(jak ktoś będzie chciał to napiszę o tych trzech punktach, z którymi dyskusja będzie zwyczajnie bezprzedmiotowa)
śmiało - chętnie się dowiem
1 - przede wszystkim blacha używana do tłumików ma grubość 1,5mm (M-Tech 0,8mm). Blacha o takiej grubości dużo lepiej pochłania hałas/wibracje/rezonans. Tłumiki z cieńszej blachy mają tendencję do mega wkoorwiającego brzęczenia.
2 - dużo lepszy a w zasadzie najlepszy obecnie na światowym rynku materiał tłumiący, który bez względu na eksploatację i przebieg nie wysrywa się w przeciwieństwie do wełny bazaltowej w M-Techach.
3 - rury są gięte a nie spawane z kolanek.
Ostatnio zmieniony przez Tomac 2012-01-26, w całości zmieniany 2 razy
Zrobiłem jeden kurs Radom-Piastów-Radom po suchej i równej E7 bo już miałem ciśnienie na lepszy wydech.. teraz ITR sobie stoi czyściutki w garażu i czeka na cieplejsze dni.
Ostatnio zmieniony przez Tomac 2012-01-26, w całości zmieniany 1 raz
Pamiętam jak brzmiał Twój wydech El-tec'a w EJ9 - brzmiał bardzo cicho i bardzo fajnie. Słyszałem też jak brzmi wydech M-tech'a. Oba na dwóch tłumikach z końcowymi oem look'ami i rzeczywiście zgadzało by się to co mówisz bo końcowe OEM looki szczególnie przeloty strasznie "pierdzą" i mają metaliczny poświst.
Czekam na wiosne to posłuchamy ale jakiś filmik możesz wrzucić bo zima słaba to i soli nie sypią
Pamiętam jak brzmiał Twój wydech El-tec'a w EJ9 - brzmiał bardzo cicho i bardzo fajnie. Słyszałem też jak brzmi wydech M-tech'a. Oba na dwóch tłumikach z końcowymi oem look'ami i rzeczywiście zgadzało by się to co mówisz bo końcowe OEM looki szczególnie przeloty strasznie "pierdzą" i mają metaliczny poświst.
Czekam na wiosne to posłuchamy ale jakiś filmik możesz wrzucić bo zima słaba to i soli nie sypią
itr bardzo fajny, no i wydech z tego co piszesz spoko, końcówka wyglada zacnie a tak z ciekawości,czemu giety wydech ma być lepszy od takiego dobrze pospawanego??
pozdro
gięty wydech ma plusy brak spawów ładny wygląd
minusy też są bo przy gięciu w niektórych miejscach jest dużo mniej materiału wiadomo musi się gdzieś sie naciągnąć
http://www.youtube.com/watch?v=rux3TQWggsY
Wydech ma wyglądać czy spełniać swoją rolę? Ja nie wchodzę pod auto by pooglądać wydech więc czekam na jakieś bardziej sensowne argumenty przemawiające za tym, że lepiej mieć gięty niż spawany z kolanek
no to ja juz jestem ciekaw ile taki giety wydech bedzie kosztowal
Wyznaję zasadę: zrobić raz drożej gdzie będę w pełni usatysfakcjonowany niż trzy razy tanio i póżniej mamrotać pod nosem "koorwa mogłem jednak jechać do el-tec'a"
aaa tam nie przesadzaj bo spawane wydechy wcale nie sa zle. ile kosztuje takie wygiecie calego wydechu?
Nigdzie nie napisałem że spawane są złe. Jednak gięte wg. mnie są lepsze od spawanych oraz mój poprzedni post nie dotyczył samych giętych rurek tylko całości wydechu jako takiego.. Ile kosztuje wygięcie wydechu nie mam pojęcia. Wiem natomiast ile kosztuje kompletny wydech na dwóch tłumikach oparty na giętych rurach z kwasówki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum