Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
[czarny] Volvo S80 2.5T
Autor Wiadomość
CMQ 
www.1mad.pl


Auto: Kia Stinger
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 3957
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-07-09   [czarny] Volvo S80 2.5T

Doczekałem się pierwszej floty. Oto pierwsze S80 z trzech, którym przyszło mi się zająć. Pojazd z niewielkim przebiegiem, myty w 90% ręcznie, dwuletni, kolor, który już robiłem i lakier, który dobrze znam. Spodziewałem się spacerku. Auto w słoneczny dzień nie raziło blaskiem. Stan lakieru podczas przyjęcia ujawnił oksydację, morze swirli i wcale nie tak mało rys o charakterze zacięć, które sprawiły mi największy kłopot podczas pracy.
















Auto zostało zatem dokładnie umyte, wyglinkowane i oczyszczone ze smoły. Glinka nie miała wiele do roboty ale zmywacz zebrał poro smoły z dolnych paneli. Następnie auto poszło w taśmę i zostało wstawione na podnośnik nożycowy. Bardzo komfortowe warunki pracy, kiedyś na detailingbliss zazdrościłem Norcal Bobowi z Concierge fajnego podnośnika, dzięki któremu nie schylał się przy aucie tylko mógł każdy element obskoczyć na wysokości ramion. Bardzo pomaga to w osiągnięciu równej korekty na całym aucie. Przystąpiłem do korekty, która wymagała zastosowania moich najtwardszych padów i Menza FG500. Maskę robiłem ok 3h, reszta paneli musiała dostać po kilka strzałów z FG500 by raczyć jakoś wyglądać.




FG500 zostawił trochę holsów, które usunąłem FG3000. Rzut oka na błotnik po finishu utwierdził mnie w przekonaniu, że wygląd lakieru spełni oczekiwania klienta.


Ale ale! Najpierw tak to wszystko wyglądało. Niestety głębsze nacięcia powstałe zapewne poprzez nieumiejętne mycie lub wycieranie twardą szmatą z użyciem docisku jedynie zapolerowałem. By je usunąć musiałby zbyt drastycznie uszczuplić grubość lakieru, a to auto ma nadal jeździć, być myte i być może kiedyś polerowane ponownie. Szkoda by było dokopać się do bazy.

Maska.




Błotnik lewy przód.


Drzwi lewy przód.


Drzwi lewy tył.


Błotnik lewy tył.



Klapa.


Błotnik prawy przód.


Drzwi prawy przód.



Drzwi prawy tył.


Błotnik prawy tył.


Zderzak przód.





Narzekacie, że 50/50 nie robię. Dopuszczam obecnie tylko takie z panelu na panel.



Po wspomnianym finishu czas na inspekcję paneli pod lampami.

Maska.




Błotnik lewy przód


Drzwi lewy przód.


Drzwi lewy tył.


Błotnik lewy tył.


Klapa.



Błotnik prawy przód.


Drzwi prawy przód.


Drzwi prawy tył.


Błotnik prawy tył.



Zderzak przód.




Czyli całkiem przyzwoicie. Tak auto prezentuje się w półsłońcu. Co ciekawe, lśni dużo bardziej niż w momencie przyjazdu gdy na niebie nie było chmurki.








Kapryśna pogoda kazała wtoczyć auto do środka, bo lunęło. No, to cykniemy parę fotek w środku...
















W końcu trochę słońca, można zrobić zdjęcia oddające w pełni efekt tego wyczesanego lakieru...po kilkunastu godzinach pracy nad nim.





























Dziękuję za obejrzenie.
_________________
Plany to marzenia z datą realizacji.
http://www.1mad.pl
 
 
 
Cino 


Auto: BMW F15 X5 / Audi Q7 II / 911
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4312
Skąd: Gdańsk / Bydgoszcz
Wysłany: 2012-07-09   

CMQ jesteś mistrzem :oops:

Fajnie ogląda się fotorelacje z Twoich prac :ok:
_________________
 
 
 
Hikiel 


Auto: Skyline R33 / Maxima A32 3.0
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 4470
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-07-09   

Ciekawy kolor a robota klasa sama w sobie.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna