BC RACING siedzi już dawno, ale był z nim mały problem. Przy okazji zmiany gwintu, zostały wymienione wszystkie tulejki w zawieszeniu, które tego potrzebowały. Na OEM oczywiście.
Jaki był problem? Skręciłem przód prawie max w dół, a tutaj japa. Skręcam tył - siadło i jest spory zapas. Co jest? Po korespondencji mailowej z producentem, okazuje się, że miałem za długie sprężyny z przodu (200 zamiast 180). Mają mi je dosłać, ale czas oczekiwania jest taki, że na przód wleciały sprężyny z K-SPORT'a, które mają długość 180 i taką samą twardość. No i musiałem podnosić. Pomalowałem też piasty, bo rdzawy kolor bardzo straszył. Ściągałem koła jakieś 87955 razy (a nie mam pneumata ani żaby) i nie mam nerwów aktualnie robić tego po raz 87966, by pomalować zaciski. Najbardziej te piasty raziły.
Następnie bardzo przyjemna sesja z BRTK. Polecam.
Zostało ogarnąć wydech, który brzęczy i mnie wkvrwia, zrobić geometrię (była już próba, ale przyrząd złapany za oponę uniemożliwia skręt) i pewnie coś jeszcze.
Auto: Ferio Access Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 2003 Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2019-04-25
Nie wiem jak Ty możesz tym jeździć na tak skręconym gwincie... ja teraz na chwile zabrałem Ferio do Poznania to żałuje, że nie mam ze sobą kluczy do gwintu bo od razu bym podniósł auto
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum