Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Zakucie! B18C4 czy B20Vtec
Autor Wiadomość
E2rd 

Auto: CVC EJ6 ?????
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 76
Skąd: Wwa
Wysłany: 2008-12-26   Zakucie! B18C4 czy B20Vtec

Mam dwie opcje, które rozważam w dalszych modach:
1. Zakuć B18C4
2. Zbudować na zakutych gratach B20 z głowicą od B18C4 (bo takową mam na stanie)
_________________
Modyfikacje wiązek silnikowych przy SWAPach: OBD0, OBD1, OBD2, B,D,H,K-series, 4,5,6 gen

MOJA HANKA: http://www.jdm-option.pl/...opic.php?t=3378
 
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2008-12-26   

Ale po co zakucie? Mocniejsze korby są tylko po to, aby w NA wytrzymały większe obroty, a żeby był sens w wyższym kręceniu to trzeba zrobić dosyć mocny upgrade głowicy. Wtedy też dopiero będzie sens w tłokach podnoszących kompresję. Także musiałbyś powiedzieć coś więcej o swoich planach. Jeśli ma pozostać seryjna głowicy z C4 to o wiele lepszym rozwiązaniem jest blok B20.
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
E2rd 

Auto: CVC EJ6 ?????
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 76
Skąd: Wwa
Wysłany: 2008-12-26   

No tak, nie interesuje mnie kręcenie wyżej. W te setupy chciałbym dmuchnąć koło 1 bara z kompresora na początek. I chcę się dowiedzieć jak do tego silnik przygotować ?? A na stanie mam graty jak w pierwszym poście. Czyli B18C4 jeżdzące i głowicę kompletną od B18C4. Silnik cały zawsze mogę sprzedać bo jest z 2000 roku i ma 107kkm najechane, więc niewiele. A zbudować hybrydkę b20/b18 i dmuchnąć. Skrzynia zostaje s9b tylko 5 bieg do wymiany na ten z LSa.
_________________
Modyfikacje wiązek silnikowych przy SWAPach: OBD0, OBD1, OBD2, B,D,H,K-series, 4,5,6 gen

MOJA HANKA: http://www.jdm-option.pl/...opic.php?t=3378
 
 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2008-12-26   

jak chcesz kompresor to ten temat nie ma sensu... kupuj kompresor, do tego wtryski i kogoś kto Ci to wystroi... i po problemie...
_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
E2rd 

Auto: CVC EJ6 ?????
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 76
Skąd: Wwa
Wysłany: 2008-12-26   

Znaczy Emre zostać bez kucia ??

Kompresor to ma być Eaton M62 na tym kółku około 0,6 bara, ale da się z niego 1 bar dmuchnąć.
Jakiego kalibru wtryski, bo odrazu pompę 255l wrzucić chcę i B&M regulator ciśnienia.
_________________
Modyfikacje wiązek silnikowych przy SWAPach: OBD0, OBD1, OBD2, B,D,H,K-series, 4,5,6 gen

MOJA HANKA: http://www.jdm-option.pl/...opic.php?t=3378
 
 
 
rdk 
me against the world


Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 10509
Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2008-12-27   

no jeśli wyżej niż 0,6 to kucizna chyba tylko zostaje, co do wtrysków to afair !markos miał pod swój kompresor 440stki [lucas'a lub rc w sumie to jeden ciul, różnią się podobno naklejką]

ja bym stawiał chyba jednak na 2.0 w NA 8-)
 
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2008-12-27   

Aaa, dmuchanie. Myślałem, ze to ma być kuzina pod NA :) Jeśli chcesz iść w 280+ to na pewno bym wymieniał dół. Zostać przy B18, bo seryjne tuleje z B20 chyba się z takimi mocami nie lubują ( choć mógłby wypowiedzieć się ktoś bardziej ogarnięty w B20 ), a laga jakiegoś tam dużego nie będzie, żeby była potrzeba nadrabiania pojemnością.
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
Mati79


Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 69
Skąd: Beer Honda Wawa
Wysłany: 2008-12-27   

jesli ma być doładowanie to bez sensu zakłądać dół od B20 bo to są dodatkowe koszta (chyba że sam bedziesz robocizne robił ale nawet wtedy uwazam ze lepiej zostawić seryjne B18C4) lepiej tą kase przeznaczyć na korby i tłoki do B18 i ze spokojną duszą możesz wtedy dmuchać ile wydoli kompresor :lol: albo na seryjnym motorze 0,5-0,6 bara i bedzie najtaniej do osiągniętych efektów :!:
_________________
12,6 ET @ 1,1 bara STREET FWD

D16Z6 -> D16Z6 T -> D16A9 -> B18C4 -> B18C T -> K20 RWD :)
 
 
!markos 
turbo vtak


Auto: hjundaj getz
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 2823
Skąd: waw
Wysłany: 2008-12-27   

E2rd napisał/a:
chciałbym dmuchnąć koło 1 bara z kompresora na początek
a co potem, skoro wiecej sie z eatona nie da? :lol:
nadmuchaj lepiej 0.5 z turbo w seryjny - bedziesz mial tyle samo mocy co z 1 bar z kompresora. pomine juz co bedzie sie dzialo jak po zakuciu nadmuchasz 1 bar z turbo..
_________________
Aftermarketowe czesci z US: ebaycargo@gmail.com
 
 
 
gooffy 
ssgperformaance


Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 459
Skąd: Dzwonkowa 32
Wysłany: 2009-01-08   

poltora bara lepsze niz blachara :-P
_________________
That's the kind of racing we love ...

SSG Performance
Dzwonkowa 32
Warszawa-Okęcie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna