Auto: CIVIC V VTI Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 180 Skąd: Tarnow
Wysłany: 2020-03-02
bobas napisał/a:
o ile k20 moze by sie jeszcze udalo bo w PL mozna kupic adapter skrzyni i koło zamachowe, tak z 1uz to full custom robota bo nie ma kitów żadnych, ale fakt jest takich kilka i są przekotami
Tommi01, mam niby już gościa co siedzi w mazdach i ogarnia bez problemu takie tematy. W RMI kto robi bo nie kojarzę ?
Młynek ogarnia profi tematy takie jak wiązki i strojenie i kilka innych rzeczy- szczerze polecam 😉
A to nawet nie wiedziałem, że z niego taka spryciula termin wstepnie ugadany o ile złoże te puzle do kupy i Jaca swoją padliną wyjedzie
Dół VVT z CR 10:0:1 i głowica BP4W o najlepszych przepływach z dostępnych do 1,8. Dojdzie lekki porting, planowanie o 1mm i powinno być fajnie już
Plany są takie aby zostać Naturally Aspirated i celować w 190HP na ITB i custom wałkach
fulek, jeździ już kilka podobnych motorów w Miata Challenge i osiągają właśnie pod 19xKM i 22x Nm także szlak jest przetarty i wiadomo co robić aby celować w te moce
ekhm, lekka zmiana planów nastąpiła Powinno być miło
Wpadnie na ten sezon jednak rotrexik c30-94 więc będziemy go lekko ograniczać dużym kółkiem i celować w bezpieczne 250hp. Zostaje zatem seryjny silnik z NA bo ma niższy stopień sprężania niż ten co kupiłem. Mocowanie i IC będziemy robić customowe.
ekhm, lekka zmiana planów nastąpiła Powinno być miło
Wpadnie na ten sezon jednak rotrexik c30-94 więc będziemy go lekko ograniczać dużym kółkiem i celować w bezpieczne 250hp. Zostaje zatem seryjny silnik z NA bo ma niższy stopień sprężania niż ten co kupiłem. Mocowanie i IC będziemy robić customowe.
Obrazek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum