W poprzednią sobotę byłem na 3 rundzie timeatack poland. Było mega gorąco. Samochód zniósł to bez problemu, obyło się bez żadnych awarii. Ustawiona trasa była bardzo szybka i fajnie się jeździło.
W końcu też miałem finalnie ustawione zawieszenie i udało się wyprzedzić GTR-a o 0,3 sek co dało mi 3 miejsce w klasie rookie i 5 w club ze stratą 0,1 sek do wyśicgowej alfy.
Racing ma twardsze przednie sprężyny, tył jest taki sam. Według mnie przód jest w sam raz.
Moje obecne ustawienie amorów to tył 6 kliknięć od najmiększego a przód 6 od najtwardszego. Ale w type R może być inaczej.
FN2_Sovicki
Auto: Honda Civic Type R K20Z4
Dołączył: 15 Lis 2021 Posty: 3 Skąd: Kraków / Londyn
Wysłany: 2021-11-16
octane napisał/a:
Racing ma twardsze przednie sprężyny, tył jest taki sam. Według mnie przód jest w sam raz.
Moje obecne ustawienie amorów to tył 6 kliknięć od najmiększego a przód 6 od najtwardszego. Ale w type R może być inaczej.
Ja tez mam lżejszy samochód, a jaka masz twardość sprężyn?
Nadszedł czas rozstania z nissanem. Samochód dawał mega frajdę z jazdy, mam nadzieję, że porsche godnie go zastąpi.:confused:
Dzisiaj Zetka pojechała do Czech.
Pierwsze zakupy już zrobione. Dolne przednie wahacze od gt3. Zestaw 3 przedniej chłodnicy. Namierzyłem też już 18" felgi bo do porsche nie jest to prosta sprawa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum