Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Black Cartel Honda S2000
Autor Wiadomość
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2020-05-22   

Yaca napisał/a:
Tomac napisał/a:
A co z rozstawem kół? Bo seria przecież nie może zostać przy takim poszerzeniu... Sama felga i ewentualny dystans załatwi temat czy będzie coś grubiej rzeżbione?


Tomac, pisałem o tym już wczęsniej - przez ostatnie 3 mieisące to był najwazniejszy punt programu - na tył w 18" mam felge 9,5" i ET 22 oraz opona 265/35 mieści się idealnie (koncepcja poszerzenia zmieniała sie 3 razy) i mozna na prawde bardzo nisko opuścić i nadal nic nie będzie trzeć - założenie było takie że nie chce dystansów do 18" bo to zawsze niepotrzebna waga plus większe obciążenie łożyska itp..

genealnie mam nadizje że w końcu bede miał dużą dowolność na rotowanie róznymi kołami, czasem też wpadnie dystans bo mam troche kompletów do zjeżdżenia - najwązniejsze że nie bedzie już ograniczenia do bardzo egzotycznego ET :]


No to elegancko.. Bo już się obawiałem że koła znikną gdzieś w nadkolach... chociaż po Twoim przywiązaniu do dbałości o szczegóły wydawało mi się to mało prawdopodobne..
Mi by się nie chciało przeprowadzać tak zaawansowanych tuningów... tym chętniej i z wielką przyjemnością podziwiam Twój projekt.. 8-)
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=CfjPbOqnxps
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2640
Skąd: Mielec
Wysłany: 2020-05-27   

Tomac napisał/a:
Bo już się obawiałem że koła znikną gdzieś w nadkolach


koła przy tych parametrach na pewno nie zninką w nadkolach, priorytetem bedzie ustawienie wszystkiego pod jak najlepsze prowadzenie

nie mam zdjęc z przedniej osi ale na tyle już coś widać







Tomac napisał/a:

Mi by się nie chciało przeprowadzać tak zaawansowanych tuningów... tym chętniej i z wielką przyjemnością podziwiam Twój projekt..


dzięki, ciesze się że ktoś to wgóle czyta bo ostatnio mam coraz więcej watpliwości czy jest sens opisytwać to po internetach :ok:

----
poza tym
czyszczenie, czyszczxenie, czyszczenie...... i myśle co tu jeszcze wyciąć :lol: :-P





_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Bakuu0 


Auto: GT+
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 413
Skąd: EZD
Wysłany: 2020-05-27   

Zapewniam, że ludzie to czytają i oglądają. Po prostu większość nie ma odwagi/czasu/możliwości na tego typu poczynania i zwyczajnie nie wie co powiedzieć :) .

Tylna pokrywa stalowa czy wlatuje lekka?
Jak z drzwiami?
Jaki plan na wnętrze?

BQ.
_________________
Life on Track | rad-sat.com.pl
 
 
Johnson 


Auto: Cooper S R53 '06
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 480
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-05-27   

Potwierdzam powyższe :lol: wymieniłem ostatnio gniazdo zapalniczki i 3 dni chodziłem dumny, a co dopiero tutaj się dzieje :lol:
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2640
Skąd: Mielec
Wysłany: 2020-05-27   

dzięki Bakuu,

1. na razie tylna pokrywa zostaje seryjna bo jezeli zmieniać to chciąłbym kupić coś naprawde lekkiego a nie tylko oklejonego carbonem a to znów generuje już dośc duże koszty i mały zysk na masie.... a przy okazji zmiany pokrywy mam też plany na zmiane mocowań skrzydła pozbycie się "zawiasów" i jeszcze kilku innych rzeczy wiec na razie odpuszczam,

2. drzwi są tematem którym sie interesuje od dawna - karbon to worek pieniędzy ale za to zyski na masie są na prawde super ... laminaty są bardzo cieżkie do dostania i przyznam szczerze ze od bardzo dawna nie widziałem żądnego ogłoszenia a patroluje b.dużo miejsc - na pewno jest to kolejny etap schodzenia z masą ale na pewno nie na ten rok- na razie będzie wszystko z nich wycięte a tam gdzie się da dodatkowa redukcja jak ponizej:



i tu pytanie do Ciebie bo myśłe że masz w tym doświadczenie - co polecasz do precyzyjnego wycięcia otwworów, pomijając oczywiście wiertarke stołową - testowałęm dwa zestawy otwoernic ale słąbo to wygląda, wiertło stopniowe już lepiej ale moze ktoś ma lepsze i szybsze sposoby ?

3. wnętrze będzie skromne :lol: planów dużo, koncepcji jeszcze więcej ale nie chce sie za dużo rozpisywać bo nie wiem jak dużo sie uda w tym roku zrealizować

Podsumowując, jest prawie czerwec ja nawet nie mam polakierowango nadwozia :-> wiec jeżeli chce coś w tym roku jeszcze poupalać to musze z pewnym rzeczy które nie są najważniejse na tym etapie zrezygnowac i poczekac na zime a teraz poskładać i potestować :bear3:

Johnson napisał/a:
Potwierdzam powyższe :lol: wymieniłem ostatnio gniazdo zapalniczki i 3 dni chodziłem dumny, a co dopiero tutaj się dzieje :lol:


:lol: :super:
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2020-05-27   

Yaca napisał/a:
Tomac napisał/a:
Bo już się obawiałem że koła znikną gdzieś w nadkolach


koła przy tych parametrach na pewno nie zninką w nadkolach, priorytetem bedzie ustawienie wszystkiego pod jak najlepsze prowadzenie

nie mam zdjęc z przedniej osi ale na tyle już coś widać

Obrazek


Mięsista dupeczka... jest męsko :ok:

Podwozie będzie zabezpieczane? jakiś polimer?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=CfjPbOqnxps
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2020-05-27   

Yaca napisał/a:
dzięki Bakuu,

1. na razie tylna pokrywa zostaje seryjna bo jezeli zmieniać to chciąłbym kupić coś naprawde lekkiego a nie tylko oklejonego carbonem a to znów generuje już dośc duże koszty i mały zysk na masie.... a przy okazji zmiany pokrywy mam też plany na zmiane mocowań skrzydła pozbycie się "zawiasów" i jeszcze kilku innych rzeczy wiec na razie odpuszczam,



Pewnie polece jak Captain Obvious, ale jeśli nie chcesz mieć tak


To polecam chassis mount ;-)
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
Bakuu0 


Auto: GT+
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 413
Skąd: EZD
Wysłany: 2020-05-27   

Yaca napisał/a:
i tu pytanie do Ciebie bo myśłe że masz w tym doświadczenie - co polecasz do precyzyjnego wycięcia otwworów, pomijając oczywiście wiertarke stołową - testowałęm dwa zestawy otwoernic ale słąbo to wygląda, wiertło stopniowe już lepiej ale moze ktoś ma lepsze i szybsze sposoby ?


Wiertło stopniowe dobrej jakości to jedyna rzecz jaka przychodzi mi do głowy. Otwornice to będzie rzeźba straszna.
_________________
Life on Track | rad-sat.com.pl
 
 
hot_rider 


Auto: #Zeto
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 3025
Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2020-05-28   

https://www.youtube.com/watch?v=GB9h9lY8B9E
https://allegro.pl/oferta/hydrauliczny-wycinak-otworow-otwornica-praska-pg-6605521798?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_DIO_pla_dom_narzedzia&ev_adgr=Akcesoria+i+osprz%C4%99t&gclid=Cj0KCQjwwr32BRD4ARIsAAJNf_38DVY0DauVB55iCXb-GpG67iddpmkSvasKkNEOMmdsWZQgSZwnhtIaAm7ZEALw_wcB
_________________

 
 
Les 


Dołączył: 31 Lip 2014
Posty: 497
Skąd: Mielec
Wysłany: 2020-05-28   

Weź nawet się nie wygłupiaj
Większość tu czeka na Upy
Już nie mówiąc o finalnym efekcie
_________________

 
 
adino1 


Auto: 987S , NC+, XC60 T6, V50
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 2341
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-05-29   

Yaca napisał/a:

I tu pytanie do Ciebie bo myśłe że masz w tym doświadczenie - co polecasz do precyzyjnego wycięcia otwworów, pomijając oczywiście wiertarke stołową - testowałęm dwa zestawy otwoernic ale słąbo to wygląda, wiertło stopniowe już lepiej ale moze ktoś ma lepsze i szybsze sposoby ?


Ja w pracy używam takiej prasy, otwory wychodzą idealne. Sprawdź czy w wypożyczalni sprzętu w Twojej okolicy dysponują taką machinerią :)

https://www.makita.sklep....m40-p-7318.html
_________________

 
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-05-29   

Cytat:

Weź nawet się nie wygłupiaj
Większość tu czeka na Upy
Już nie mówiąc o finalnym efekcie

Dokładne, no bo ile można pisać „ooo ale zajebiste”, czasami ktoś zada jakieś pytanie sensowne, czasami z czapy byle coś napisać i docenić. Myślę, że masa osób to czyta, ale co tu komentować, można jedynie podziwiać i wyciągać jakąś wiedzę dla siebie z tego co tu robisz.
 
 
Slothy 

Auto: FN2CW
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 10
Skąd: Mielec
Wysłany: 2020-05-30   

Na żywca robi już mega wrażenie mimo że rozebrana na kawałki i niepomalowana. Gotowa będzie urywać suty. Szacun
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2640
Skąd: Mielec
Wysłany: 2020-05-30   

Tomac napisał/a:
Podwozie będzie zabezpieczane? jakiś polimer?


jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem to we worek podłoga będzie w epoksydzie (Novol spectral)

Bakuu0 napisał/a:
Wiertło stopniowe dobrej jakości to jedyna rzecz jaka przychodzi mi do głowy.


hot_rider napisał/a:
https://www.youtube.com/watch?v=GB9h9lY8B9E
https://allegro.pl/oferta/hydrauliczny-wycinak-otworow-otwornica-praska-pg-6605521798?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_DIO_pla_dom_narzedzia&ev_adgr=Akcesoria+i+osprz%C4%99t&gclid=Cj0KCQjwwr32BRD4ARIsAAJNf_38DVY0DauVB55iCXb-GpG67iddpmkSvasKkNEOMmdsWZQgSZwnhtIaAm7ZEALw_wcB


thx za linki :ok:

adino1 napisał/a:
Ja w pracy używam takiej prasy, otwory wychodzą idealne. Sprawdź czy w wypożyczalni sprzętu w Twojej okolicy dysponują taką machinerią

https://www.makita.sklep....m40-p-7318.html


thx, temat prasek sprawdzałem ale mam za dużo miejsc gdzie nie ma podejscia wiec zostane przy wiertle stopniowym ;-)

nikesonmyfeet napisał/a:
To polecam chassis mount


chyba kiedyś tam sie o tym rozpisywałem - na tą chwile skrzydło jest przetestowane (220+) i nic się nie "zapadło", nie jest zamocowane na samym końcu klapy bo wzorowałem się na J's Racing co nie zmienia faktu że na pewno prędzej czy później bedzie bezpośrednio połaczone do podłużnic :)

Les napisał/a:
Weź nawet się nie wygłupiaj
Większość tu czeka na Upy
Już nie mówiąc o finalnym efekcie


Pit napisał/a:
Dokładne, no bo ile można pisać „ooo ale zajebiste”, czasami ktoś zada jakieś pytanie sensowne, czasami z czapy byle coś napisać i docenić. Myślę, że masa osób to czyta, ale co tu komentować, można jedynie podziwiać i wyciągać jakąś wiedzę dla siebie z tego co tu robisz.


troche źle śie wyraziłem, to nie kwestia czy ktoś to czyta ale raczej ja sie starzeje i coraz mniej mi się chce prowadzić kronike :)

---------

a propo kroniki :mrgreen: ... dupka oczyszczona, jak na 18 latenią, papierową Honde to chyba nie jest żle :-P





aha zapomniałem napisac że drugi zderzak który miał być "głównym" zderzakiem okazał sie takim gównem że mimo pociecia i kilku dni walki cięzko coś z niego zrobić... dlatego na tą chwile odpuszam i pewnie w zimie coś sie z niego zklei żeby był jak "treningówka".... szkoda.. no nic będzie ARP i koniec.. ciężko znależć zdjecia bo to rzadkie body ale oszukałem mocniej i może nie bedzie tak kiepsko :roll:









_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2640
Skąd: Mielec
Wysłany: 2020-06-11   











_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna