UKŁAD WYDECHOWY: podwojny wydech seria
Plany: chetnie bym zalozyl cos o wiekszej przepustowosci ale nie chce miec glosnego wydechu wiec nie mam koncepcji do konca
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia automat 5-biegowa
Plany: dolozenie lopatek przy kierownicy
ZAWIESZENIE/KOŁA: seria
Plany: zawieszenie jakies gwintowane - nie wiem jeszcze jakie
Felgi Work Equip Wheels albo DPE w kolorze czarnym na bardzo szerokim rancie
UKŁAD HAMULCOWY: seria w wersji US
Plany: Swap zaciskow na wersje EU Brembo, tarcze i klocki EBC (bo Brembo to gow...)
BODY-KIT: zderzak polift, usuniecie tylego spojlera, emblematow - tylko przedni zostal i jest prysniety na czarno, lekko przyciemnione szyby, przemalowanie na nowy czarny kolor calego auta z efektem wpadajacego w sloncu w wisnie/bordo, usunieta tylna wycieraczka
Plany: maska polift, diodowe poliftowe swiatla tylnie dymione lub malowane na czarno,
ŚRODEK: wywalona okleina ala carbon srarbon...
Plany:
obszycie foteli skora i alcantara przeszywana czerwona nitka, czerwona pikowana podsufitka
wymiana zegarow US na wersje EU
CAR-AUDIO: seria - nawet nie BOSE
PLany: jakis ciekawy zestaw glosnikow Pionner'a i jednostka serujaca 2din'owa z navi
MOC: 287 KM 371 N·m
A teraz krotki opis historii. To nie jest pierwszy japoniec jakiego mialem - wczesniej byly 2xCivic 5 i 6 gen coupe. Ja od poczatku bylem nauczony jazdy Mercedesami i naped na tyl dlatego Civic to nie bylo to czego oczekiwalem od auta. Po roku poszukiwan i wielu wahaniach w koncu kupilem Z'tke wersja US w bardzo dobrym stanie - autko w jednej rodzinie od samego poczatku w stanach - przyjechalo do PL z lekkim przetarciem boku - nie ma wstawianej zadne cwiartki, polcwiartki czegokolwiek, lekko byl przeszpachlowany tylni blotnik i dzwi wymienione z tylnik zdrzakiem - napewno nie bylo to jedna z tych przecudownych okazji jakie to teraz sie trafiaja w u nas na allegro. Auto przyjechalo do PL w 2006r i od tego czasu u jednego wlasciciela w Polsce jako wozidlo niedzielne do jazdy rekreacyjnej.
Kupilem je uszkodzone przodem tak jak na zdjeciach - nic powaznego - ale ktorys tysiac do wlozenia jest, za to cena byla naprawde baaaardzo dobra jak za ten model, rocznik i przebieg tj:
2004r produkcji
2005r pierwszej rejstracji
30 tys mil przejechane (100% oryginalny przebieg)
wyposazenie standrdowe srodek w stanie idealnym! Jeszcze pachnie nowoscia
wersja automat - co mi nawet bardziej odpowiada (bo tak mnie nauczyly Mercedesy)
serwisowany w ASO
Auto jest juz poskladane - ale niestety ja mieszkam za granica a samochod stoi w Polsce i nie mam mozliwosci zrobienia zdjec.
Zalozylem ten temat poniewaz 350Z to dla mnie jedna wielka niewiadomo a niestety nie ma polskojezycznego forum dotyczacego Z'tek. Dlatego tez licze na wasza pomoc! Mam pytania zaczynajace sie od tych niby banalnych takich jak jakie olej lac do skrzyni (bo nawet to trudno znalesc) poprzez turdniejsze w nadzeji ze mi pomozecie. Tak wiec zaczynamy:
1. Ile oleju wchodzi do skrzyni automatycznej w tym silniku
2. Okelina kokpitu jest z dosc jakiegos grubego i sztywnego materialu, czy jest opcja ze po sciagnieciu zostanie klej? Sciagal ktos z was kiedys cos takiego z plastikow?
3. Czy duzo jest kombinacji przy zakladaniu seryjnych spryskiwaczy?
Auto juz ma zamontowane chlodnice, blotnik, lampe, wzmocnienie w poniedzialek laduje na nim polifotwy zderzak.
Spojler z tyl napewno znika - mnie sie po prostu nie podoba na dodatek ktos go krzywo przykelil...
czy nie ladniejsza jest taka gola du...a?
Bio napisał/a:
na moje to wątek do zamknięcia na razie...
Bartek! napisał/a:
szkoda, że automat i jeszcze rozdupiony... chyba za wcześnie na temat
Idac tym tropem to na NSX'a tez za wczesnie na temat...tak wiem ale to unikat...ale jak spojrzec na ilosc Z'tek na tym forum to tez jakos specjalnie ich tutaj niema.
Skrzynia automat z dwoch powodow - po pierwsze bo mi tak wygodniej - po drugie mam chora lewa noge i sa takie dni gdzie operowanie sprzeglem jest dla mnie bolesne wiec ten czynnik tez mial wplyw na wybor konkretnego modelu. W nowych sporotwych autach nie od wczoraj montuja automatyczne skrzynie ktore bardzo dobre sobie radza na torze a ja bede uzywac tego auta co jazdy codziennej. Bokiem na torach nie mam zamiaru latac.
okej, trafia do mnie takie tłumaczenie
skrzynia z zetki nie ma nic wspólnego z tym o czym piszesz nowe automaty są wielkim plusem tych aut, tutaj jest wręcz odwrotnie
Ja cenie sobie skrzynie automatyczne, jej komfort - jak doloze lopatki to moim zdaniem naprawde jazda bedzie bardzo fajna - wycztalem na my350z.com ze reaguja na lakkie nacisniecie bez pratycznie zadnego opoznienia - ciekawy jestem. Wiesz zawsze mozna zmienic na maual - kwestia tylko $$$ i checi
Ostatnie auto mialem 4 lata i z tym tez zamierzam zostac na dluzej tak wiec to co jest tutaj napise w 'Planach' to dopiero poczatek - a z dnia na dzien coraz wiecej pomyslow.
Auto: #Zeto Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 3025 Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2013-03-03
bydle napisał/a:
. Okelina kokpitu jest z dosc jakiegos grubego i sztywnego materialu, czy jest opcja ze po sciagnieciu zostanie klej? Sciagal ktos z was kiedys cos takiego z plastikow?
mam cos dla ciebie fajnego, spójrz na forum nissana w ogłoszeniach
bydle napisał/a:
. Czy duzo jest kombinacji przy zakladaniu seryjnych spryskiwaczy?
to zalezy...samo dostanie ich w ludzkim $ jest juz sztuka...a same podlaczenie juz nie jezeli masz odrobine wiedzy
ogólnie auto musi byc fajne bo to Z ale nijak ma sie do formuły tego forum w takiej postaci
Auto: Jajko
Dołączył: 12 Lip 2012 Posty: 16 Skąd: koło Koła
Wysłany: 2013-03-03
Cytat:
Możesz uzasadnić? Jak dla mnie to zwykła Z'etka.
Nie wiem jak dla ciebie ale dla mnie 350Z to nie takie znowu byle co i uważam go za "grube auto" bo jest jak dla mnie dosyć mocne i rzadko spotykane (przynajmniej w mojej okolicy).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum