Dane techniczne:
Moc: 900KM/4200 rpm
Przyspieszenie 0-100km/h: poniżej 3s
V-max: 330km/h
[S900 Body Parts] unit : Japanese Yen
-Front Bumper & Spot light kit 120,000
-Front Over Fender kit 100,000
-Grim light kit 120,000
-Door Panel 100,000
-Side Skirt 80,000
-Rear Spoiler 70,000
-Rear Over Fender kit 120,000
-Rear Bumper Spoi0ler 100,000
-Door Mirror 36,000
-Carbon Inner fender kit 40,000
-Carbon Rectify fin for FBS 12,000
-Carbon Rear Under Diffuser 65,000
-Head light eyeline 9,800
-Cooling Bonnet & Pin 115,000
Total 1,087,800 yen (about US$10,500)
[Engine Parts]
- 3.1 liter full tuned 2JZ Engine + HKS T51R Kai turbo, managed by Abflug Spl.
- Computer Fuel Managing System. (Total 5mil yen)
- Titanium Ultimate Ex System ( 0.8mil yen)
[Suspension]
- Abflug Special Suspension System featuring HKS ( 0.25mil yen )
* This suspension system is applicable over 200mile/h and flexible in town use. The name is ECS-2.
[Tire & Wheel]
- Abflug Original Wheel " PRISM" and P-Zero C tires. (0.8mil yen)
Wracajac jednak do supry fajne FTO po sterydach . Chory pomysł spawacza i laminaciarza do tego zakochanych w felgach niczym z Dodge Vipera . Auto wyglada koszmarnie jest przykładem bezguścia na poziomie top.
ee mi chodzi o kod, by w mieszalni mi go zrobili.
skad go po prostu ma, czy to z jakiegos samochodu, czy motoru, powaznie mi się podoba bardzo.
polecam Ci niebieski z NSX (nie pamiętam nazwy ani kodu tymbardziej ) lub B63P (chyba tak jakoś) niebieski z Civic'a taki jak mam, głęboki ładny i wogóle extra cool
co do auta z pierwszego postu... strasznie zakręcony... felga byłaby fajna jakby była tylko trójramienna... szkoda że ten srodek tam jest jeszcze niebieski... same trzy ramiona byłyby cool
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum