Urwij po zwoju i po kłopocie. Na Twoim miejscu i tak do czasu jakiegoś koła nie zawracał bym sobie dupy glebą.
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2013-07-17
cfaniak napisał/a:
Urwij po zwoju i po kłopocie. Na Twoim miejscu i tak do czasu jakiegoś koła nie zawracał bym sobie dupy glebą.
daj spokój dzisiaj się nasłuchałem o ucinaniu zwójów, hartowaniu sprężyn palnikiem itp... o historiach kiedy 10 wozów dziennie do Grabowskich wpadało na taki obniżający zabieg w latach 70-tych i 80-tych... wg inżynierów Grabowskich to nic złego zwłaszcza kiedy nie było alternatywy
_________________
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2013-07-18
_________________
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2013-08-01
i tak już przez wyższe garby nie da się przejechać więc jak wleci 18 lub 19 na niższym profilu to zjadę mocniej żeby był stęsik ... zawias bardzo komfortowy w połowie regulacji
PMW
Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 616 Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2013-08-02
moja mama miała go wziąć w dzierżawę razem z parkiem ale po konsultacji z konserwatorem okazało się e remont jest niemożliwy a utrzymanie bezsensownie drogie .. nawet jako atrakcja turystyczna - teraz lasy panstwowe tylko dbaja o to żeby calkiem się nie zawalił
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum