Tak to jest na rzep. Na dole ściągnąłem trytytką, dobrze się trzyma i myślę, spełni swoje zadanie.
Co do chromów na listwach i klamkach to już pretensje do fabryki
Myślałem czy by tego czarną folią nie okleić.. w sensie same ramki szyb.
No to widzę że męski hebel wleciał ! Na bank odczujesz wielką różnicę. Dobrze pamiętam jak w swoim FN2 robiłem taką podmiankę i efekt był rewelacyjny. Co prawda wkładałem DS2500 ale je trzeba trochę dogrzać żeby hamowały tak jak trzeba. Gratki!
widzę sporo włożonej pracy ale moim zdaniem trzeba w acc uważać z nadmiarem modyfikacji bo z fajnego sedana może wyjść choinka wywalił był szpojler, naklejke nurba, folie na tyle (albo przyciemnić wszystko), żołte halo i szukał bym zderzaka z grilem Modulo oraz końcówek wydechu z poliftowej eski ... taki set na tym kole IMO wyglądał by super .. ale wiadomo twoje auto twoja wizja
memo88 napisał/a:
Co prawda wkładałem DS2500 ale je trzeba trochę dogrzać żeby hamowały tak jak trzeba
często czytam takie wypowiedzi w internetach i kurde jakoś mam inne odczucia, przewaliłem już sporo kompletów DS2500, na s2ki, E9 i teraz na daily FK2 .. i nigdy nie czułem niedosytu na zimnym hamulcu
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
często czytam takie wypowiedzi w internetach i kurde jakoś mam inne odczucia, przewaliłem już sporo kompletów DS2500, na s2ki, E9 i teraz na daily FK2 .. i nigdy nie czułem niedosytu na zimnym hamulcu
Ja nie twierdzę że nie hamują na zimno chodziło mi raczej o to że ich pełna efektywność jest uzyskana po krótkim rozgrzaniu Sam również zużyłem trochę kompletów. Teraz meczę drugą parę w FK2 i jestem mega zadowolony.
Odkopię temat.
Żółta folia z fogów zdjęta, naklejka Nurburgring zdjęta.
Skompletowałem zestaw hamulców do Akordeona, a dokladniej:
Tarcze przód z Nissana 350z
Klocki przód Ferodo DS Performance
Zaciski przód Brembo Megane RS
Tarcze tył ATE 305mm z Cr-v
Klocki tył Diamond Black Fast Road
Adaptery na przód i tył
Zaciski tył po kompletnej regeneracji
Przewody w stalowym oplocie HEL
Plyn ATE SL6
Jutro zakładam. Powinno hamować
Muszę się w końcu zabrać za resztę gratów, które leżą... walki, ssak, przepustnica, lekki zamach, Fd ep3..
Hamulce zostały ogarnięte, z tylu było 260mm jest 300 z zaciskami po regeneracji.
Przód było 300mm na 1 tłoczku, jest 324mm na 4 tłoczkach.
Tak to wygląda
Zrobiłem kilka jesiennych ujęć:
Zmieniłem oliwę i olej w skrzyni
Wycieraczki też doczekały się wymiany
Z racji tego, że moje OEM felgi z type s nie mieściły się na zacisk Brembo, kupiłem sobie Enkei 17x8 z Lancera EVO na zimę
Sprezyny przednie w gwincie ISC zmieniłem z 10 na 12.
No i po ponad roku leżenia w domu, montażu doczekał się ssący rbc po własnoręcznym portingu. Do tego adapter pod przepustnicę, nowa uszczelka przepustnicy, przepustnica j35 i teflon pod ssaka.
Jeszcze po drodze gdzieś tam pewnie coś zmienialem ale to na razie starczy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum