Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Rowery
Autor Wiadomość
Yeti 


Auto: hondon
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 2019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-30   

pr00 napisał/a:
dla mnie to ostre koło to jakiś hipsterski wynalazek (bez ignorancji)


Kurierski ;) Znakomicie spisuje się jako rower treningowy.

Moje byłe ostre:





pr00 napisał/a:
jak wleci jakaś kaska to wjeżdża na felta

Obrazek

bądź

Obrazek



Myślisz o 2x10? Właśnie jestem na etapie rozgryzania z czym się jada takie 2x10 lub 1x10. Potrafisz coś powiedzieć o tych napędach?

Cykada, bardzo lubię grzebanie w takich starociach, daj znać jak zaczniesz coś działać.
_________________
イエティ
 
 
pr00 


Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 3165
Skąd: Łdz
Wysłany: 2012-03-30   

znajomy ma na Dunconie 2x10 i świetna sprawa, w sumie najmniejszego przełożenia z przodu i tak nie używam a masa zawsze mniejsza, dla mnie w sumie wystarczające by było 1x10.

zawsze chciałem rower Yeti :lol:

_________________
 
 
Yeti 


Auto: hondon
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 2019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-30   

pr00 napisał/a:
znajomy ma na Dunconie 2x10 i świetna sprawa, w sumie najmniejszego przełożenia z przodu i tak nie używam a masa zawsze mniejsza, dla mnie w sumie wystarczające by było 1x10.


2x10 wydaje się bardzo logicznym rozwiązaniem, ale nigdy nie miałem do czynienia z czymś takim. Ciekawe jak to łańcuch znosi.

Z kolei nie potrafię znaleźć uzasadnienia do tworzenia napędów 1x10

pr00 napisał/a:

zawsze chciałem rower Yeti :lol:


Okazyjnie mogę Ci sprzedać rower od Yeti'ego ;)
_________________
イエティ
 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2012-03-30   

http://allegro.pl/rower-n...2216816853.html

Cytat:
PIASTA TYŁ - ROHLOFF SPEEDHUB 500/14

made in germany 14 SPEED 4800 ZŁ


dziękuję, dobranoc! :shock:

btw. używał ktoś takiej piasty http://allegro.pl/piasta-...2234978071.html ? jak się tu przełącza z fixie na singla?

EDIT: dobra już wiem... trzeba koło odwrócić...

generalnie postanowione, w weekend wypieprzam przerzutki... :mrgreen:
_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
pr00 


Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 3165
Skąd: Łdz
Wysłany: 2012-03-30   

Yeti napisał/a:


Z kolei nie potrafię znaleźć uzasadnienia do tworzenia napędów 1x10




a ja tak, w sumie jeżdżę tylko na średniej zębatce z przodu i to jest jedyna jaka mi wystarcza i do zabawy i do ciśnięcia na 3 i 1 wogóle prawie nie wrzucam więc mi nie potrzebne ze spokojną głową mogę się ich pozbyć.
_________________
 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2012-03-30   

kurde, tak się napaliłem na tego singla, że urwałem się godzinę z pracy i już działam... :lol:

_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
PaBBlos 


Auto: s14a
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 462
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-03-30   

pr00 napisał/a:
ale fulla fr/dh tylko w lesie wykorzystacie, nie lepiej jakieś enduro którym po mieście też da się jeździć.

Wszystko zależne od tego kto gdzie mieszka. Wkoło siebie mam same góry, i kilka tras dh się zna więc jest pole do popisu ;-) Tylko za taką kasę nie wiem czy jakiegoś crossa bym nie wolał, jednak motor to motor :P
_________________

 
 
 
Yeti 


Auto: hondon
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 2019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-30   

Emre napisał/a:
generalnie postanowione, w weekend wypieprzam przerzutki... :mrgreen:


Ja wczoraj kończyłem singla:


Od jazdy dzieli mnie 0,2mm. Sztyca nie pasuje :wstyd:

W przyszłości w miejscu piasty z reduktorem ma wylądować Alfine (Rohloff dla mnie za drogi)

pr00 napisał/a:
a ja tak, w sumie jeżdżę tylko na średniej zębatce z przodu i to jest jedyna jaka mi wystarcza i do zabawy i do ciśnięcia na 3 i 1 wogóle prawie nie wrzucam więc mi nie potrzebne ze spokojną głową mogę się ich pozbyć.


W takich przypadkach zainstalowałbym 11biegowego Alfina. Prosta linia łańcucha, bebechy osłonięte przed zabrudzeniami, niezawodność... tylko tyle mi potrzeba ;)

Emre napisał/a:
kurde, tak się napaliłem na tego singla, że urwałem się godzinę z pracy i już działam... :lol:

Obrazek


Oj, pionowe haki. Będziesz musiał zostawić szpecący napinacz ;)
_________________
イエティ
 
 
!markos 
turbo vtak


Auto: hjundaj getz
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 2823
Skąd: waw
Wysłany: 2012-03-30   

Emre napisał/a:
Cytat:
PIASTA TYŁ - ROHLOFF SPEEDHUB 500/14

made in germany 14 SPEED 4800 ZŁ

dziękuję, dobranoc! :shock:
Alfine jest znacznie tansze, a raczej wystarczajace.. Rohloff to troche jak Ajfon, nie robi nic wiecej, a kosztuje 3x tyle :lol:

[edit]
Wroc - czyli powinienes kupic Rohloffa! :mrgreen:


A, wlasnie, bylbym zapomnial, moj poprzedni rowerek, ten to mial stajla 8-)



Mam tez gdzies papierowe zdjecie weglowego crossowego fulla, na ktorym smigalem, jak odgrzebie to moze jakos je zeskanuje czy cos :-P
_________________
Aftermarketowe czesci z US: ebaycargo@gmail.com
 
 
 
Yeti 


Auto: hondon
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 2019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-30   

!markos napisał/a:
Alfine jest znacznie tansze, a raczej wystarczajace.. Rohloff to troche jak Ajfon, nie robi nic wiecej, a kosztuje 3x tyle :lol:


Alfine jest produktem masowym i ekonomicznym. Rohloff produkuje piasty z większa ilością biegów, ma produkty do DH, generalnie jest bardziej wyspecjalizowany. Nie nazwałbym go modnym gadgetem (a przynajmniej nie w pierwszej kolejności).

!markos napisał/a:

A, wlasnie, bylbym zapomnial, moj poprzedni rowerek, ten to mial stajla 8-)

Obrazek


Aktualny Twój rower bardziej mi się podoba. Pytanie kiedy zaaplikujesz mu jakiś akcent na ramę? ;)
_________________
イエティ
 
 
Dario 


Auto: Vtec!
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 2587
Skąd: WuWuA
Wysłany: 2012-03-30   

pr00 napisał/a:
ale fulla fr/dh tylko w lesie wykorzystacie, nie lepiej jakieś enduro którym po mieście też da się jeździć.
slaby pomysl.
na takim czyms poganialem do czasu powaznej kontuzji.....
zostalo jescze to
_________________

 
 
Yeti 


Auto: hondon
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 2019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-31   

pr00 napisał/a:
ale fulla fr/dh tylko w lesie wykorzystacie, nie lepiej jakieś enduro którym po mieście też da się jeździć.


Nie lepiej jakąś szosę, którą da się pojechać w teren?



;)
_________________
イエティ
 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2012-03-31   

Yeti napisał/a:
Oj, pionowe haki. Będziesz musiał zostawić szpecący napinacz ;)


tzn?
_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
Piotrek(T) 


Auto: Golf III, Passat B4
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 1113
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-03-31   

Emre napisał/a:
tzn?


Koło wchodzi w haki od dołu = brak możliwości naciągnięcia łańcucha bez napinacza
_________________

 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2012-03-31   

czyli takie coś muszę jeszcze dokupić?

http://allegro.pl/napinac...2225390924.html

czy mogę zostawić napinacz od szimanochów?

:-(

słabo to wygląda...



rozumiem, że ten napinacz jest potrzebny i do sigle i do fixed?
_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna