no adrian bierz te speedy i rób fajne naszywkę Option! Będzie masakrator!
Majstor napisał/a:
to był sarkazm z ojej strony ja napisałem
LOL Majster ty to dajesz! a jak ludzie mają to poznać? LOL po to są emotki żeby z nich korzystać! tekst sam z siebie jest neutralny i nikt nie wiem co ty masz tam w głowie! chyba, że czytasz wiersz, lub inne dzieło literackie to tam można odczytać różne stany emocjonalne!
Auto: EG4+ i EG6+
Dołączył: 16 Kwi 2007 Posty: 324 Skąd: Rzgów lub Łódź
Wysłany: 2007-09-16
Speed... na prawdę chcesz powierzyć życie kubłowi za niecałe cztery setki? Bi-marco za 800 zeta? Nie lepiej wziąć Sparco Junior za tyleż samo lub Lico (taka tańsza wersja Sparco przewidziana głównie na rynek południowej Ameryki) Junior za 610 PLN? A może jakiś lepszy Lico - Head Pro, lub Sparco Pista za 900 PLN? Zastanów się...
jest w tym racja, ale czy można dziś sobie od tak sprzedawać fotele, bez żadnych atestów, spełniania norm, przepisów? dzisiaj jest tyle tego, że wątpie aby było to dopuszczalne.
Speed... na prawdę chcesz powierzyć życie kubłowi za niecałe cztery setki? Bi-marco za 800 zeta? Nie lepiej wziąć Sparco Junior za tyleż samo lub Lico (taka tańsza wersja Sparco przewidziana głównie na rynek południowej Ameryki) Junior za 610 PLN? A może jakiś lepszy Lico - Head Pro, lub Sparco Pista za 900 PLN? Zastanów się...
a czy próbowałeś połamać taki fotel za 400 pln speeda czy bi marco??? ...odpowiedz sie nasuwa ja po swoim skakalem bo wydawał mi sie tandetny ze taki plastikowy i powiem Tobie ze jest zajebiscie wytrzymały.....co do firm wydaje mi sie ze musza byc jakieś normy przestrzebane tym bardziej ze w dziesiejszych czasach wystepuje cos takiego jak audyt w firmie
ja po swoim skakalem bo wydawał mi sie tandetny ze taki plastikowy i powiem Tobie ze jest zajebiscie wytrzymały
nie no, ale to akurat argument żaden, bo to chodzi o to, jak fotel zachowuje się pod czas wypadku i jak chroni pasażera i choć byś skakał w 4 osoby to przeciążenia pod czas kolizji są znacznie większe.
ja jednak dalej twierdzę, że aby coś takiego produkować trzeba spełniać normy, atesty itp
co innego licencja FIA do zastosowań sportowych, która nie jest wymogiem w autach cywilnych, ale fotel bimarco expert taką posiada. model cobra nie.
jeśli za 600-700 zeta można kupić Sparco to brałbym bez zastanowienia właśnie kubeł tej firmy, ale adrian chce z regulacją, więc wątpię aby ceny były poniżej 1,5K.
a czy próbowałeś połamać taki fotel za 400 pln speeda czy bi marco???
hmmmm tak, ale niestety siedziałem wtedy w nim a Twoje skakanie po fotelu odbieram jako przejaw głupoty...
Ok to mze tak oczywiscie nie ma co porownywać foteli za 1500 czy 4000 k do foteli za 400 pln sami producenci nawet pasów bezpieczeństwa mowia ze sa to artykuły tuningowe ale mysle ze jakies normy bezpieczeństwa to musi zachowywać
no jakbym znalazl Recaro za 600 stow to pewnie bym wzial ale jakos nie widze takowych,,,sprawa stawiam tak ze raczej beda Bimarco troche opini poczytalem Wy mi pomogliscie i decyzja juz zapadla,narazie bedzie jeden fotel regulowany bo musze jak cos kogos na tyl samochodu wpuscic ...dzieki za pomoc
Ja również muszę ludzi do tyłu wpuszczać, a mam pełny. Nie martw się, cziksy będą przez prawy wchodzić A na serio to bierz pełen, bo po pierwsze bezpieczniejszy ( jesli już mamy na wokandzie sprawy bezpieczeństwa ), po drugie regulowany spięty szelkami łamie się przy wypadku.
Moja rada osobista: jesli latasz autem na codzień i jeździsz w trasy to nie pchaj się w Experta. Jak dla mnie ( ale ja jestem odosobniony przypadek - 192cm >100kg ) ten fotel jest po prostu garbaty. Jeżdzę od roku w Bimarco C. Mój gabaryt czuje się w nim idealnie, spokojnie da sie robić trasy po 700km w jeden dzień. Tyle ode mnie
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
rurkowy? dzieki. siedziales, ze polecasz? bo ja kiedys taki mialem. i nigdy wiecej. chociazby dlatego, ze ciezko mi bylo wyobrazic sobie, co te pociagniete cienkim materialem rurki zrobia z moimi zebrami/glowa jak bedzie jakis mocniejszy strzal...
a co do experta - nie dosc, ze garbaty (choc przy jezdzie bez kasku to raczej nie przeszkadza), to dosc ciasny.. a to juz przeszkadza
Auto: EG4+ i EG6+
Dołączył: 16 Kwi 2007 Posty: 324 Skąd: Rzgów lub Łódź
Wysłany: 2007-09-17
Matey napisał/a:
rurkowy? dzieki. siedziales, ze polecasz?
Nigdzie nie napisałem, że go polecam, tylko podałem go jako jakąś alternatywę. Osobiście szykuję się do zakupu Lico Pro Head lub Sparco Pista więc czil
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum