należy 'jedynie' pamiętac, że 330+ z Kserii NA w polskich warunkach nie ma żadnego sensu. To ma taki moment z dołu, że jedynym rozsądnym podejściem jest start z drugiego biegu..wg mnie wystarczająco gruby jest taki setup:
http://www.ek9.org/forum/...-torque-na.html
Zwykły kolektor pozwala na streetowe przeznaczenie. Do tego zrobienie customowej skrzyni i dopiero wtedy ma to na ulicy sens. Ale dolary do położenia są STRASZNE...
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
Z informacji jakie posiadam nasze "k20" było najmocniejsze w polandii.
Najszybszy był jednak krystian ze względu na inną klasę i masę auta.
350KM było okupione wieloma nieprzespanymi nocami.
Jak byś chciał jakieś elementy z naszego zestawu to trochę tego zostało. Np ITB Tody jest na sprzedaż. Mój numer tel 605 433 344. Ewentualnie wal na priv.
_________________ That's the kind of racing we love ...
Carrilo rods
Cp XL 12.5 pistons 87.5
4 Piston 156 cnc head
supertech valves, springs, retainers, keepers
Drag cartel stage 4 cams
HR 74mm TB
ASP 4-1 megaphone header
Comp super single clutch
Max power 300,43, Max torque 208,76
Zaloguj sie na www.k20a.org tam masz kopalnię wiedzy np takie kwiatki:
"2.7 liter dry sump, methanol fuel pro stock all motor cars make around 430whp.."
Pojedzie pewnie tak:
należy 'jedynie' pamiętac, że 330+ z Kserii NA w polskich warunkach nie ma żadnego sensu. To ma taki moment z dołu, że jedynym rozsądnym podejściem jest start z drugiego biegu..wg mnie wystarczająco gruby jest taki setup:
http://www.ek9.org/forum/...-torque-na.html
Zwykły kolektor pozwala na streetowe przeznaczenie. Do tego zrobienie customowej skrzyni i dopiero wtedy ma to na ulicy sens. Ale dolary do położenia są STRASZNE...
Zasadnicze pytanie do czego taki setup ma być używany.Na ulicę faktycznie trochę bez sensu. Ale imprezy typu time attack czy drag to już co innego.W dragu taki setup na dobrej nawierzchni klepnie wysoką 10 a po torze dobry setup poleci np tak (on board 1:18)
Setup już ułożony, teraz tylko oddać do tunera. Będzie ujeżdżany prawie tylko na torze, czasem z rana po bułki się wyskoczy. Setup w 100% robiony pod time attack..
Kamil, a gdzie taki setup się wykorzysta?
Dla mnie to mocno przeinwestowana opcja [nie zaglądam Ci w portfel, mówię swoje zdanie]. K20 w EJ + wydech [nie ma opcji, musi być aftermartket] + dolot + hondata i masz zyski w niektórych zakresach nawet do 40 koni... set up spokojnie obleci wszystkie pojeżdżawki, jest bezawaryjny i nie ma co się spierdolić
... aż strach myśleć co przy takim wyżyłowanym 300-350 KM NA może się dziać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum