Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007 Posty: 563 Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-07-04
w przyszłym tygodniu montuje ..
szczerze jak zdjąłem ohlinsa z którego finalnie nie byłem zadowolony to stwierdzam że seryjne zawieszenie na grubych stabilizatorach + twardsze gumy jest sporo lepsze
a proflex no cóż założę u czeka mnie nauka ustawiania tego
dwie regulacje dobicia jedna 27 stopni druga 15 stopni i 20 stopni regulacji odbicia. także do tego zawieszenia trzeba mieć doktorat
poza luzowaniem się ohlinsa co jeszcze nie zagrało? ciekawe wnioski.. nie pierwszy raz nie doceniamy OEM zawieszeń vs tjuningowe modele nawet takich firm jak ohlins
propo ustawienia Proflexa - testy testy testy
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007 Posty: 563 Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-07-05
Wtedy to myślałem że się luzował... stuki dochodziły z tulejki w wahaczu.. także moja diagnoza była błędna.
natomiast ohlins generalnie spoko, lecz ne wyrabiał na drobnych nierównościach/zapadnięciach asfaltu... na autostradzie w łuku przy 230 zasnawiałem się pas zmienię i walczyłem z autem.
zawieszenie przestało wyrabiać za mocą.
Zobaczymy co będzie na proflexie .. generalnie zawieszenie z 10 półek wyżej i trzeba będzie się nauczyć jego ustawiania.
Taka moja konkluzja. W aucie sportowym typu evo, civic typer etc, najlepsze mody zwieszenia do stabilizatory z regulacją i twarde gumy.. tjuningowe zawieszenia nawet za 15 tys zł nowe to bezsensowny wydatek .. żadne KW w których się gną lagi, gówniane bc racing (jeździłem na takim), teiny czy ohlins to wyrzucona kasa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum