A co z rozstawem kół? Bo seria przecież nie może zostać przy takim poszerzeniu... Sama felga i ewentualny dystans załatwi temat czy będzie coś grubiej rzeżbione?
Tomac, pisałem o tym już wczęsniej - przez ostatnie 3 mieisące to był najwazniejszy punt programu - na tył w 18" mam felge 9,5" i ET 22 oraz opona 265/35 mieści się idealnie (koncepcja poszerzenia zmieniała sie 3 razy) i mozna na prawde bardzo nisko opuścić i nadal nic nie będzie trzeć - założenie było takie że nie chce dystansów do 18" bo to zawsze niepotrzebna waga plus większe obciążenie łożyska itp..
genealnie mam nadizje że w końcu bede miał dużą dowolność na rotowanie róznymi kołami, czasem też wpadnie dystans bo mam troche kompletów do zjeżdżenia - najwązniejsze że nie bedzie już ograniczenia do bardzo egzotycznego ET
No to elegancko.. Bo już się obawiałem że koła znikną gdzieś w nadkolach... chociaż po Twoim przywiązaniu do dbałości o szczegóły wydawało mi się to mało prawdopodobne..
Mi by się nie chciało przeprowadzać tak zaawansowanych tuningów... tym chętniej i z wielką przyjemnością podziwiam Twój projekt..
Zapewniam, że ludzie to czytają i oglądają. Po prostu większość nie ma odwagi/czasu/możliwości na tego typu poczynania i zwyczajnie nie wie co powiedzieć .
Tylna pokrywa stalowa czy wlatuje lekka?
Jak z drzwiami?
Jaki plan na wnętrze?
1. na razie tylna pokrywa zostaje seryjna bo jezeli zmieniać to chciąłbym kupić coś naprawde lekkiego a nie tylko oklejonego carbonem a to znów generuje już dośc duże koszty i mały zysk na masie.... a przy okazji zmiany pokrywy mam też plany na zmiane mocowań skrzydła pozbycie się "zawiasów" i jeszcze kilku innych rzeczy wiec na razie odpuszczam,
2. drzwi są tematem którym sie interesuje od dawna - karbon to worek pieniędzy ale za to zyski na masie są na prawde super ... laminaty są bardzo cieżkie do dostania i przyznam szczerze ze od bardzo dawna nie widziałem żądnego ogłoszenia a patroluje b.dużo miejsc - na pewno jest to kolejny etap schodzenia z masą ale na pewno nie na ten rok- na razie będzie wszystko z nich wycięte a tam gdzie się da dodatkowa redukcja jak ponizej:
i tu pytanie do Ciebie bo myśłe że masz w tym doświadczenie - co polecasz do precyzyjnego wycięcia otwworów, pomijając oczywiście wiertarke stołową - testowałęm dwa zestawy otwoernic ale słąbo to wygląda, wiertło stopniowe już lepiej ale moze ktoś ma lepsze i szybsze sposoby ?
3. wnętrze będzie skromne planów dużo, koncepcji jeszcze więcej ale nie chce sie za dużo rozpisywać bo nie wiem jak dużo sie uda w tym roku zrealizować
Podsumowując, jest prawie czerwec ja nawet nie mam polakierowango nadwozia wiec jeżeli chce coś w tym roku jeszcze poupalać to musze z pewnym rzeczy które nie są najważniejse na tym etapie zrezygnowac i poczekac na zime a teraz poskładać i potestować
Johnson napisał/a:
Potwierdzam powyższe wymieniłem ostatnio gniazdo zapalniczki i 3 dni chodziłem dumny, a co dopiero tutaj się dzieje
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
1. na razie tylna pokrywa zostaje seryjna bo jezeli zmieniać to chciąłbym kupić coś naprawde lekkiego a nie tylko oklejonego carbonem a to znów generuje już dośc duże koszty i mały zysk na masie.... a przy okazji zmiany pokrywy mam też plany na zmiane mocowań skrzydła pozbycie się "zawiasów" i jeszcze kilku innych rzeczy wiec na razie odpuszczam,
Pewnie polece jak Captain Obvious, ale jeśli nie chcesz mieć tak
i tu pytanie do Ciebie bo myśłe że masz w tym doświadczenie - co polecasz do precyzyjnego wycięcia otwworów, pomijając oczywiście wiertarke stołową - testowałęm dwa zestawy otwoernic ale słąbo to wygląda, wiertło stopniowe już lepiej ale moze ktoś ma lepsze i szybsze sposoby ?
Wiertło stopniowe dobrej jakości to jedyna rzecz jaka przychodzi mi do głowy. Otwornice to będzie rzeźba straszna.
I tu pytanie do Ciebie bo myśłe że masz w tym doświadczenie - co polecasz do precyzyjnego wycięcia otwworów, pomijając oczywiście wiertarke stołową - testowałęm dwa zestawy otwoernic ale słąbo to wygląda, wiertło stopniowe już lepiej ale moze ktoś ma lepsze i szybsze sposoby ?
Ja w pracy używam takiej prasy, otwory wychodzą idealne. Sprawdź czy w wypożyczalni sprzętu w Twojej okolicy dysponują taką machinerią
Weź nawet się nie wygłupiaj
Większość tu czeka na Upy
Już nie mówiąc o finalnym efekcie
Dokładne, no bo ile można pisać „ooo ale zajebiste”, czasami ktoś zada jakieś pytanie sensowne, czasami z czapy byle coś napisać i docenić. Myślę, że masa osób to czyta, ale co tu komentować, można jedynie podziwiać i wyciągać jakąś wiedzę dla siebie z tego co tu robisz.
thx, temat prasek sprawdzałem ale mam za dużo miejsc gdzie nie ma podejscia wiec zostane przy wiertle stopniowym
nikesonmyfeet napisał/a:
To polecam chassis mount
chyba kiedyś tam sie o tym rozpisywałem - na tą chwile skrzydło jest przetestowane (220+) i nic się nie "zapadło", nie jest zamocowane na samym końcu klapy bo wzorowałem się na J's Racing co nie zmienia faktu że na pewno prędzej czy później bedzie bezpośrednio połaczone do podłużnic
Les napisał/a:
Weź nawet się nie wygłupiaj
Większość tu czeka na Upy
Już nie mówiąc o finalnym efekcie
Pit napisał/a:
Dokładne, no bo ile można pisać „ooo ale zajebiste”, czasami ktoś zada jakieś pytanie sensowne, czasami z czapy byle coś napisać i docenić. Myślę, że masa osób to czyta, ale co tu komentować, można jedynie podziwiać i wyciągać jakąś wiedzę dla siebie z tego co tu robisz.
troche źle śie wyraziłem, to nie kwestia czy ktoś to czyta ale raczej ja sie starzeje i coraz mniej mi się chce prowadzić kronike
---------
a propo kroniki ... dupka oczyszczona, jak na 18 latenią, papierową Honde to chyba nie jest żle
aha zapomniałem napisac że drugi zderzak który miał być "głównym" zderzakiem okazał sie takim gównem że mimo pociecia i kilku dni walki cięzko coś z niego zrobić... dlatego na tą chwile odpuszam i pewnie w zimie coś sie z niego zklei żeby był jak "treningówka".... szkoda.. no nic będzie ARP i koniec.. ciężko znależć zdjecia bo to rzadkie body ale oszukałem mocniej i może nie bedzie tak kiepsko
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum