Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Toyota Corolla TS 1.8 VVTLi'02
Autor Wiadomość
RockyGTI 


Dołączył: 05 Lip 2020
Posty: 88
Skąd: Okolice Starachowic
Wysłany: 2021-03-15   



Po kupnie od kolegi onyxgt28 poli w tylną belkę (dzięki za udany deal), uzbroiłem się również w żółte poli na stabilizator. Kompletowanie gratów do zawieszenia trwa.
_________________
Toyota Corolla T-Sport'02
FSO Polonez Caro plus 1.4 GTI 16v'97
Polski Fiat 126p'79
 
 
RockyGTI 


Dołączył: 05 Lip 2020
Posty: 88
Skąd: Okolice Starachowic
Wysłany: 2021-10-17   

Jako, że zaszło parę zmian, trzeba zaktualizować temat


Dolot K&Na wyleciał, i został zastąpiony ori puchą z wkładką K&Na zamiast ori wkładu. Zostało jeszcze pociągnąć prawidłowo podciśnienia.


Wleciała też rozpórka na tył. Mega poprawia prowadzenie na zakrętach.



Kompletowania części do zawiasu ciąg dalszy. Po 5 miesiącach czekania w końcu dotarły pro kity od Eibacha. Niedawno trafiłem też okazje z wahaczami(dwa z wliczoną wysyłką w cenie jednej używki z allegro), które po odnowieniu posłużą za biorcę dla poliuretanów. Nowe sworznie też czekają :ok:


Przy okazji, pochwalę się, jaki sobie fotel biurowy zmajstrowałem :ok:
_________________
Toyota Corolla T-Sport'02
FSO Polonez Caro plus 1.4 GTI 16v'97
Polski Fiat 126p'79
 
 
RockyGTI 


Dołączył: 05 Lip 2020
Posty: 88
Skąd: Okolice Starachowic
Wysłany: 2021-12-04   


Na stabilizator wleciał poliuretan


Zanabyłem też nowe kółka na lato. OZ Ultraleggera w 17 calach. Obecnie są na nich zimówki, które lecą na sell/śmietnik. Mam dużo czasu do zastanowienia się, jakie opony wlecą na nie na lato.





A tydzień temu byłem na pierwszym w moim życiu Trackdayu. Powiem tak: mega zabawa, którą jeszcze kiedyś muszę powtórzyć. Szkoda, że pod koniec musiałem odpuścić przez tuleje w tylnej belce. No cóż, poli już czeka ;)
_________________
Toyota Corolla T-Sport'02
FSO Polonez Caro plus 1.4 GTI 16v'97
Polski Fiat 126p'79
 
 
Ma4Ti
Sej maj nejm Bicz!


Auto: EJ2/CN2/R21/330d
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 858
Skąd: Toruń
Wysłany: 2021-12-05   

No to złapałeś bakcyla :mrgreen: Na to jak już zachorujesz to nigdy w 100% nie wyzdrowiejesz :mrgreen:
 
 
sonic_x 


Auto: M-pasztet
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-12-09   

O Cts, aktualnie na drogach to juz rzadkość. Fajna lekka felga, zadbaj o hebel bo potrafi sie skończyć w najmniej oczekiwanym momęcie. Jak usztywnisz tylną belke to tył bedzie chętniej uciekać, też musisz miec na to poprawke.

Jak już podłapałeś torowe zabawy to jazda na ulice nie bedzie tym samym.

Z jednej strony dobrze wspominam ten samochod a z drugiej w wielu przypadach rozwiązania mechiniczne okazywały się wręcz zaniedbane przez Toyote.
 
 
RockyGTI 


Dołączył: 05 Lip 2020
Posty: 88
Skąd: Okolice Starachowic
Wysłany: 2022-01-24   



Udało się dostać, na szczęście od ręki, komplet Bili B8 na przód i tył



Przy okazji szybkiej naprawy, odbyły się również przymiarki OZtów. 7j, więc wymagane będzie troszkę dystansu





19 czerwca ub. roku w Krakowie odbył się także mały spot posiadaczy modelu, połączony z Dyno Dayem. Wynik z hamowni myślę że niezły, tym bardziej, że sporo rzeczy w tym aucie, takich jak np. cewki, nadal jest oryginalnych, + wynik zrobiony na padniętej sondzie lambda i dolocie ze stożkiem K&Na bez odgrodzenia od komory i bez dopływu powietrza. Kiedyś znowu się na hamownie przejadę.
_________________
Toyota Corolla T-Sport'02
FSO Polonez Caro plus 1.4 GTI 16v'97
Polski Fiat 126p'79
 
 
Ma4Ti
Sej maj nejm Bicz!


Auto: EJ2/CN2/R21/330d
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 858
Skąd: Toruń
Wysłany: 2022-01-24   

Klasyka gatunku :) Wynik z hamowni całkiem spoko, ale wykres chyba trochę poszarpany? :) One tak mają i trzeba je podstroić czy to po prostu ząb czasu? ;)
 
 
RockyGTI 


Dołączył: 05 Lip 2020
Posty: 88
Skąd: Okolice Starachowic
Wysłany: 2022-01-24   O

Ma4Ti napisał/a:
Klasyka gatunku :) Wynik z hamowni całkiem spoko, ale wykres chyba trochę poszarpany? :) One tak mają i trzeba je podstroić czy to po prostu ząb czasu? ;)


To poszarpanie wykresu z hamowni myślę, że spowodowane jest właśnie zębem czasu i zużyciem niektórych elementów (m.in. tych, o których wspomniałem wyżej) i dolotu k&na ze stożkiem puszczonym "na żywca" w komorze, bez jakiegokolwiek odgrodzenia i dopływu zimnego powietrza. Już dawno wróciłem do ori puchy z wkładką k&na, muszę w końcu kupić przewody i pociągnąć podciśnienia, jedna(padnięta) z dwóch sond lambda niedługo też zostanie wymieniona.
_________________
Toyota Corolla T-Sport'02
FSO Polonez Caro plus 1.4 GTI 16v'97
Polski Fiat 126p'79
 
 
Ma4Ti
Sej maj nejm Bicz!


Auto: EJ2/CN2/R21/330d
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 858
Skąd: Toruń
Wysłany: 2022-01-24   

U siebie tak samo muszę popracować nad doprowadzeniem zimnego powietrza. Czuć jak auto puchnie przy wyższej temperaturze...
 
 
RockyGTI 


Dołączył: 05 Lip 2020
Posty: 88
Skąd: Okolice Starachowic
Wysłany: 2022-04-23   

Coś tam się dzieje



Kolega z facebookowej grupki corollowej drukuje w 3d takie cuda. Zamiast metalowo-gumowych tulejek wybieraka, takie z ABSu. Wybierak usztywniony. Zmiana biegów jest znacznie precyzyjniejsza, nie ma "wiadra z gunwem" przy zmianie biegów, do tego skok lewarka zdaje się krótszy, dzięki czemu short-shifter nie jest potrzebny



Wlecą również poliuretanowe tulejki mocowania maglownicy do belki


Macpersony poskładane "na gotowo" leżą i czekają


Tak samo jak wahacze uzbrojone w poliuretany i nowe sworznie. Ciekawostka: Nie mogłem tych dużych tulei sam wcisnąć. Wcisnął mi je znajomy, który miał z tym też trochę zabawy 😅


Wleci miska olejowa od 1zz-fe. Miska olejowa z 2zz-ge jest głęboka i nie ma przegród, do tego między smokiem oleju a dnem miski jest duża odległość, co jest jednymi z przyczyn awaryjności tych silników. Miska z 1zz jest 5mm płytsza i ma jakieś przegrody, do tego pasuje praktycznie p&p(trzeba w jednym miejscu przyfrezować przegrodę), bo te silniki mają ze sobą dużo wspólnego.


Jako wisienka na torcie, na OZty wleciały opony Michelin Pilot Sport 5 w rozmiarze 225/45 r17. Dość świeży model, zobaczymy jak się będzie sprawować i w codziennym użytkowaniu, i przy upalaniu. Mam nadzieję, że będzie co najmniej tak dobry, jak wychwalany Sport 4.
_________________
Toyota Corolla T-Sport'02
FSO Polonez Caro plus 1.4 GTI 16v'97
Polski Fiat 126p'79
 
 
Ma4Ti
Sej maj nejm Bicz!


Auto: EJ2/CN2/R21/330d
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 858
Skąd: Toruń
Wysłany: 2022-04-24   

Serio ktoś w Toyocie wpadł na pomysł żeby lewarek na gumowych tulejkach osadzać? :roll: Nie wiem czy spotkałem się z czymś takim gdziekolwiek indziej :roll: Dobrze, że to naprawiłeś :mrgreen: Montuj te frukty, a
ja czekam na relacje z upalania na tych Michałach :mrgreen:
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2022-04-24   

Ma4Ti napisał/a:
Serio ktoś w Toyocie wpadł na pomysł żeby lewarek na gumowych tulejkach osadzać?


no ja u siebie też tak mam, nie wiem z czego dokładnie jest shifetr ale dokładnie tak samo jest na tulejach gumowo metalowych
 
 
RockyGTI 


Dołączył: 05 Lip 2020
Posty: 88
Skąd: Okolice Starachowic
Wysłany: 2022-05-18   

Coś tam powoli się działa





Wleciały poliuretany w tylną belkę. Porównując do tego, co było przy odklejających się 20 letnich metalowo-gumowych tulejach które padły na Jastrzębiu, jest niebo a ziemia.



Jako że przewody hamulcowe też kwalifikują się do wymiany, sprawiłem sobie takie fanty. Dodatkowo zaciski przejdą lakierowanie i regenerację.

Ciąg dalszy nastąpi
_________________
Toyota Corolla T-Sport'02
FSO Polonez Caro plus 1.4 GTI 16v'97
Polski Fiat 126p'79
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2022-05-19   

RockyGTI, obejrzyj na yt radzioflatout odnośnie poli, oby nie niszczyły Ci miejsca osadzenia 🤔
 
 
RockyGTI 


Dołączył: 05 Lip 2020
Posty: 88
Skąd: Okolice Starachowic
Wysłany: 2022-05-22   

wierzba, Obejrzałem z ciekawości, dużo wiedzy merytorycznej. Ale jeśli masz na myśli przykład wahaczy z Evo, trzeba też zwrócić uwagę, w którym miejscu były zamontowane, i jaka była ich twardość, bo żółte nie są jeszcze aż takim hardcorem, jak niektórzy myślą. Do niektórych aut najlepiej od razu pakować żółte, bo już seryjna guma jest czasem w fabrycznych autach twardsza od czerwonego poli (np. Audi 80 B3/B4)
_________________
Toyota Corolla T-Sport'02
FSO Polonez Caro plus 1.4 GTI 16v'97
Polski Fiat 126p'79
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna