Wysłany: 2008-11-04 Mocne B16A czy B20 czy może H22A
W przyszłym roku chciałbym porobic coś przy silniku i mechanice w mojej DA6 i tu pytanie co robić - biorę pod uwagę 3 opcje które napisałem w temacie - opytanie co byłoby najprostsze, najtańsze i najbardziej efektowne. H22A da się wyrwać za grosze (około 1000-2000) na wyspach razem z prelą jednak pytanie jakie koszta montazu tego do budy DA6. Wiadomo ze prele mozna potem sprzedać na czesci i zwróci sie spory koszt inwestycji.
B20 z montazem to koszt około 1500-2000 euro w IRL po znajomosci. No i chyba najprostsza opcja choc wcale nie najtansza - pakowac kase w b16A - choc moje pytanie nasuwa się ile mozna z niego uzyskać mocy i momentu maksymalnie ??? Na przemyslenia mam z 3-4 miesiące i potem trzeba zacząć pomału działać w temacie.... A was prosze o jakieś podpowiedzi w szczegolnosci jak chodzi o H22A.
I jeszcze jedno czy ktos wie czy przepustnica z h22a pasuje do b16a ?? Bo z tego co mi się wydaje to powinna pasować ale nie jestem wpewien...
_________________ Nayma.pl - Projektowanie stron www, ulotki, wizytówki. Lublin, Zamość, Chełm, Krasnystaw i cała Polska.
To co znalazłem min o H22 w DA i EF - mysle że tak jak piszesz koszty będą podobne ale problemy będą napewno z wiązką elektryczną - to jest japoniec i pewnie nic nie znajde apropo wiązki o DA6. A czy ktoś mi powie np. - zmieniając wałki na sportowe, talezyki i sprężynki, strojac auto + jeszcze jakies mody typy lepsza przepustnica leopszy kolektor ssący ile około dałoby się wycisnąć z B16A ??
_________________ Nayma.pl - Projektowanie stron www, ulotki, wizytówki. Lublin, Zamość, Chełm, Krasnystaw i cała Polska.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum