My tu debatujemy czy siedzą, czy nie i co z rozstawem, a ja przekopałem karton jeszcze raz i się okazało, że nie spostrzegłem od tygodnia prezentu, o którym Japończyk nic nie wspomniał.
Na rynku wtórnym jest to nie do dostania, elegancko!
Kolega Bajcarek pomógł mi dorwać porządnego lakiernika, a na takiego czekałem ponad rok i w końcu udało się ogarnąć kilka detali.
Najwazniejsze, błotnik znów w kolorze. Dodatkowo zderzaki wraz z dokładką poszły w czarny połysk. Poprawione zostało spasowanie na ile to w aktualnym składzie elementów możliwe, zostały dorobione od zera mocowania zderzaka z tyłu, a samo malowanie, najwyższy poziom. Pozostaje mi oddać ładny, prosty nosek do lakierowania i dopiero po sezonie biorę się za renowację podłogi. Wszystko niepokolei, ale budżet jaki jest, taki jest.
Teraz samochód zostanie oddany na zrobienie wydechu. JR'y zostały sprzedane, stoi na stalówce i póki nie zdecyduję co robić z kołem, wrzucam kołpaki i cieszę się piękną serią+.
Największym problemem są piasty. 4x114.3 stopuje mnie w działaniu, gdzie praktycznie większość felg jakie toleruję mają ten rozmiar. Krzyh000 rzucił pomysł rozwiercenia piast, jednak podobno w IV g jest na piaście nieco ciasno. Jeśli ktoś z was przerabiał temat, chętnie przyjmę wszelką wiedzę. Niestety ale 6.5j koło z et10 oraz dystansem 23mm nie wchodzi w grę. Najlepszym rozwiązaniem by było wrzucić koło 7-8j bez dystansów.
Sporo było przymiarek tych kół. Sami wiecie. Męczyłem mocno 14 cali, podjarany klimatem dawnych lat, lecz wizja felg o rozmiarach 6 i 6.5j mnie mocno odstraszała.
Co mam powiedzieć, to jest stary sedan, 1.4. Lubię stance i koło nie może być węższe niż 7j.
Całkiem przypadkiem, gdy narodził się pomysł, by odpuścić - wpadły Rays'y CV Pro.
16x7 et35, 16x8 et38 i co kluczowe - 4x100
Oczywiście zaczęło się od pomniejszenia ET, aby felgi ładnie spasować z nadkolami. Dystanse 22mm ze szpilkami od dystom.pl sprawdziły się świetnie.
Zaraz potem pojawił się problem, bowiem do tych kół nakrętki są totalnie inne niż w typowych kołach, a najtańsze znalazłem w USA za 119 dolców. No, odpada, więc miata familia dorabia mi set nakrętek na wzór 1, którą dostałem z Japonii
Do tego opony - chinole, ale z dobrymi opiniami w necie. Nie jest to wóz, którym będę szybko jeździć, a zależało mi by wyjechać w tym roku, więc 2 sztuki zeetex'ów i 2 sztuki 3 letnich uniroyali 195/45/16 spisze się świetnie
No i co, tak to wygląda
z detali, wpadł do środka fotel z ED7 - jak znajdzie sie drugi Recaro z DC2 to wiadomo, wpadnie z DC2.
Teraz pracuję nad tylną półką i kilkoma bajerami, o czym w kolejnym upie. Pozdro
Kratka do wentylacji podczas gdy przewozisz na przykład zwierzaki.
Zapożyczony pomysł ze spotów aut grupy VAG. Świetnie leżało na Golfach MK1-MK2, na kwadratowych szybach i uznałem, że muszę to mieć. Śmieszne, bo bajer za 20 ziko, a przykuwa największą uwagę w całym aucie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum