Auto pochodzi z polskiego salonu, pierwsza rejestracja w 2008r. Jest bezwypadkowe.
W moim posiadaniu od 2017r. Po zakupie wykonano w Shinefactory korektę lakieru oraz zabezpieczenie powłoką ceramiczną. Auto przeszło też szereg dodatkowych modyfikacji (m.in. wymienione wałki rozrządu) - serwis i tuning w ECU-Peformance oraz JHM.
Auto jest świeżo po przeglądzie w JHM (wymienione oleje, filtry, itp.) - przygotowane do sezonu.
Pełna specyfikacja:
MODEL: 2008, 3D TYPE R FN2, Salon PL
SILNIK: K20Z4
- wałki Toda A3
- cienka uszczelka pod głowicą Toda 0.3mm
- sprężynki Toda
- pompa oleju FD2
- wtryski Acura RDX
UKŁAD DOLOTOWY:
- CPL CAI
- przepustnica J35
- RRC po portingu
- uszczelki termiczne
UKŁAD WYDECHOWY:
- KOLEKTOR 4-2-1 TODA
- WYDECH MILLTEK
ELEKTRONIKA:
- HONDATA FLASH PRO
- STROJENIE ecu-performance
ZAWIESZENIE:
- Zawieszenie Gwintowane YELLOW SPEED RACING DYNAMIC PRO SPORT
UKŁAD HAMULCOWY:
BBK K-SYSTEM
- TARCZA 324x30mm
- KLOCKI FERODO DS 2500
- PRZEWODY GOODRIDGE (6cz)
- tył zestaw BIG BRAKE by Szolek plus klocki Ferodo DS2500O
BODY-KIT:
- PAKIET GRAND PRIX
- MUGEN WING (replika typerkits)
- MUGEN GRILL
- MUGEN INTAKE GARNISH
ŚRODEK:
- GAŁKA SKUNK2 440GR
AUDIO:
- Sony XAV AX-200 (obsługa Android Auto i Apple Car Play)
- głośniki Sony XS-GS1621C
- gniazdo USB dołożone w schowku
- dodatkowe wtyłumienie drzwi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum