Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
1xCRX
Autor Wiadomość
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-03-16   

robim co możem :mrgreen:
zarwałem dwie nocki przy aucie, więc zdjęć nie robiłem, ale dorzucę później

wpadł nowy dolot, wieksza przepustnica (podobno jedno mocowanie nie pasuje, okazalo sie, ze zadne nie pasuje, ale się nie poddałem i weszła :lol: ), uszczelka termoizolacyjna - wyslali mi chyba od h22 tego nie idzie spasowac :-( ), felgi intra 13, nowe tarcze, nowy "pas" przedni i komplet slickow, zestaw do strojenia.

wylecial: gaz - troche szkoda, bo zajebiscie byl ogarniety, ale zmotywuje mnie to, zeby w koncu wystroic sobie kompa porzadnie, zbiornik spryskiwaczy do bagaznika, stare tarcze pomimo tego, ze nie mialy nawet rantu.

Tarcze wymieniłem, żeby upchnąć felgi 13 na tarcze 262 z zaciskiem 282 bez dystansu (nie chcialo mi sie zmieniac szpilek). Pierwsza proba dopasowania zacisku do felgi na tarczach z opla combo skonczyła się tak: (musialem sprobowac)



wiec wlecialo nowe jarzmo, jarzma sfrezowane o 6mm, tarcze z concerto stoczone o 1mm, pierscienie centrujace tarcze, spilowany klocek i zaciski zjechane pod felge i wszystko gra :mrgreen: Ni ***** nie polecam, odradzam itd. Zakladajcie dystanse, albo zmieniajce zwrotnice, (albo poczekajcie, az zrobie adaptery pod seryjne zwrotnice) Najebalem sie niemilosniernie, wydalem sporo kasy i w zamian mam gorszy hebel, ale 13 wchodzi :D


Tutaj moje nowe wzmocnienie pasa:
wyrzuciłbym zupełnie, ale lubię jak mam drugie zabezpieczenie maski :)



Intra:



I wyrzezbiona przepustnica pod kolektor z d-serii dohc



 
 
Exiu 


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 328
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-03-16   

Dlatego ja zrezygnowalem z polaczenia 282 seryjna zwrotnica :D bo nawet polowa 15 nie wchodzila :D ps. widzimy sie na Ulezu ? :D
 
 
Arkadio

Dołączył: 08 Wrz 2013
Posty: 437
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2019-03-16   

mocna rzeźba, trzymam kciuki żeby końcu zaczęło jeździć i dawać frajdę ;)
 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-03-17   

Exiu napisał/a:
Dlatego ja zrezygnowalem z polaczenia 282 seryjna zwrotnica :D bo nawet polowa 15 nie wchodzila :D ps. widzimy sie na Ulezu ? :D


Dlatego żaluje, ze nie bralem tych zwrotnic z integry DA. Aaaaale, zrobi się adaptery i będzie wchodzić zacisk 262 na tarcze 262 na seryjnej zwrotnicy :)
 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-03-20   

Bez zdjęcia się nie liczy, więc dorzucam 8-) Wpadł jeszcze camber hardrace na tył i kupiłem pasująca uszczelkę pod ssaka/ Na pierwszą rundę mam zamiar jechać :) tylko jeszcze trochę podłubać muszę


 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-08   

wypadł na ułeż zaliczony. Zajebiście było poznać mordki z internetu.
Niestety po dwóch kółkach zapoznawczych, na początku pierwszego okrążenia wystrzeliła korba i musiałem gaśnicą gasić mały pożar. Niestety wideo brak :mrgreen:

mam w garażu drugie z5, ale go nie wkładam. Składa się doprężone 1.5 z tłokami od 1.3 mam nadzieję na szybki wyjazd z garażu i ogień :]





 
 
Exiu 


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 328
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-04-08   

no szkoda, byles moim faworytem w klasie entuzjasta :P Krzysia Toba straszylem, a zakonczyliscie kariere w tym samym momencie, chociaz ja chyba wole wypluc korbe :P
 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-10   

Aj niedobrze słyszeć.

Jak spisywały się opony i jakie w końcu cisnienia ustawiałeś ?
_________________

 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-10   

hehe, dzięki za wiarę we mnie :mrgreen: przyznam, że czułem się bardzo niepewnie. Trasa bardzo szybka, nigdy po takiej nie jeździłem + pierwszy raz na slicku już na okrążeniu zapoznawczym mnie obróciło, ale myślę, że gdyby motor przetrwał do końca to byłbym w stanie wystukać niezły czas w swojej klasie. :)

Po dwóch okrążeniach zapoznawczych gdzie dogrzewałem opony, bo moja klasa jechała od razu po, wyjeżdżałem z 1.8 na przodzie i 1.6 z tyłu, ale za mało zrobiłem, żeby coś powiedzieć poza tym, że dobrze klei i jak puści to jest bida :shock:

slinik sie juz sklada. moze w nastepnym tygodniu odpał


nie mam szczescia do samochodów ostatnio. W skodzie 2 flaki, w crx wjechała śmieciarka i poszła korba, a w jagaura dziś wjechała babka przy cofaniu :kwasny:
 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-05-10   

Pojechał na klatkę. Przełożenie go z kobyłek na tę konstrukcję było kuresko trudne :evil: Całą drogę myślałem o tym jak to będziemy ściągać, a gość podjechał widlakiem i w 30 sekund było po zawodach :-P
Czarny crx może dostanie następce, żeby w międzyczasie było co upalać



 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-06-02   

Miała być tylko jedna poprzeczka do kierowcy w poprzek i jedna poziomo, a zrobił się krzyż. Nie wiem czy się chłop pomylił czy jak, ale cena ta sama, ze dwa kilo więcej pewnie, ale zawsze bezpieczniej :)
Wczoraj kilka godzin spędziłem na przygotowaniu pod obspawanie i lakierowanie wnętrza. Jeszcze trochę mat muszę oskubać, bo nie poddają się łatwo i można kłaść auto na boku.




żeby lawetę maksymalnie wykorzystać to kupiłem przy okazji ED6, które prawdopodobnie zastąpi CRX

 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2019-06-02   

Kupa roboty :)
A maty fajnie schodzą suchym lodem, to już forumowa sprawdzona wiedza :mrgreen:
_________________
 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-06-23   

zbite maty, obspawane w środku, zrzucone na bok, i obspawane od spodu. Jak skończę skrobać gumę z podłogi to epoksyd, poliuretan i można zabierać się za następne rzeczy. Znaleziony ladny kwiatek pod mastyka. :)









 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-08-08   

Epoksyd w profile zamknięte i szczeliny, epoksyd na cała podłogę i przykryte mokro na mokro 2x lakierem poliuretanowym. Efekt taki, że szkoda na koła stawiać :) Teraz buda na dół, trzeba oskubać i polakierować wnęki nadkoli, wyciąć tylne ćwiary pod laminat i polakierować wnętrze z klatką











:)
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2019-08-08   

elegancko powoli do przodu !
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna