Rodzinny wóz, który jest szybszy niż wygląda.
Prawie maksymalne wyposażenie, między innymi panorama, carbonowe listwy w środku, B&O. Jest wygodnie i cichociemno.
MODEL:
S4 B8
SILNIK:
3,0 V6 TFSI
UKŁAD DOLOTOWY:
- rura dolotowa Forge
- wkładka RAMAIR
UKŁAD WYDECHOWY:
- X-pipe Magnaflow
ELEKTRONIKA:
seria - program Stage 1
UKŁAD NAPĘDOWY:
seria
ZAWIESZENIE:
seria
UKŁAD HAMULCOWY:
seria + DS Performance
BODY-KIT:
seria
ŚRODEK:
seria
CAR-AUDIO:
seria Bang & Olufsen
MOC:
~400KM
4,4 sek do 100 (na zimówkach bez LC)
12,3 sek na 1/4 mili
Na montaż czeka już mniejsze kółko kompresora, potem nowy program + program skrzyni i atakujemy ~450KM.
Na razie zrobiłem 2kkm i auto sprawuje się bardzo dobrze. Spalanie wysokie, ale nie jeżdżę jak emeryt.
Miałem 2 lata A4 B8 w dieslu i poza 1 usterką skrzyni nic się nie działo.
W S4 najsłabsza jest właśnie skrzynia, tzn ryzyko jej awarii jest największe, bo z silnikiem raczej nie ma problemów.
S5 kozak, ale ja potrzebowałem kombi.
Kupiłem już z stg 1.
Filmik z wydechem muszę nagrać. Przy obciążeniu jest przyjemnie głośno, natomiast podczas normalnej, spokojnej jazdy jest prawie jak seria.
Duża różnica względem ISa ? Jeśli chodzi o spalanie może po programie się poprawi, bo ponoć jak na tę moc wypada całkiem dobrze w tych silnikach. Ciężko kupić jakąś sensowną sztukę? No i ile trzeba dać mniej więcej?
Jeśli chodzi o spalanie może po programie się poprawi, bo ponoć jak na tę moc wypada całkiem dobrze w tych silnikach. Ciężko kupić jakąś sensowną sztukę? No i ile trzeba dać mniej więcej?
U mnie spalanie w trasie bez oszczędzania to 10-11l, więc myśle, że bardzo przyjemnie.
S4 sedan ciężko o sensowną sztukę, bo większość to USDM (sam szukałem i stanęło na S5), z kombi trochę łatwiej bo tylko EUDM. Ceny od 60k za USDM bądź kombi powyżej 200k przelotu, zadbane egzemplarze to 80k +/-10. Oczywiście mowa o przedliftach
Od IS350 pali ok 3 litry więcej, ale jest też dużo szybszy.
Swój film nagram niedługo, bo wydaje mi się, że u mnie jest trochę głośniej, ale mniej więcej tak brzmi:
https://youtu.be/OujYQLmVlFc
No i tak jak już wspomniał hayabusa na dobrego przedlifta trzeba wydać ok 80. Chyba, że chcesz gorzej wyposażonego z większym przebiegiem to ~70 da się znaleźć.
Gratulacje, pomijając fakt praktyczności i osiągów to chyba jednak CRX dawał więcej frajdy z jazdy ?
Pewnie, że tak. S4 B8 jako funcar średnio się nadaje i nie ma porównania do crxa.
Za to na codzień i w każdych warunkach atmosferycznych jeździ się szybko i przyjemnie.
Doszły nowe koła na ten sezon, niestety tym razem nie JDM.
Na samej feldze jest oszczędność ponad 3 kg w stosunku do seryjnych felg a coś jeszcze może ugram oponami.
Mniejsze ET wpłynie na agresywniejszy wygląd, OEM felgi są bardzo schowane.
but why..?
Nie, że to źle, ale w tym aucie to chyba już bez różnicy czy masz 3kg cięzsze koło czy nie , zostały naleciałości z czasów posiadania hłondy
_________________ Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
Jasiu, w moim byłym Lexusie była ogromna różnica. Lżejsza felga zupełnie odmieniła prowadzenie auta. Przyspieszanie, hamowanie, manewrowanie - wszystko na plus.
Z ciekawości nawet wstrzymam się z modami i pomięrzę najpierw auto na tych felgach. Wtedy będzie czarno na białym jaka jest różnica.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum