Czy kiedykolwiek myśleliście o kupnie nowego samochodu, a następnie wybebeszenie i zmianę w potwora w całości przygotowanego do Time Attack ? Cóż, być może...ale to nie znaczy że wiele osób faktycznie tak zrobi .Chris Torres nabył swojego Lancera X w lutym 2008 i pomykał sobie szczęśliwie jako dailydriver.Na początku w grę miało wchodzić kilka gustownych modyfikacji ale za namową znajomych z Road Race Engineering skończyło sie na potworze przygotowanym do 09 Redline Time Attack series dysponującym mocą 490-520 whp do którego swoja rękę przyłożył także Seibon testując prototypowe części
SPECIFICATIONS
Engine & Performance
- AFI - 3" Intake
- AFI - 3" Upper Intercooler Pipe
- AFI - 2.5" Lower Intercooler Pipe
- AFI - 3.5" Garret Core Intercooler
- AFI - 50MM Tial Blow Off Valve -vband
- AFI - Cast Stainless Steel Twin Scroll Manifold
- AFI - Garret GT3076 Twincroll Turbo/ T3 Outlet 63ar.
- AFI - Tial 44mm Wastegates x 2 - vband
- AFI - 3" Down Pipe -vband
- AFI - Stainless Steel Oil/water lines
- Stainless Steel Lines
- Warboro 255lph Fuel Pump?RC - 1000 cc injecters - Not Tuned yet. E85 Tune
- Seatrab oil cooler w/ Custom AN Fittings and Stainless Steel Lines
- Perma cool Power Steering Cooler with 3/8 Rubber hoses - relocated.
- AC Compressor Removed and Custom Belt Added
- PWR Radiator - 1 of 1 in the USA
- ACT Race Clutch
- ACT Lightweight Flywheel
- Redline Fluids, ALL
- ECUTek - Tuned by Mike W of Road Race Engineering
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum