Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
el-tec vs m-tech
Autor Wiadomość
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2012-01-26   el-tec vs m-tech

Tomac napisał/a:
(jak ktoś będzie chciał to napiszę o tych trzech punktach, z którymi dyskusja będzie zwyczajnie bezprzedmiotowa)

śmiało - chętnie się dowiem ;)

jeździsz na AD08 w zimę :-P
Ostatnio zmieniony przez ember 2012-01-29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2012-01-26   

wierzba napisał/a:
Tomac napisał/a:
(jak ktoś będzie chciał to napiszę o tych trzech punktach, z którymi dyskusja będzie zwyczajnie bezprzedmiotowa)

śmiało - chętnie się dowiem ;)


1 - przede wszystkim blacha używana do tłumików ma grubość 1,5mm (M-Tech 0,8mm). Blacha o takiej grubości dużo lepiej pochłania hałas/wibracje/rezonans. Tłumiki z cieńszej blachy mają tendencję do mega wkoorwiającego brzęczenia.
2 - dużo lepszy a w zasadzie najlepszy obecnie na światowym rynku materiał tłumiący, który bez względu na eksploatację i przebieg nie wysrywa się w przeciwieństwie do wełny bazaltowej w M-Techach.
3 - rury są gięte a nie spawane z kolanek.
Ostatnio zmieniony przez Tomac 2012-01-26, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2012-01-26   

wierzba napisał/a:


jeździsz na AD08 w zimę :-P


Zrobiłem jeden kurs Radom-Piastów-Radom po suchej i równej E7 bo już miałem ciśnienie na lepszy wydech.. :mrgreen: teraz ITR sobie stoi czyściutki w garażu i czeka na cieplejsze dni.
Ostatnio zmieniony przez Tomac 2012-01-26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dareko 


Auto: FN2 Type R / AUDI A4 B8 / BMW 4 F32
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 3634
Skąd: Tokyo
Wysłany: 2012-01-26   

daj filmidło, bo po opisie az chce sie tego poooosłuchac :lol:
_________________
Civic SiR-S <--- klik
FN2 Type R EURO Spec
<--- klik
ホンダシビック
 
 
 
kuchar 


Auto: 2.0 Turbo
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 267
Skąd: PL
Wysłany: 2012-01-26   

Pamiętam jak brzmiał Twój wydech El-tec'a w EJ9 - brzmiał bardzo cicho i bardzo fajnie. Słyszałem też jak brzmi wydech M-tech'a. Oba na dwóch tłumikach z końcowymi oem look'ami i rzeczywiście zgadzało by się to co mówisz bo końcowe OEM looki szczególnie przeloty strasznie "pierdzą" i mają metaliczny poświst.

Czekam na wiosne to posłuchamy ale jakiś filmik możesz wrzucić bo zima słaba to i soli nie sypią :D


Pozdrawiam
_________________

 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2012-01-26   

kuchar napisał/a:
Pamiętam jak brzmiał Twój wydech El-tec'a w EJ9 - brzmiał bardzo cicho i bardzo fajnie. Słyszałem też jak brzmi wydech M-tech'a. Oba na dwóch tłumikach z końcowymi oem look'ami i rzeczywiście zgadzało by się to co mówisz bo końcowe OEM looki szczególnie przeloty strasznie "pierdzą" i mają metaliczny poświst.

Czekam na wiosne to posłuchamy ale jakiś filmik możesz wrzucić bo zima słaba to i soli nie sypią :D


Pozdrawiam


:-D do wiosny Kuchar :zdrowko:
 
 
KTR

Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 17
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2012-01-26   

itr bardzo fajny, no i wydech z tego co piszesz spoko, końcówka wyglada zacnie ;-) a tak z ciekawości,czemu giety wydech ma być lepszy od takiego dobrze pospawanego??
pozdro
 
 
lozek 

Auto: EP3 + K20A2
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 1152
Skąd: WWA
Wysłany: 2012-01-26   

Dokładnie, nie rozumiem przewagi giętego wydechu nad spawanym z kolanek.
_________________

 
 
adiyts 


Auto: CTS
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 145
Skąd: Bojszowy
Wysłany: 2012-01-26   

gięty wydech ma plusy brak spawów ładny wygląd
minusy też są bo przy gięciu w niektórych miejscach jest dużo mniej materiału wiadomo musi się gdzieś sie naciągnąć
http://www.youtube.com/watch?v=rux3TQWggsY
_________________
VVTL-I
 
 
lozek 

Auto: EP3 + K20A2
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 1152
Skąd: WWA
Wysłany: 2012-01-26   

Wydech ma wyglądać czy spełniać swoją rolę? Ja nie wchodzę pod auto by pooglądać wydech więc czekam na jakieś bardziej sensowne argumenty przemawiające za tym, że lepiej mieć gięty niż spawany z kolanek
_________________

 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2012-01-26   

Proponuję założyć temat w dziale technicznym pt: "Teoria wydechu - gięty czy spawany?" i tam przenieść dyskusję. ;-)
 
 
Dario 


Auto: Vtec!
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 2587
Skąd: WuWuA
Wysłany: 2012-01-26   

no to ja juz jestem ciekaw ile taki giety wydech bedzie kosztowal :roll:
_________________

 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2012-01-26   

Dario napisał/a:
no to ja juz jestem ciekaw ile taki giety wydech bedzie kosztowal :roll:


Wyznaję zasadę: zrobić raz drożej gdzie będę w pełni usatysfakcjonowany niż trzy razy tanio i póżniej mamrotać pod nosem "koorwa mogłem jednak jechać do el-tec'a" :lol:
 
 
Dario 


Auto: Vtec!
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 2587
Skąd: WuWuA
Wysłany: 2012-01-26   

aaa tam nie przesadzaj bo spawane wydechy wcale nie sa zle. ile kosztuje takie wygiecie calego wydechu?
_________________

 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2012-01-26   

Dario napisał/a:
aaa tam nie przesadzaj bo spawane wydechy wcale nie sa zle. ile kosztuje takie wygiecie calego wydechu?


Nigdzie nie napisałem że spawane są złe. Jednak gięte wg. mnie są lepsze od spawanych oraz mój poprzedni post nie dotyczył samych giętych rurek tylko całości wydechu jako takiego.. Ile kosztuje wygięcie wydechu nie mam pojęcia. Wiem natomiast ile kosztuje kompletny wydech na dwóch tłumikach oparty na giętych rurach z kwasówki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna