Długo się zastanawiałem czy zakładać temat, bo spektakularny to on nie będzie...ale coś się tam zadzieje... więc czemu by nie podzielę się z Wami moim "szczęściem" haha. Ok, to do rzeczy...auto kupione w USA po małej przygodzie, generalnie na zdjęciach wyglądało gorzej niż w rzeczywistości...plan był prosty od samego początku, naprawić, poprawić, dopieścić, odchudzić i się cieszyć weekend'ową jazdą
MODEL: Porsche Cayman S 6b. rok 2007 przebieg 77000mil/124000km
SILNIK: typu boxer 3.4l 295KM,
Obecnie: seria
Plan: miska olejowa z przegrodami
UKŁAD DOLOTOWY:
Obecnie: seria
Plan: przepustnice 83mm z GT3 997, zmodyfikowana sekcja dolotu custom od podstaw, filtr BMC
UKŁAD CHŁODZENIA:
Obecnie: seria
Plan: trzecia centralna chłodnica z GT3RS 997, termostat z obniżoną reakcja cieplną do 71’C
UKŁAD WYDECHOWY:
Obecnie: seria
Plan: kolektor custom od Andy'go, czeka wydech z CUP'owej GT4
ELEKTRONIKA:
Obecnie: seria
Plan: strojenie po montażu dolotu i wydechu
UKŁAD NAPĘDOWY:
Obecnie: seria
Plan: brak
ZAWIESZENIE:
Obecnie: seria
Plan: gwint Bilstein B16, stabilizatory H&R
UKŁAD HAMULCOWY:
Obecnie : seria
Plan: zaciski 8 tłoczkowe Brembo z R8, tarcza pływająca Brembo z GTR R35 380x34 przód plus custom dzwony i adapter, tył zaciski 4 tloczkowe Brembo z 911 997 GT3 CUP, tarcza pływająca PFC z 997 GT3 CUP 350x30, przewody w oplocie GOODRIDGE, pompa z GT3, klocek DS2500
KOŁA:
Obecnie: seria 18"
Plan: VOLK TE37 przód 8,5x18 ET50 plus dystans 15mm tył 11x18 ET40 plus dystans 5mm, opona ADVAN AD08 225/40/18 i 295/30/18, śruby RAYS'a, konwersja na szpilki
BODY-KIT:
Obecnie: seria
Plan: Spasowanie w seryjny zderzak lip'a z 997 GT3RS, spoiler carbon z GT3RS997 plus custom mocowanie
ŚRODEK:
Obecnie : seria
Plan: Fotele RECARO Pole Position, szyny Recaro, kierownica MOMO 07, naba MOMO, mieszek i gałka obszyty Alcantar’ą na wzór GT3RS, zmiana dekorów wnętrza na czarne, konwersja zegarów z mil na km plus custom obrotek w kolorze żółtym, może jakieś pasy
INNE: dodatkowy zegar ciśnienia oleju, może pół klatka HEIGO
ZDJĘCIA: zdjęcie z portu z całą szkodą, reszta w stanie można by powiedzieć idealnym , żadnych wgnieceń, przetarć itp. Jedyny mankament, lub mankamenty to kilka ubytków lakieru na masce od kamyczków. Auto w ori lakierze, przed wypadkiem miał malowany tylko przedni zderzak. Więcej zdjęć podczas dopieszczania większość gratów już mam, więc zdjęcia na bieżąco z montażu
Pzdr. A
_________________
Ostatnio zmieniony przez adino1 2020-11-07, w całości zmieniany 7 razy
Cały czas mi chodzi po głowie taki Cayman S na zabawke. Gratulacje i czekam na rozwój projektu.
Karamba_DC2 napisał/a:
Prosiak to prosiak! Mega gratki, na pewno będzie banan od ucha do ucha po takich "weekendowych" jazdach
A dziękuje, dziękuje
wierzba napisał/a:
adino1, podzielisz się orientacyjnymi kosztami za takiego prosiaczka ?
jeśli tylko taka szkoda to pikuś
Jeśli pytasz o koszt sprowadzenia, to składa się on z wielu składniowych. Bo do ceny zakupu musisz jeszcze doliczyć dodatkowe koszta, takie jak...prowizja dla domu aukcyjnego 10%, "papierkologia" urzędników w USA 300$, transport lądowy do portu (w moim przypadku) 400$, kontener do DE 750$, cło w DE 10% od wartości plus podatek 19%, prowizja firmy która to ogarniała 2460pln, transport z DE do PL 1200pln to tak w skrócie, jeśli zaś chodzi o naprawę to zależy wszystko od Ciebie. Możesz powierzyć wszystko firmie która ogarniała zakup, albo zrobić to sam Ja wybrałem bramkę numer dwa...naprawiam sam. Wszystkie graty ori, nowe z półek magazynowych Porsche lub od niezależnych sprzedawców...a także używane w stanie bdb. Nie ma co ukrywać, jest drogo! Nie do końca to rozumiem, ale tak jest może dlatego zdecydowałem się na Cayman'a na sam początek...choć nie ukrywam, że cel jest jeden...911
Yaca napisał/a:
adino1 napisał/a:
Długo się zastanawiałem czy zakładać temat, bo spektakularny to on nie będzie
adino1 napisał/a:
przepustnice 83mm z GT3 997
adino1 napisał/a:
trzecia centralna chłodnica z GT3RS 997
adino1 napisał/a:
wydech z CUP'owej GT4
adino1 napisał/a:
gwint Bilstein B16, stabilizatory H&R
adino1 napisał/a:
zaciski 6tłoczkowe plus up tarczy do 355 lub 380 przód, tył tarcza 350, przewody w oplocie, pompa z GT3
adino1 napisał/a:
Spasowanie w seryjny zderzak lip'a z 997 GT3RS, spoiler carbon z GT3RS997 plus custom mocowanie
za tyle nie kupisz boxstera s 986 z początku lat 2000...
Niestety, to byłoby piękne gdyby było poniżej 50kpln...ale tak jak napisał RAVE, nie ma szans. Nie możesz się tak do końca sugerować, tym co się dzieje na rodzimym podwórku. Bo u nas ceny kreują "handlarze" którzy mocno zaniżają średnią. Co nie zmienia faktu, że było taniej...ale taniej niż w DE
Kolejne męskie (niby Cayman a i tak bardziej męski niż Civic ) auto na forum, gratki! Całkiem sporo planów na mody, będę tu zaglądał. Tiptronic czy manual?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum