:
- BEX 1.8T 190KM
- OLEJ MOTUL 5W40
UKŁAD DOLOTOWY:
- OEM
UKŁAD WYDECHOWY:
- OEM
ELEKTRONIKA:
- OEM
UKŁAD NAPĘDOWY:
- OEM FWD
ZAWIESZENIE:
- OEM S line prawdopodobnie 1BV bo dość twarde.
Dzięki, póki co diesle nie są w kręgu moich zainteresowań już chyba prędzej zdecydował bym się na hybrydę. Auto jest całkiem spoko, po przesiadce cieszą proste rzeczy jak tempomat, podłokietnik czy automatyczna klima Doszedłem do wniosku, że przydałby się jeszcze automat, więc kolejna fura na 90% będzie go mieć, już powoli robię rozpoznanie
Po tym modelu miałem dość Ałdi Było to z 6 lat temu, więc auto nawet trochę młodsze.
Plastiki rysowały się od wszystkiego, a klimatyzacja jak padła tak wydałem majątek i dalej klops, w środku lata z czarną skórą
Na plus że benzyna, ale oby się nie zaczęła za szybko psuć
Ogólnie z moich i znajomych doświadczeń wynika, że audi po gwarancji to wieczna skarbonka
Auto sprowadzone z Luksemburga, 1 rejestracja 2005, przebieg 192K, wyszło z opłatami jakieś 20K.
Tak jak piszeKaramba_DC2, wiele elementów wnętrza jest podatnych na zużycie, u mnie na razie wszystko wygląda bdb, wyjdzie może na hamowni jak z przebiegiem dla mnie jest realny, oryginalne turbo, sprzęgło, dwumas wytrzymuje jakieś 300K przebiegu.
Karamba_DC2, ja też zacząłem od klimy pierwszy serwis i wymiana łożyska sprężarki 500zł ale to nie koniec bo sprężarka raczej będzie wymieniona Aczkolwiek jest to popularny typ Denso, montowany w wielu markach, więc chyba nie jest to tylko problem Audi
Ogólnie do jazdy to było spoko auto, jednak do mnie bardziej przemawiały potem BMW.
Po tej audi którą miałem 3 miesiące, kupiłem E46 325i w coupe, nie dość że bardziej mi się podobała, to w półtora roku jakoś zrobiłem ponad 70.000km, a wydatki to były typu olej, albo zawias koni i eibach
Raz zostawiłem w burzy otwarte szyby, drzwi pełne wody, auto też trochę zalane, rozebrałem trochę wnętrza i nic się nie stało
Miałem dwa Audi, i nie kupił bym kolejnego nie mając gwarancji, znajomi mają tak samo
Jest kilka modeli które nawet mi się podobają, wiem że fajnie się prowadzą, ale lęk przed dużymi częstymi wydatkami skutecznie zniechęca
(...)
Na plus że benzyna, ale oby się nie zaczęła za szybko psuć
Ogólnie z moich i znajomych doświadczeń wynika, że audi po gwarancji to wieczna skarbonka
+1
My w pracy ten silnik w dokładnie tym modelu zajezdziliśmy przy 180kkm.
Prywatnie nie miałem Audi, ale ten model użytkowany służbowo wyleczył mnie na stałe z tej marki
Karamba_DC2, Też myślałem o e46,ale kombi mi się nie podoba, a chciałem hb albo małe kombi, bo jak miałem coupe Civica, to jak chciałem coś większego przewieść to musiałem auto od ojca pożyczać, kompota też nie chciałem
Jakie miałeś silniki? jaki drugi model?
nomad, nie wiem co dokładnie rozumiesz pod zajeździliśmy? Wiem, że Audi potem wypuściło sporo silników które trzeba omijać szerokim łukiem ( które były również montowane w innych VAGach) ale 1.8T raczej do nich nie należy.
Prawda, Audi ma ogrom jednostek z wadami i problemami, lista jest mega długa
E46 miałem 325i benzynę 192KM
Brat miał kilka lat potem ten sam model ale na skrzyni smg i też git.
Potem E60 2007r z 3.0l dieslem 235KM, odkupil go mój pracownik, auto zrobiło u nas 100kkm do teraz, ma 270kkm i nic ! Olej klocki i sama jazda
B6 fajne auto,szkoda,że nie q:-) co do silnika 1.8T jedyny słuszny. Większość moich znajomych lata teraz 1.8T plus lpg i każdy chwali. Sam przelałem już 40tys i złego słowa nie powiem.Dawaj dp większe wtryski i program. Będzie Pan zadowolony:-)
Celowo nie brałem Q bo w moim przypadku to tylko więcej by paliło i osiągi nieco gorsze. Dp nie będę wstawiał bo nie chce się użerać z kolejną podmianką jak się ktoś przywali, ewentualnie jakiś sportowy kat. Wtryski to jeszcze muszę pogadać z tunerem bo wiele osób twierdzi, że dają rade, ale raczej bym je zmienił. Tak w ogóle to ponoć seryjne sprzęgło znosi około 330Nm więc i tak się nie poszaleje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum