Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Just Fine
Autor Wiadomość
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-12-28   Just Fine

Toyota Supra. Jedno z tych aut, które każdy chce, a nieliczni je posiadają. Podwójne turbo i linie nadwozia podziwiane do dzisiaj- cieżko zaprzeczyć sportowemu charakterowi tego auta, które dzięki temu szczęśliwie utrzymało ten wizerunek przez wiele lat. Jednak ciężko winić właścicieli, którzy są już znudzeni i skłaniają się ku modyfikacjom.

Supra wkroczyła na tę scieżkę, ale zmiany są na tyle małe, że pozwoliły zachować pełną funkcjonalność auta. Większość zmian zaszło pod maską. Turbina Garret GT42-76 została zaopatrzona w 4-calowy intercooler, zawór blow-off HKS'a i boost cotroller Greddy Profec-B. Układ paliwowy dostał nowe 1000cc wtryski, regulator cisnienia paliwa APR i listwę paliwową Titan. Wałki rozrządu Brian Crower zastąpiły seryjne oraz zagościła instalacja nitro. Bez żadnych wątpliwości ta Supra może dać wiele radości z jazdy. Z zewnątrz auto zostało obniżone za pomocą sprężyn Eibacha i amortyzatorów GAB. Na przód wjechały 18-sto calowe CCW Classic zaś na tył trochę mniejsze, ale szersze 17-tki. We wnętrzu znajdziemy fotele Sparco customowo zaopatrzone w 2 monitory sterowane przez 2 DINową jednostkę sterującą Kenwood.

Ta Supra jest świetnym przykładem na bardzo prosty, lecz bardzo funkcjonalny sposób odświeżenia auta nie niszcząc jego seryjnej piękności.

Specyfikacja:

Silnik: Garrett GT42-76 Turbo, 40mm Tial wastegate, 272 Brian Crower Cams, 150-SHOT Direct Port Nitrous, 4" Downpipe / Midpipe / Exhaust, 3" FMIC piping, HKS SSQE Blowoff Valve, 4" FMIC, TH400 Transmission, 6SPD Rear-End, AEM EMS 1100 Engine Management, APR Fuel Pressure Regulator, 1000cc Injectors , TITAN Fuel Rail, 5" K&N Intake, Greddy PROFEC-B Boost Controller

Koła: CCW Classics, 18x10 on 285's Front, 17X11.5 on 315's Rear

Zawieszenie: GAB Struts, Eibach Springs

Wnętrze: Kenwood Double Din Headunit, 2 Monitors Custom Fitted to Sparco Seats

Galeria:




















Na podstawie artykułu z portalu tunerzine.com by Gumka23.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna