Ale po co zakucie? Mocniejsze korby są tylko po to, aby w NA wytrzymały większe obroty, a żeby był sens w wyższym kręceniu to trzeba zrobić dosyć mocny upgrade głowicy. Wtedy też dopiero będzie sens w tłokach podnoszących kompresję. Także musiałbyś powiedzieć coś więcej o swoich planach. Jeśli ma pozostać seryjna głowicy z C4 to o wiele lepszym rozwiązaniem jest blok B20.
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
No tak, nie interesuje mnie kręcenie wyżej. W te setupy chciałbym dmuchnąć koło 1 bara z kompresora na początek. I chcę się dowiedzieć jak do tego silnik przygotować ?? A na stanie mam graty jak w pierwszym poście. Czyli B18C4 jeżdzące i głowicę kompletną od B18C4. Silnik cały zawsze mogę sprzedać bo jest z 2000 roku i ma 107kkm najechane, więc niewiele. A zbudować hybrydkę b20/b18 i dmuchnąć. Skrzynia zostaje s9b tylko 5 bieg do wymiany na ten z LSa.
_________________ Modyfikacje wiązek silnikowych przy SWAPach: OBD0, OBD1, OBD2, B,D,H,K-series, 4,5,6 gen
Kompresor to ma być Eaton M62 na tym kółku około 0,6 bara, ale da się z niego 1 bar dmuchnąć.
Jakiego kalibru wtryski, bo odrazu pompę 255l wrzucić chcę i B&M regulator ciśnienia.
_________________ Modyfikacje wiązek silnikowych przy SWAPach: OBD0, OBD1, OBD2, B,D,H,K-series, 4,5,6 gen
no jeśli wyżej niż 0,6 to kucizna chyba tylko zostaje, co do wtrysków to afair !markos miał pod swój kompresor 440stki [lucas'a lub rc w sumie to jeden ciul, różnią się podobno naklejką]
Aaa, dmuchanie. Myślałem, ze to ma być kuzina pod NA Jeśli chcesz iść w 280+ to na pewno bym wymieniał dół. Zostać przy B18, bo seryjne tuleje z B20 chyba się z takimi mocami nie lubują ( choć mógłby wypowiedzieć się ktoś bardziej ogarnięty w B20 ), a laga jakiegoś tam dużego nie będzie, żeby była potrzeba nadrabiania pojemnością.
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
jesli ma być doładowanie to bez sensu zakłądać dół od B20 bo to są dodatkowe koszta (chyba że sam bedziesz robocizne robił ale nawet wtedy uwazam ze lepiej zostawić seryjne B18C4) lepiej tą kase przeznaczyć na korby i tłoki do B18 i ze spokojną duszą możesz wtedy dmuchać ile wydoli kompresor albo na seryjnym motorze 0,5-0,6 bara i bedzie najtaniej do osiągniętych efektów
_________________ 12,6 ET @ 1,1 bara STREET FWD
D16Z6 -> D16Z6 T -> D16A9 -> B18C4 -> B18C T -> K20 RWD
chciałbym dmuchnąć koło 1 bara z kompresora na początek
a co potem, skoro wiecej sie z eatona nie da?
nadmuchaj lepiej 0.5 z turbo w seryjny - bedziesz mial tyle samo mocy co z 1 bar z kompresora. pomine juz co bedzie sie dzialo jak po zakuciu nadmuchasz 1 bar z turbo..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum