RX-7
Autor
Wiadomość
adrian
Auto: D15B JDM VTEC
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lut 2007 Posty: 2761 Skąd: torun
Wysłany: 2008-03-11 RX-7
RX-7 FC3S PURPLE MONSTER FC
Kolejne dzielo Tec-Art's.Tym razem 400 konna mazda rx-7.Dane silnikowe ponizej.
Engine:
Port form IN: Side port grinding and EX:
Grinding fuel pump: Power entry 255L/h×2 basic + connector regulator: SARD
Injector capacity: 1000cc×4 turbine: T04R suction diameter: 90φ
set boost pressure: 1.1kg intercooler: Trust reforming V mount
Supercharging pressure control: HKS
rammer foot 60φ steel
Muffler: 90φ [hurontopaipu]: 90φ
Trust 13 step ×2 basis
Aluminum 3 layer reforming ignition system: MSD6A×3 basis
Output horsepower/rpm: 410PS/7420rpm torque/rpm: 46kg m/5940rpm
Underside
Damper: TEC damper RG [supiringu]: F.10kg/mm and R.10kg/mm
Drive system
Clutch: RG brake: R32 pad: Endless
Flywheel: RG diff.: Matsuda speed +4.1 final mission: OS engineering and research 5 fast cross
Exterior
TAMON full aero
Tire & aluminum
WORK my star S1 (F: 9J×17 and R: 10J×18)
Interior
Steering wheel: JURAN seat: JURAN seat belt: TAKATA
12 point type roll bars & spot increase meter: Dife link meter + panel production
strona www:http://www.tecarts.com/photo/p02/index.html
by find&cut©
_________________ エチケットでお悩みの方に人気を集めている爽臭サプリ。一時品
JDM weblog site- http://jdmoption.wordpress.com/
rdk
me against the world
Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006 Posty: 10509 Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2008-03-12
10calowa felga na tyle robi wrażenie
kolor po całości z dupy, ale ma się rzucać w oczy i się udało
wtryski 1000cc - nieźle
nieznam się zbytnio, ale jak na 410 PSów to zajebiście duże te wtryski
no i te dwa rozmiary felg po kiego wała
adrian
Auto: D15B JDM VTEC
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lut 2007 Posty: 2761 Skąd: torun
Wysłany: 2008-03-12
rdk napisał/a: nieznam się zbytnio, ale jak na 410 PSów to zajebiście duże te wtryski
samochod jest ciagle poddawany ciaglym modyfikacjom moze dlatego
rdk napisał/a: no i te dwa rozmiary felg po kiego wała
a czegoz sie nie robi dla lansu ? niektorzy kupuja kiery Personal
_________________ エチケットでお悩みの方に人気を集めている爽臭サプリ。一時品
JDM weblog site- http://jdmoption.wordpress.com/
rdk
me against the world
Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006 Posty: 10509 Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2008-03-12
no ale dla lansu z przodu 17stki a z tyłu 18stki
adrian
Auto: D15B JDM VTEC
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lut 2007 Posty: 2761 Skąd: torun
Wysłany: 2008-03-12
Cytat: no ale dla lansu z przodu 17stki a z tyłu 18stki
no a jak? w klin pewnie ma isc zeby lepszy docisk byl
_________________ エチケットでお悩みの方に人気を集めている爽臭サプリ。一時品
JDM weblog site- http://jdmoption.wordpress.com/
Proti
Akagi white comet
Auto: białe kupe
Dołączył: 25 Lip 2007 Posty: 176 Skąd: Wawa/WN
Wysłany: 2008-03-12
adrian napisał/a: Cytat: no ale dla lansu z przodu 17stki a z tyłu 18stki
no a jak? w klin pewnie ma isc zeby lepszy docisk byl
na moje to nie mieli kola 17x10 lub opony na nie o dobrym profilu
_________________ "1.3 liter piston eater/ build not bought"
SAMAEL
Eagle Talon TSi AWD
Dołączył: 17 Gru 2006 Posty: 242 Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 2008-03-12
wtryski odpowiednie, pamiętajmy że to dwusów z zasady działania, zużywa nieporównywalnie więcej paliwa niż normalny silnik. poza tym amerykanie co do wtrysków lubią dać na zapas.
_________________
Wszystko do twojego samochodu: www.topendpower.pl
rdk
me against the world
Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006 Posty: 10509 Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2008-03-12
o! dzięki za odpowiedź