R32 to dla mnie przekozak! ....ale jeśli miałbym się doczepiać to zdecydowanie przy takim "aero" poszedłbym w historyczne motorsportowe oklejenie
Dokładnie taki jest plan .
Z racji tego że w planie jest zmiana koloru ale dopiero po ogarnięciu budy oraz mechaniki to teraz w grę wchodzi oklejenie gdzie bazą będzie aktualny żółty kolor .
Auto: dCi
Dołączył: 28 Mar 2008 Posty: 636 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-05-13
[H]grabarz[H] napisał/a:
....
Jak wspomniałem na początku zajawka do japończyku zaczęła się od civica którego mam do dzis , dlatego fajnie widzieć że komentują tu osoby których auta zawsze były wzorem do nasladowania .
Mowa tu o takim zielonym sedanie 5 genie czy przepieknym białym ek4 z przed lat
....
Jak mówisz o moim byłym EK, to był tylko taki OEM+ Patrząc na Twoje projekty to zdecydowanie ja powinienem się wzorować na Tobie
Masz gdzieś temat poświęcony Civicowi?
....
Jak wspomniałem na początku zajawka do japończyku zaczęła się od civica którego mam do dzis , dlatego fajnie widzieć że komentują tu osoby których auta zawsze były wzorem do nasladowania .
Mowa tu o takim zielonym sedanie 5 genie czy przepieknym białym ek4 z przed lat
....
Jak mówisz o moim byłym EK, to był tylko taki OEM+ Patrząc na Twoje projekty to zdecydowanie ja powinienem się wzorować na Tobie
Masz gdzieś temat poświęcony Civicowi?
Hej oczywiście , Honda ma temat na civic klubie -not silver anymore - blue body b16 Qupe -
Auto w końcu wystrojone , wynik przerósł moje oczekiwania , parametry ustawione na mega bezpiecznie auto przy odcince ustawionej na 6700RPM pokazało 550 KM ale poprosiłem o obniżenie odcinki do 6300RPM co finalnie dało 500KM i mega płaskie 600NM w dużym zakresie .
Jest ogromna zmiana przebiegu wykresu co bardzo mnie cieszy , poniżej porównanie stary vs nowy
Nie znam sie na tych samochodach, ale ta odcinka na 6300 to standardowa wartosc? Malo sie wydaje Tak, wiem, to nie Honda, i pewnie kosmicznie sie odpycha z samego dolu.
Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 9054 Skąd: ____________________
Wysłany: 2020-06-05
Moc zacna, ale tak niska odcinka w japońcu to nieporozumienie
Już wolałbym mniejsze doładowanie, ale bez takiej kastracji obrotów zamiast ustawiać odcinkę bardzo nisko w obawie, że coś jebnie przy 7000
Moc zacna, ale tak niska odcinka w japońcu to nieporozumienie
Już wolałbym mniejsze doładowanie, ale bez takiej kastracji obrotów zamiast ustawiać odcinkę bardzo nisko w obawie, że coś jebnie przy 7000
Prędzej odcinka była 6700 więc jakoś mega drastycznie w dól nie poszła . Nie rozumiem logiki ograniczania doładowania i podnoszenia obrotów , przecież chodzi o to żeby moment był dostepny przy jak najnizszych obrotach i w jak największym zakresie a nie tylko w okolicach odcinki .
Przy takim ustawieniu jak teraz to auto jedzie w szerokim zakresie obrotów a dodatkowo jest szansa że szybko się nie zepsuje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum