Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
honda s2000 2004 ~ new formula red
Autor Wiadomość
artur 


Auto: yaris ts
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 582
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-04-13   honda s2000 2004 ~ new formula red

auto: honda s2000
kolor: new formula red

nie mogłem sie doczekać kiedy przyjedzie do mnie jakiś "fajny" samochód. ten z pewnością do takich należy i praca nad nim to była czysta przyjemność, nawet pomimo "lepkiego lakieru", który korektę znacząco mi utrudniał... zdecydowałem się na eskperyment i jako glaze zastosowalem white diamonda zamiast black hole, który podobno polecany jest do czerwonych lakierów, chciałem go trochę rozjaśnić, co chyba się udało, bo kolor w słońcu był wyjątkowo soczysty. czarne są spoko, ale nic nie pobije tej czerwieni ^^

mycie:
- szampon duragloss #901
- apc cyclone nielsen (przeróżne proporcje)
- glinka bilt hamber
- nielsen glue and tar remover
- lubrykant: woda z odrobina szamponu
- rękawica meguiars
- szczotki & pędzelki

korekta & wykonczenie
- 3m fc+
- meguiars swirlx
- zolty, niebieski pad 3m, czarny finish abw
- zestaw małych padów abw
- cg white diamond
- pb nattys red
- ipa

wnętrze
- apc
- pb natural look
- odkurzacz & szczotki & mikrofibry ^^
- cg watermelon scent

pozostałe
- pełna rotacja
- dual action
- stos mf
- aplikatory megsa + tricolor do robótek ręcznych
- meguiars uc
- taśmy maskujące 3m
- meguiars endurance gel
- 303 fabric guard na dach

zdjęcia:

kilka zdjęć w chwili przyjazdu. honda wyglądała całkiem nieźle, jednak z oceną wstrzymałem się do postawienia jej przed halogenem.






pędzielek i apc w dłoń i zaatakowałem wszystkie emblematy, wlew paliwa, zakamarki, wnęki i inne tego typu miejsca.


po umyciu przyszedł czas na glinkowanie.


czysto!


CZYSTO!


potem samochód poszedł w taśmę. podobno do twarzy mu z tymi niebieskimi brewkami :D




przyszedł czas na inspekcję. lakier nie był bardzo zniszczony, jednak porysowany na tyle, aby przyćmić ten piękny czerwony kolor.


błotnik tył








pierwsze 50/50




jest nieźle!


i po odpowiednim finishu piękne, fantastyczne, klarowne 100%.


błotnik tył po korekcie.


przyszedł czas na klapę. cała pokryta jakąś dziwną kaszką, w tym miejscu przyciąłem trochę mocniej niż na reszcie auta.




ale efekt jestodpowiedni :D


drzwi.


błotnik przód.


maska :zalamany:


maska 50/50 - udało się.


maska 50/50.


prawy przód po korekcie. jest cukierek!


lusterko... malowane akrylem czy jak?


też wyszło!


po dokończeniu reszty wytoczyłem samochód na słońce. komentarz chyba zbędny.




zderzak.


pokrywa bagażnika.


white diamond dosycha po aplikacji maszyną da.


dach dokładnie wymyty apc.


po czym spłukany i zabezpieczony fabric guardem 303.


o tak!


chyba moje ulubione zdjęcie :mrgreen:


kilka zdjęć przy odbiorze, krytycznie podchodzę do swoich prac, ale z tej jestem bardzo dumny.








to tyle jeśli chodzi o s2000, właściciel zadowolony (zainwestował nawet w ręcznik z mikrofibry :D ), ja też, oby więcej takich aut!

poza eską przewinęły mi się jeszcze takie ciekawe sztuki:

bmw 530d w stanie AGONALNYM: https://www.facebook.com/...57594670&type=1




oraz grafitowa skoda superb, której właściciel po detailingu zdecydował się na sesję zdjęciową u znajomego fotografa: https://www.facebook.com/...57594670&type=3


 
 
Hikiel 


Auto: Skyline R33 / Maxima A32 3.0
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 4470
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-04-13   

Dobra robota!!
_________________

 
 
 
ember 
.e


Auto: niebieski sedan
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2379
Skąd: Syrynia / Wrocław
Wysłany: 2012-04-13   

to s2k Emrego?
profi :ok:
_________________
 
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-04-13   

Pewnie Emrego, bo ta faja jezdzi bez blachy z przodu. :mrgreen: Mega czysta ta glinka..

Pieknie wyglada.
_________________
 
 
 
fatboy

Auto: eh6/eg2/ep4
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 1822
Skąd: Skarżysko/Kraków
Wysłany: 2012-04-13   

Jego, jego, bo na fejsie stoi spaślak koło s2k :D
_________________
Stage1 - D16Y8 137,3KM @ 6725 / 150,7NM @ 5606
Stage2 - B16A JDM 170 KM @ 7,800 / 157NM @ 7,300 + Y21 LSD

http://www.facebook.com/MotoFotooo
 
 
Yeti 


Auto: hondon
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 2019
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-14   

czy produkcja zdjęć typu 50/50 nie jest szkodliwa dla lakieru? Nie musisz zebrać więcej lakieru podczas polerowania powstałego stopnia na łączeniu połówek?
_________________
イエティ
 
 
artur 


Auto: yaris ts
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 582
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-04-14   

w sumie gleboko sie nad tym nie zastanawialem, caly swiat robi „piecdziesiatki”. nie wydaje mi sie, zeby mialo to jakos zaszkodzic, zawsze zaznaczam w ktorym miejscu bylo odciecie i staram sie nie „wjezdzac” na czesc panelu juz po korekcie, tym bardziej, pilnuje ilosci przejazdow i predkosci zarowno maszyny jak i jej „przesuwania” po lakierze.

pracujac nad konkretnym panelem i tak zawsze robie go w kilku partiach, czesciach. latwiej pracuje sie na mniejszym obszarze, pasta nie wysycha a i mozna lepiej sie skupic na dokladnosci korekty.
 
 
Lukas G 


Auto: ap1, f20c1 +plany
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 424
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2012-04-15   

Baaardzo ladnie wyszlo, trzeba bylo tylko sciagnac folie z lewego przedniego swiatla ;) A ta kaszka na klapie to pewnie odkurz lakierniczy ;)
_________________

-=LukasG=-

S2K AP1 F20C1
 
 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2012-04-15   

pojeżdżę z folią, a potem sprzedam za 2 kafle jako nową... :lol:
_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
Vein 


Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 444
Skąd: Lubin/Wrocław
Wysłany: 2012-04-15   

DObra robota, czerwony po korekcie zawsze wygląda mega!
_________________
Zapraszam na bloga Petrolheads-blog.
 
 
rdk 
me against the world


Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 10509
Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2012-04-16   

eska kozak, ale to co zrobiłeś z BMW to masakra! ten samochód był matowy :lol:
 
 
 
fatboy

Auto: eh6/eg2/ep4
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 1822
Skąd: Skarżysko/Kraków
Wysłany: 2012-04-16   

rdk, całkiem dobrze sobie poradziłeś :mrgreen:
_________________
Stage1 - D16Y8 137,3KM @ 6725 / 150,7NM @ 5606
Stage2 - B16A JDM 170 KM @ 7,800 / 157NM @ 7,300 + Y21 LSD

http://www.facebook.com/MotoFotooo
 
 
artur 


Auto: yaris ts
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 582
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-04-16   

rzeczywiscie radek, sporo sie napracowales :mrgreen:
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2012-04-16   

rdk napisał/a:
ale to co zrobiłem z BMW

:lol:
 
 
rdk 
me against the world


Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 10509
Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2012-04-16   

LOL :lol: edytuję już :oops:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna