Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
300-350hp K24/20
Autor Wiadomość
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-12-25   300-350hp K24/20

Witam,
przeszukałem internet i znalazłem tylko jedną konkretną odpowiedź, jak zrobić w wolnossącym K20 lub K24 300-350 koni.

następujący setup:
K20a2 (type-s head ) :
Port & Polish
Crower stage 2: 3/4 Race Cams
Crower Stainless Steel Valves: Exhaust (30.5mm)
Crower Stainless Steel Valves: Intake (35.5mm)
Crower Valve Springs & Titanium Retainers
SSR RACE HEADERS
ITB TWM inductions 50 MM
Peak and hold injectors 660cc
Hondata Gasket

K24a1 (CRV Base )
Machined block
Crower Maxi-Light Rods: K24A1
CP Pistons 12:5 -1

Tranny 6 speed
Exedy Organic Clutch
Exedy Light Weight Racing Flywheel
DC5 Type-R LSD
Neuspeed short shifter


HONDATA K-pro



Prosiłbym jakbyś widział/widziała jakiś konkretny set-up K20/24 w granicach 300-350 koni o wklejenie go tu.
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2012-12-25   

-> Gaseb

Adaś i Sqter tez mieli okolice 300 tylko nie pamiętam czy na 2,4...
_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-12-25   

http://passwordjdm.pl/vie...r=asc&start=300
stroker na 2,6 i 350 koni...
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-12-25   

Dzięki! ;)
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2012-12-25   

należy 'jedynie' pamiętac, że 330+ z Kserii NA w polskich warunkach nie ma żadnego sensu. To ma taki moment z dołu, że jedynym rozsądnym podejściem jest start z drugiego biegu..wg mnie wystarczająco gruby jest taki setup:
http://www.ek9.org/forum/...-torque-na.html

Zwykły kolektor pozwala na streetowe przeznaczenie. Do tego zrobienie customowej skrzyni i dopiero wtedy ma to na ulicy sens. Ale dolary do położenia są STRASZNE...
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
Bartek! 


Auto: m5 f10, m3 e36,1/2 328 e36, cl55 amg
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 8064
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-12-25   

podziwiam rozkminiaczy 350ps za strzelam +/- 35-40k w FWD!
_________________
Zawód - SYN :lol:
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2012-12-25   

Bartek! napisał/a:
+/- 35-40k w FWD!

no, tyle pewnie trzeba liczyć.
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
gaseb 


Auto: FN2 & SB3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 7432
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-26   

Przy takiej mocy rób napęd 4x4
_________________

 
 
adaS


Auto: ek4 k20
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 13
Skąd: wawa
Wysłany: 2012-12-31   

Skuter miał przygotowany blok 2.4 ale nie został zmontowany u mnie bylo 2.0 i 303 KM
 
 
 
gooffy 
ssgperformaance


Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 459
Skąd: Dzwonkowa 32
Wysłany: 2013-01-07   

Z informacji jakie posiadam nasze "k20" było najmocniejsze w polandii.
Najszybszy był jednak krystian ze względu na inną klasę i masę auta.
350KM było okupione wieloma nieprzespanymi nocami.
Jak byś chciał jakieś elementy z naszego zestawu to trochę tego zostało. Np ITB Tody jest na sprzedaż. Mój numer tel 605 433 344. Ewentualnie wal na priv.
_________________
That's the kind of racing we love ...

SSG Performance
Dzwonkowa 32
Warszawa-Okęcie
 
 
Robs 


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 21
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-01-10   

Carrilo rods
Cp XL 12.5 pistons 87.5
4 Piston 156 cnc head
supertech valves, springs, retainers, keepers
Drag cartel stage 4 cams
HR 74mm TB
ASP 4-1 megaphone header
Comp super single clutch

Max power 300,43, Max torque 208,76

Zaloguj sie na www.k20a.org tam masz kopalnię wiedzy np takie kwiatki:
"2.7 liter dry sump, methanol fuel pro stock all motor cars make around 430whp.." :lol:
Pojedzie pewnie tak:

http://www.youtube.com/watch?v=n6Wp9MWswXg

Gotowy silnik :lol: :

http://www.dragcartel.com...3Fcategory%3D12

Fawor napisał/a:
należy 'jedynie' pamiętac, że 330+ z Kserii NA w polskich warunkach nie ma żadnego sensu. To ma taki moment z dołu, że jedynym rozsądnym podejściem jest start z drugiego biegu..wg mnie wystarczająco gruby jest taki setup:
http://www.ek9.org/forum/...-torque-na.html

Zwykły kolektor pozwala na streetowe przeznaczenie. Do tego zrobienie customowej skrzyni i dopiero wtedy ma to na ulicy sens. Ale dolary do położenia są STRASZNE...


Zasadnicze pytanie do czego taki setup ma być używany.Na ulicę faktycznie trochę bez sensu. Ale imprezy typu time attack czy drag to już co innego.W dragu taki setup na dobrej nawierzchni klepnie wysoką 10 a po torze dobry setup poleci np tak (on board 1:18)

http://www.youtube.com/watch?v=W5wx0NKzfQA
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2013-01-11   

Setup już ułożony, teraz tylko oddać do tunera. Będzie ujeżdżany prawie tylko na torze, czasem z rana po bułki się wyskoczy. Setup w 100% robiony pod time attack.. ;-)
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
rdk 
me against the world


Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 10509
Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2013-01-21   

Kamil, a gdzie taki setup się wykorzysta?
Dla mnie to mocno przeinwestowana opcja [nie zaglądam Ci w portfel, mówię swoje zdanie]. K20 w EJ + wydech [nie ma opcji, musi być aftermartket] + dolot + hondata i masz zyski w niektórych zakresach nawet do 40 koni... set up spokojnie obleci wszystkie pojeżdżawki, jest bezawaryjny i nie ma co się spierdolić

... aż strach myśleć co przy takim wyżyłowanym 300-350 KM NA może się dziać.
 
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-01-21   

rdk napisał/a:
... aż strach myśleć co przy takim wyżyłowanym 300-350 KM NA może się dziać.


Jak to co? Nic ;) 350km w FWD? :lol: Ja z kolei nie chce zagladac w umiejetnosci, ale nawet 250KM trzeba chyba troche ogarniac..
_________________
 
 
 
lozek 

Auto: EP3 + K20A2
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 1152
Skąd: WWA
Wysłany: 2013-01-21   

Gumka23 napisał/a:
rdk napisał/a:
... aż strach myśleć co przy takim wyżyłowanym 300-350 KM NA może się dziać.


Jak to co? Nic ;) 350km w FWD? :lol: Ja z kolei nie chce zagladac w umiejetnosci, ale nawet 250KM trzeba chyba troche ogarniac..


Zawsze można zrobić 350 koni, pojechać na tor z dużą ilością dłuuugich prostych i lamić przy skręcaniu a nadganiać na prostych :lol:
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna