Stage 1 umownie mozna potraktowac tak : np sprzeglo kompletne do mocy x , walek do mocy x , wydech do mocy x , elektronika do mocy x , lzejsze kolo zamachowe , pasowe
Stage 2 : sprzeglo spiekowe najczesciej gwiazdowe do mocy x z tlumikami drgan , walek o wiekszych krzywkach niz walek st1 , obrobka glowicy , nowe tloki , nowe korby , ingerencja z zaplon auta np produkty MSD , ingerencja w uklad zasilania paliwem pompa , wtryski itp
Stage 3 : sprzeglo spiekowe 0 - 1 nkowe bez tlumikow drgan , ingerencja w skrzynie , walek o wiekszych krzywkach niz stage 2 ( nie na ulice ) , przeniesienie napedu w postaci nowych pólosi mocniejszych , lepsze panewki , ingerencja w uklad zasilania paliwem bez kompromisow
maksymalna wydajnosc , wzmocnienie bloku silnika , pelna regulacja ukladu zasilania , pelna regulacja elektroniki , wydech pelen przelot , kompleksowe zejscie z masa auta .
Naprawde kompletnie nie mozliwe jest ustalenie co kiedy jest stage 1 , 2 wiadomo ze do jazdy po miescie nie kupimy sprzegla do 500 koni 0 -1 nkowego bo to idiotyzm jak i nie zrobimy tego z walkami . Z zasady im wiecej auto ma koni miec tym wyzszy stage bo przy kazdym podciaganiu mocy potrzeba iles tam wiecej zrobic by ja miec.
ja pierdyla jakie dzis literowy wale to szok dobrze ze takie inteligentne acz gejowskie gremium tu siedzi ..taj chodzi o slawetne stejdze
co by nie mowic kolega Japoniec dokladnie napisal to o co mi chodzilo
zamierza zakupic komplet spregla z lekkim kolem i nie bardzo jarzylem czym sie rozni clutch kit stage 1 od stage 2 teraz juz bardziej rozjasnione to mam tenk ju
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum