Po kupnie od kolegi onyxgt28 poli w tylną belkę (dzięki za udany deal), uzbroiłem się również w żółte poli na stabilizator. Kompletowanie gratów do zawieszenia trwa.
_________________ Toyota Corolla T-Sport'02
FSO Polonez Caro plus 1.4 GTI 16v'97
Polski Fiat 126p'79
Jako, że zaszło parę zmian, trzeba zaktualizować temat
Dolot K&Na wyleciał, i został zastąpiony ori puchą z wkładką K&Na zamiast ori wkładu. Zostało jeszcze pociągnąć prawidłowo podciśnienia.
Wleciała też rozpórka na tył. Mega poprawia prowadzenie na zakrętach.
Kompletowania części do zawiasu ciąg dalszy. Po 5 miesiącach czekania w końcu dotarły pro kity od Eibacha. Niedawno trafiłem też okazje z wahaczami(dwa z wliczoną wysyłką w cenie jednej używki z allegro), które po odnowieniu posłużą za biorcę dla poliuretanów. Nowe sworznie też czekają
Przy okazji, pochwalę się, jaki sobie fotel biurowy zmajstrowałem
_________________ Toyota Corolla T-Sport'02
FSO Polonez Caro plus 1.4 GTI 16v'97
Polski Fiat 126p'79
Zanabyłem też nowe kółka na lato. OZ Ultraleggera w 17 calach. Obecnie są na nich zimówki, które lecą na sell/śmietnik. Mam dużo czasu do zastanowienia się, jakie opony wlecą na nie na lato.
A tydzień temu byłem na pierwszym w moim życiu Trackdayu. Powiem tak: mega zabawa, którą jeszcze kiedyś muszę powtórzyć. Szkoda, że pod koniec musiałem odpuścić przez tuleje w tylnej belce. No cóż, poli już czeka
_________________ Toyota Corolla T-Sport'02
FSO Polonez Caro plus 1.4 GTI 16v'97
Polski Fiat 126p'79
Auto: M-pasztet
Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 234 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-12-09
O Cts, aktualnie na drogach to juz rzadkość. Fajna lekka felga, zadbaj o hebel bo potrafi sie skończyć w najmniej oczekiwanym momęcie. Jak usztywnisz tylną belke to tył bedzie chętniej uciekać, też musisz miec na to poprawke.
Jak już podłapałeś torowe zabawy to jazda na ulice nie bedzie tym samym.
Z jednej strony dobrze wspominam ten samochod a z drugiej w wielu przypadach rozwiązania mechiniczne okazywały się wręcz zaniedbane przez Toyote.
Udało się dostać, na szczęście od ręki, komplet Bili B8 na przód i tył
Przy okazji szybkiej naprawy, odbyły się również przymiarki OZtów. 7j, więc wymagane będzie troszkę dystansu
19 czerwca ub. roku w Krakowie odbył się także mały spot posiadaczy modelu, połączony z Dyno Dayem. Wynik z hamowni myślę że niezły, tym bardziej, że sporo rzeczy w tym aucie, takich jak np. cewki, nadal jest oryginalnych, + wynik zrobiony na padniętej sondzie lambda i dolocie ze stożkiem K&Na bez odgrodzenia od komory i bez dopływu powietrza. Kiedyś znowu się na hamownie przejadę.
_________________ Toyota Corolla T-Sport'02
FSO Polonez Caro plus 1.4 GTI 16v'97
Polski Fiat 126p'79
Klasyka gatunku Wynik z hamowni całkiem spoko, ale wykres chyba trochę poszarpany? One tak mają i trzeba je podstroić czy to po prostu ząb czasu?
To poszarpanie wykresu z hamowni myślę, że spowodowane jest właśnie zębem czasu i zużyciem niektórych elementów (m.in. tych, o których wspomniałem wyżej) i dolotu k&na ze stożkiem puszczonym "na żywca" w komorze, bez jakiegokolwiek odgrodzenia i dopływu zimnego powietrza. Już dawno wróciłem do ori puchy z wkładką k&na, muszę w końcu kupić przewody i pociągnąć podciśnienia, jedna(padnięta) z dwóch sond lambda niedługo też zostanie wymieniona.
_________________ Toyota Corolla T-Sport'02
FSO Polonez Caro plus 1.4 GTI 16v'97
Polski Fiat 126p'79
Kolega z facebookowej grupki corollowej drukuje w 3d takie cuda. Zamiast metalowo-gumowych tulejek wybieraka, takie z ABSu. Wybierak usztywniony. Zmiana biegów jest znacznie precyzyjniejsza, nie ma "wiadra z gunwem" przy zmianie biegów, do tego skok lewarka zdaje się krótszy, dzięki czemu short-shifter nie jest potrzebny
Wlecą również poliuretanowe tulejki mocowania maglownicy do belki
Macpersony poskładane "na gotowo" leżą i czekają
Tak samo jak wahacze uzbrojone w poliuretany i nowe sworznie. Ciekawostka: Nie mogłem tych dużych tulei sam wcisnąć. Wcisnął mi je znajomy, który miał z tym też trochę zabawy 😅
Wleci miska olejowa od 1zz-fe. Miska olejowa z 2zz-ge jest głęboka i nie ma przegród, do tego między smokiem oleju a dnem miski jest duża odległość, co jest jednymi z przyczyn awaryjności tych silników. Miska z 1zz jest 5mm płytsza i ma jakieś przegrody, do tego pasuje praktycznie p&p(trzeba w jednym miejscu przyfrezować przegrodę), bo te silniki mają ze sobą dużo wspólnego.
Jako wisienka na torcie, na OZty wleciały opony Michelin Pilot Sport 5 w rozmiarze 225/45 r17. Dość świeży model, zobaczymy jak się będzie sprawować i w codziennym użytkowaniu, i przy upalaniu. Mam nadzieję, że będzie co najmniej tak dobry, jak wychwalany Sport 4.
_________________ Toyota Corolla T-Sport'02
FSO Polonez Caro plus 1.4 GTI 16v'97
Polski Fiat 126p'79
Serio ktoś w Toyocie wpadł na pomysł żeby lewarek na gumowych tulejkach osadzać? Nie wiem czy spotkałem się z czymś takim gdziekolwiek indziej Dobrze, że to naprawiłeś Montuj te frukty, a
ja czekam na relacje z upalania na tych Michałach
Wleciały poliuretany w tylną belkę. Porównując do tego, co było przy odklejających się 20 letnich metalowo-gumowych tulejach które padły na Jastrzębiu, jest niebo a ziemia.
Jako że przewody hamulcowe też kwalifikują się do wymiany, sprawiłem sobie takie fanty. Dodatkowo zaciski przejdą lakierowanie i regenerację.
Ciąg dalszy nastąpi
_________________ Toyota Corolla T-Sport'02
FSO Polonez Caro plus 1.4 GTI 16v'97
Polski Fiat 126p'79
wierzba, Obejrzałem z ciekawości, dużo wiedzy merytorycznej. Ale jeśli masz na myśli przykład wahaczy z Evo, trzeba też zwrócić uwagę, w którym miejscu były zamontowane, i jaka była ich twardość, bo żółte nie są jeszcze aż takim hardcorem, jak niektórzy myślą. Do niektórych aut najlepiej od razu pakować żółte, bo już seryjna guma jest czasem w fabrycznych autach twardsza od czerwonego poli (np. Audi 80 B3/B4)
_________________ Toyota Corolla T-Sport'02
FSO Polonez Caro plus 1.4 GTI 16v'97
Polski Fiat 126p'79
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum