Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Aaron Dryden's Evo 6.5
Autor Wiadomość
Pawco 


Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 3109
Skąd: 3mia100
Wysłany: 2008-11-20   Aaron Dryden's Evo 6.5

Wyobraźcie sobie na moment ze samochody sa częścią królestwa zwierząt.Pontiac GtO byłby nosorożcem,Nissan GT-R byłby lwem a Honda Civic pieskiem preriowym.To czym byłoby Tommi Makinen Edition Evo VI (a.k.a 6.5) ????Można powiedzieć że jest to połączenie wszystkich tych zwierząt i nazywa sie "rhiokat".Wszystko nabiera sensu jeśli bliżej sie spojrzy na potencjał jaki drzemie w tym cudeńku :) znakomita trakcja ,napęd na cztery buty,poczucie ze człowiek i maszyna to jedno ,agresywny charakter. Niewiele jest samochodów w dzisiejszym świecie, które mogą się pochwalić jednym z tych atrybutów.Tak jak rhiokat tak i Evo 6,5 jest rzadkim okazem :) Tak rzadkim że tylko 2500 egzemplarzy zostało wyprodukowanych na cały świat.Jeden z nich trafił do garażu Arona Dryden.On nie tylko utrzymuje samochód w nienagannym stanie ale także jest powściągliwy przy dokonywaniu jakichkolwiek zmian.Jest to dobre rozwiązanie chociażby z powodu cały czas rosnącej wartości fabrycznie oryginalnych egzemplarzy.Nie jest to jedyny powód,po prostu większość części są tak dobra że nie wymagają zmiany.Wystarczy spojrzeć na standardowe wyposażenie jak: 17 calowe lekkie felgi Enkei,hamulce Brembo,lekka aluminiowa maska,regulowane tylnie skrzydło czy fotele Recaro.Oczywiście Aron uczynił więcej niż tylko stosowanie wosku na swoim Evo :D .Delikatne modyfikacje sprawiły że auto legitymuje sie mocą 300whp a ćwiartkę pokonuje w czasie 12.4 sekundy chociaż jego początkowym założeniem było pokonanie 13 sekund.Nie spodziewał sie że to będzie tak szybko i przy tak małych modyfikacjach.Kolejnym celem jest pokonanie 11 sekund ale w taki sposób aby cały czas można było powiedzieć ze jest to street car.








Performance Modifications:
Garage HRS Cyber Evo ECU, 3” HKS Turbo Back Exhaust, 3” Intake, 2.5” Intercooler piping (hot and cold side), Battery Relocation Kit, Evo 8 MR BOV

Drivetrain:
Exedy Sports Tuff Clutch

Electronics:
Greddy Profec A Boost Controller, Turbo Timer

Suspension:
Cusco Rear Strut Brace
Cusco Rear Sway Bar
Ohlins Coilovers

http://tunerzine.com/view...oving-the-breed
Ostatnio zmieniony przez Pawco 2008-11-21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Japoniec 
:) The champ is here


Auto: Fiat 126p Maluch Trophy
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 4060
Skąd: Sopot
Wysłany: 2008-11-20   

Dla mnie jest to absolutna perfekcja. Ta generacja EVO zawsze pozostanie dla mnie kultowa
_________________
Zaburzenia Narcystyczne
Idiolatria

Od lat bawią mnie do łez.
 
 
rdk 
me against the world


Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 10509
Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2008-11-21   

bez kitu magiczne auto, jest tyle pięknych aut, że człowiek naprawdę musiałby zarabiać worek kasy żeby zadowolić swoje potrzeby :D
TM Edition to sam sex... kochałbym to auto, prostota i funkcjonalność - istota dżejdiem
 
 
 
Japoniec 
:) The champ is here


Auto: Fiat 126p Maluch Trophy
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 4060
Skąd: Sopot
Wysłany: 2008-11-21   

Do tego twarde auto , bez kompromisów - stąd może i ceny tej generacji niezmiennie oscylują w granicach 100 tys zł
_________________
Zaburzenia Narcystyczne
Idiolatria

Od lat bawią mnie do łez.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna