Jak w temacie. Jako iz wiekszosc z Wasz smiga po forach a my nie jestesmy alfa i omega to moze wyczytaliscie gdzies czy bedzie pasowac licznik z ITRa do EK . Prosze o info.
_________________ ... GaRaż Race Team ...
Profesjonalne części do tunigu Serwis i naprawa pojazdów
Jun Auto Mechanic , APEXi , Fujita , ACT , Wiechers , Seibon , Invidia i wiele innch marek ......
No wlasnie tak tez myslalem , szkoda , bo obrotka do 10 tys(a taa by najlepiej przypasila hehe) i predkosc tez duza , no nic , trzeba bedzie szukac z ek4
_________________ ... GaRaż Race Team ...
Profesjonalne części do tunigu Serwis i naprawa pojazdów
Jun Auto Mechanic , APEXi , Fujita , ACT , Wiechers , Seibon , Invidia i wiele innch marek ......
Ostatnio zmieniony przez GaRaż 2007-09-23, w całości zmieniany 1 raz
skoro zegary z itr daje sie wlozyc do jajka, to i do ek sie pewnie da.. do jajka byl gotowy manual na h-t.com, nie szukalem nigdy do ek, ale moze tez ktos cos ogarnial. oczywiscie nie wklada sie calosci z obudowa, a w zasadzie tylko front z zegarami, bez reszty i bez szybki, dopasowuje sie to do oryginalnej obudowy/szybki w samochodzie-biorcy..
heh wiecie to z tymi obrotkami defi i apexi w srodku to taka rzezba ale nie powiem ze to wyglada ciekawie , ciekawe czy to oryginalne czy wyskalowane , takie cos by styklo hehe , a ja nie da rady to bedzie musial wystarczyc ek4 , najwyzej wskazowka polata troszke na nieoznaczonym .
_________________ ... GaRaż Race Team ...
Profesjonalne części do tunigu Serwis i naprawa pojazdów
Jun Auto Mechanic , APEXi , Fujita , ACT , Wiechers , Seibon , Invidia i wiele innch marek ......
Auto: GC8
Dołączył: 23 Wrz 2007 Posty: 303 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-09-24
Matey - chodzi o skale. S2k ma do 9k tak samo jak EK4. a ma być dłuższa...
moim zdaniem tylko jakiś aftermarket bo fabryczne maja tendencje do przekłamywania.
_________________ "they run the best just before they grenade"
Auto: GC8
Dołączył: 23 Wrz 2007 Posty: 303 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-09-24
raczej taki:
lub taki:
apexi ma zakres do 12700 obr. starczy?
Apex'i DECS tez jest sympatyczny, ale jest raczej wolnostojący (trudno zrobic retrofit w oem zegary, pomijając fakt że ma 120mm średnicy)
_________________ "they run the best just before they grenade"
No dobra, a jak np. wyglada sprawa obrotomierza z motocykla w aucie ? Da rade cos takiego zrobic ? Bo motocyklowe obrotki maja duza skale, kreca sie wysoko..
Auto: GC8
Dołączył: 23 Wrz 2007 Posty: 303 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-09-24
11k to wszystko czego potrzebujesz w samochodzie. motocyklowe maja za długą.
ale z montażem nie ma klopotu - znajdz schemat i połącz odpowiednie druty i gotowe.
ten Stack co dałem wcześniej to 80mm Stack Clubman ( http://www.stackltd.com/st200.html )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum