Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie gwintowane ISC
Autor Wiadomość
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2012-02-03   Zawieszenie gwintowane ISC



Witam , 10 grudnia zaczynam II Edycje na Gwinty ISC , bedzie pelna oferta do Hondy jak i wiele wiele innych. Info dokladne z cenami i datami pojawi sie albo w nowym temacie albo tutaj na 1 stronie. Wszelkie pytania kierowac na PW. Zakup bedzie tak zrobiony zeby do konca Marca juz byly gwinty w PL , a w kwietniu bedzie mozna smialo montowac na auto przed sezonem jeszcze. Lista bedzie jakos do 21 Stycznia.


























Witam , organizuje zakup grupowy na zawieszenia gwintowane z planet-jdm , czas realizjacji nie jest dokladnie okreslony z racji ze nie jest to maly wydatek i z dnia na dzien nie znajdziemy 20 chetnych. Wiecej info i lista na civicklub.pl

Gwint produkowany jest w Tajwanie jak D2 czy Ksport ale z osobnej fabryki. Jakosc taka sama badz lepsza jak w D2/Ksport
Wielka zaleta jest staly dostep do czesci zamiennych takich jak : amortyzator, springi , dolne mocowanie czy camber plate.
Cena zawieszenia honda civic EG / EK / S2000

Zawieszenie Street Comfort : 3000zł / 10 chetnych rabat na 2600zl / 20 do negocjacji

Zawieszenie Street sport : 3000 zł / czekam na info ale podobnie jak comfort

Dostepne tez do : Nissan , Mazda , Mitsubishi , Subaru , Toyota , ceny mysle beda podobne jak w przypadku hondy a nawet takie same , nie wiem czy uda mi sie wciagnac te marki pod grupowy dla hondy czy osobno trzeba zglosic , jesli beda chetni na inne marki jak honda bede rozmawiac ;)


Wiecej info znajdziecie na planet-jdm
Katalog : klik
facebook : klik


Kilka info na temat gwintu :

32 stopnie regulacji twardości

Zawór precyzyjnej regulacji tłumienia
Doskonała amortyzacja na wszystkich rodzajach nawierzchni
Zwiększenie/zmniejszenie siły tłumienia
Górne mocowanie typu pillowball

Możliwość regulacji kąta nachylenia kół
Konstrukcja tłoczyska

Tłoczysko stalowe o wysokiej sztywności
Zgodność ze standardami dla pojazdów wyścigowych/sportowych
Sportowe sprężyny

Wykonane z wysokiej jakości stali SAE9254
Testowane w 500 tys. cykli; wielkość deformacji poniżej 5%.
Regulacja wysokości zawieszenia

Regulacja wysokości zawieszenia w pełnym zakresie
Regulacja wbicia za pomocą oddzielnych nakrętek blokujących
Nakrętki regulacyjne wykonane z wysokiej jakości stopu aluminiowego w celu zmniejszenia masy konstrukcji amortyzującej pojazd
Wspornik aluminiowy

Wykonany ze stopu aluminiowego T6061 w technologii formowania organicznego w celu zmniejszenia masy i poprawienia parametrów pracy
Anodowana powierzchnia chroniąca przed korozją wewnętrzną oraz powierzchniową
W wybranych modelach regulacja kąta nachylenia kół odbywa się za pośrednictwem wspornika oraz górnych elementów mocujących
Konstrukcja jednocylindrowa

Większe rozmiary cylindra i tłoka z myślą o lepszej stabilności i płynności pracy



Ostatnio zmieniony przez Karamba_DC2 2012-12-03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2012-02-03   

masz jakieś foto S2K z opuszczonym na max zawiasem?
_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2012-02-03   

Moze byc problem , jak klikniesz w link na facebooka znajdziesz auta na tym gwincie , a tak to zostaje chyba tylko google :-/
_________________
 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2012-02-03   

możesz się dowiedzieć czy top mounty są w zestawie?

bo z tego wynika, że nie: http://www.isc-n1.eu/ofer...8&category_id=4

i dlaczego jest do S2000 00-02, a już nie do nowszych roczników?
_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2012-02-03   

Emre nie mam na tyle dokladnych informacji , za kazdym razem musialbym dzwonic do przedstawiciela , wiem tylko troche wiecej jak jest info na stronie + info organizacyjne :->
_________________
 
 
Bartek! 


Auto: m5 f10, m3 e36,1/2 328 e36, cl55 amg
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 8064
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-02-04   

no ale skoro chcesz coś sprzedać i to oferujesz to wypadało by posiadać kompletne informację po to żeby odpowiedzieć kupującym na ich pytania..
_________________
Zawód - SYN :lol:
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2012-02-04   

Bartek! nie jestem sprzedawca czy tez wlascicielem , zbieram chetne osoby na grupowca zebysmy mogli taniej kupic fajny gwint , i to ja sie poswiecam i wydaje kase na telefony z niemiec itd

Pod tym linkiem jest tabela : klik

Wersja komfort nie jest w tej tabeli , kosztuje 2500zl i jest to sam gwint ze tak napisze.

Wersja sport i racing z tej tabeli ma top mount i pillowball aluminiowy a tam gdzie jest czerwona kropka jest opcja camberow ;) Cena na 7-10 chetnych to 2600zl.


Na civicklubie gdzie organizuje grupowy zakup od planet-jdm jest juz 5 chetnych na liscie , zamawiac bedziemy jakos w marcu-kwietniu ;)
 
 
PJ 


Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 134
Skąd: Myślenice
Wysłany: 2012-02-14   

Posiadam to zawieszenie od 2 lat w maździe i mogę śmiało polecic :-D
Paru znajomych też na nich śmiga i nie narzekają również w sporcie.
_________________
www.skrzynki.info skrzynki metalowe, tv kablowa, sieci internetowe, drzwiczki, apteczki

MAZDA RX-7

http://www.jdm-option.pl/...?t=5996&start=0

Było civ VI gen coupe b18c4
 
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2012-02-14   

Dzieki wielke za opinie , moze to kogos jeszcze przekona , mozesz napisac wiecej ciekawych info , jak regulacja twardosci sie spisuje itd ? Moze byc PW :mrgreen:
_________________
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2012-02-21   

Zakup grupowy zawieszenia gwintowanego ISC



Gwinty beda zamawiane od polskiego dostawcy : [URL="www.planet-jdm.com"]www.planet-jdm.com[/URL]
Pod tym linkiem jest cale info na temat gwintu. Sprowadzane sa tak jak Ksport i D2 z Tajlandii lecz z innej fabryki.
Gwarancja 12 miesiecy


Lista jest otwarta do dnia : 04.03.2012 Zaliczki wplacamy do dnia : 18.03.2012
Czas realizacji -zakup z wysyłką morską (5 tygodni od czasu zamknięcia wpłaty zaliczek)
Zaliczki to 500 zł. Ceny obejmuje wysyłke do klienta.


Ceny zawieszeń :

Street/SPORT - 2400 zł - bez pillow ball i bez CAMBER PLATE -czyli bez łozyska i bez regulacji kątów

Street/SPORT - 2600 zł z pillow ball bez CAMBER PLATE - z łożyskiem wersja bardziej odporna

RACING - 2800 zł - pillow ball + camber plate lub 2700 zł gdy nie ma opcji Camber Plate. - z łożyskiem i regulacją katów.


Każdy zawias ma wiadomo 32 stopniową regulację twardości.
Zawieszenie RACING Jeżeli jest tylko z Pillow ball i tak jest twardsze od zawieszenia Street sport !!! to nie jest to samo i nie jest to kwestia spreżyn lecz charakterystyki
Zawieszenie RACING to nie to samo co zawieszenie DRIFT.
DRIFT dostepny jedynie do Hondy S2000.

Nie proponuję rownież twardszych sprężyn niż 10 na przód - no chyba że ktoś buduje auto na tor lub lubi mega beton.

Plusem jest to że kazdy element który zostanie uszkodzony w zawieszeniu można dokupić osobno.
Każdy zamawiający może dobrać sobie twardość sprężyn. - podane w katalogu to tylko przykłady nie należy się nimi sugerować.

Każdy kto chce zakupić drugi komplet sprężyn - dopłaca za 4 sztuki - 400 zł.
Można również dokupić sobie tylko 2 sztuki za 200 zł.


Zdjecia gwintu wykonane przez planet-jdm

Sport bez pillow ball


Sport z pillow ball aluminiowym










Specyfikacja
32 stopnie regulacji twardości

Zawór precyzyjnej regulacji tłumienia
Doskonała amortyzacja na wszystkich rodzajach nawierzchni
Zwiększenie/zmniejszenie siły tłumienia
Górne mocowanie typu pillowball

Możliwość regulacji kąta nachylenia kół
Konstrukcja tłoczyska

Tłoczysko stalowe o wysokiej sztywności
Zgodność ze standardami dla pojazdów wyścigowych/sportowych
Sportowe sprężyny

Wykonane z wysokiej jakości stali SAE9254
Testowane w 500 tys. cykli; wielkość deformacji poniżej 5%.
Regulacja wysokości zawieszenia

Regulacja wysokości zawieszenia w pełnym zakresie
Regulacja wbicia za pomocą oddzielnych nakrętek blokujących
Nakrętki regulacyjne wykonane z wysokiej jakości stopu aluminiowego w celu zmniejszenia masy konstrukcji amortyzującej pojazd
Wspornik aluminiowy

Wykonany ze stopu aluminiowego T6061 w technologii formowania organicznego w celu zmniejszenia masy i poprawienia parametrów pracy
Anodowana powierzchnia chroniąca przed korozją wewnętrzną oraz powierzchniową
W wybranych modelach regulacja kąta nachylenia kół odbywa się za pośrednictwem wspornika oraz górnych elementów mocujących
Konstrukcja jednocylindrowa

Większe rozmiary cylindra i tłoka z myślą o lepszej stabilności i płynności pracy


Wszystkie nasze amortyzatory objęte są dwunastomiesięczną gwarancją. Jeżeli do awarii dojdzie po upływie 12 miesięcy, zapewnimy wymianę części po cenach hurtowych – naszym celem jest pełne zadowolenie klienta.


Dodam jeszcze tabele gdzie jest sport i racing , a tam gdzie jest czerwona kropka jest opcja camberow.




Wszelkie informacje i chec dopisania sie na liste CKPL pisac na PW
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2012-12-03   



Witam , 10 grudnia zaczynam II Edycje na Gwinty ISC , bedzie pelna oferta do Hondy jak i wiele wiele innych. Info dokladne z cenami i datami pojawi sie albo w nowym temacie albo tutaj na 1 stronie. Wszelkie pytania kierowac na PW. Zakup bedzie tak zrobiony zeby do konca Marca juz byly gwinty w PL , a w kwietniu bedzie mozna smialo montowac na auto przed sezonem jeszcze. Lista bedzie jakos do 21 Stycznia.

_________________
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2012-12-14   

No i mam Katalogi wiec pisac co komu potrzeba ! Cena za gwint z Pillow Ball 2650zl
_________________
 
 
Hikiel 


Auto: Skyline R33 / Maxima A32 3.0
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 4470
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-12-14   

Jaka cena do BMW Compact? Chyba, że da się kupić przód z E36 a tył E30 osobno?
_________________

 
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2012-12-14   

Cena 2650 za sport z pillow ball.

Tutaj masz katalog jak cos i mozna sprawdzic , osobno przod i tyl nie mozna kupic , tylko sprezyny. Z E30 jest jakas opcja ale to trzeba dzwonic do planet-jdm bo jakos to rozwiazali :)

Katalog
_________________
 
 
Świeży


Auto: esczternaściea
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 448
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-02   

ma ktos moze w planach zakup owego zawieszenia ?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna