-Honda Civic FN2 - w dobrym stanie niezawodny, twardy, mało Nm
-Golf 6 GTI - kiedyś się interesowałem, ale odpuściłem ze względu na silniki tfsi
-Seat Leon Cupra R - to samo co w vw - imo 1 albo 3 generacja, 1 stara, 3 droga
-Ford Focus ST MK2 - przy dorzuceniu lpg robi się praktycznie brak bagażnika
ja na tapecie mam leona 3 fr 1,8 tsi - ale podobno poprawione tylko tak z 60k trzeba położyć
Ogólnie nie planuje dokładania LPG, tak jak prędzej pisałem nie patrzę na pojemność także może być i v8 pod maską, bardziej liczy się przyjemność z jazdy. W razie czego posiadam drugi samochód więc ten nie musi być jakiś bardzo praktyczny.
Co myślicie np o Subaru impreza da się coś sensownego dostać za tą kwotę?
Ogólnie nie planuje dokładania LPG, tak jak prędzej pisałem nie patrzę na pojemność także może być i v8 pod maską, bardziej liczy się przyjemność z jazdy. W razie czego posiadam drugi samochód więc ten nie musi być jakiś bardzo praktyczny.
Co myślicie np o Subaru impreza da się coś sensownego dostać za tą kwotę?
Sensowanego WRX'a na pewno znajdziesz za ten hajs.
Nie chodzi stricte nawet o "prawdziwe" 4x4, bardziej o wygodne wsiadanie. Rodzice na grand vitarę na bank nigdy sie nie zdecydują, bo jechali tym autem trasę gdańsk-zakopiec i wymęczyło ich to auto niesamowicie, bardzo niewygodne w trasie, mają jakiś uraz do tego auta, z resztą ja jeździłem i też nie podobało mi się.
Diesel nie musi być, ale akurat tak się głównie trafiają te auta. Na ten moment chyba wygrywa CRV przed RAV4.
Z tego co się orientowałem to jest bdb, myślałem trochę o ufo z tym silnikiem, wystarczy zmienić IC i 200km pęka ale sprzęgło tego nie ogarnia i nie znalazłem też jakiegoś sensownego rozwiązania tej kwestii więc odpuściłem.
Coś mi się wydaje, że te auta mogą mieć zbliżony komfort, trzeba by obadać.
Identyczny CRV jest u mnie w rodzinie no i dla mnie furka kozacka, trochę duża ale fajna, w trasie też podobno daje rade, ja tylko raz prowadziłem jak wiozłem jako świadek młodych do ślubu
czyli co, znowu brak alternatywy dla Hondy? a może o Yeti się ktoś wypowie?
Jeśli to jest kwestia tylko tego wsiadania to przymierzył bym się do jakiś zwykłych fur z segmentu D, E, taki podwyższone auto nie ma sensu jak się z tego nie korzysta, gorsze prowadzenie, większe opory itp.
Musi być wysoki SUV no i to nie podlega dyskusji, wiem że to może nie mieć sensu, no ale im się takie auta podobają i tyle, mi z resztą w sumie też. Tak raz w tygodniu auto będzie jeździć na wioskę gdzie droga jest różna w zależności od pogody, raczej nie będzie wjeżdżać w teren gdzie by sobie nie poradziło normalne auto, ale zawsze bezpieczniej czymś wyższym i nawet z oszukanym 4x4, tym bardziej np z przyczepką.
A no i ma dobrze się nadawać do ciągnięcia przyczepy, więc sporo momentu w dieslu jak najbardziej na plus. Fajnie gdyby się też dobrze prezentował ubłocony po dach, bo na myjnię autem Taty jeżdżę głównie ja jak raz na miesiąc się pojawię w domu...
Ktoś sie jeszcze wypowie o tym dieslu w RAV4? Oprócz RAV4 i CRV coś jeszcze jest? Angielskie SUVy pewnie drogie albo się psują, a niemieckie stare w tych pieniądzach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum