Auto: Black Chuck Taylor
Dołączył: 08 Gru 2006 Posty: 2442 Skąd: z Wypizdówka
Wysłany: 2007-10-24 Instalacja rozpórki w EJ9
Chciałbym założyć seryjną przednią górną rozpórkę z EK4 do mojej EJ9-tki.
Jak wiadomo EJ9 ma trochę lipnie rozmieszczoną puszkę z filtrem, przez co rozpórka za nic nie chce pasować.
Wymyśliłem sobie żeby swap'nąć część dolotu z EK3/EK4.
Czy ktoś z was o czymś takim słyszał?
Jak to się będzie miało do mocy/hałasu po instalce w EJ9?
Auto: Black Chuck Taylor
Dołączył: 08 Gru 2006 Posty: 2442 Skąd: z Wypizdówka
Wysłany: 2007-10-24
Deox napisał/a:
Napewno nie ma sensu pchać dolotu od EK4.
Dlaczego?
Nie robie tego dla podniesienia mocy itp.
Chodzi o to żeby było cicho i wyglądało/chodziło jak seria.
Nie będę odp*** cudów w D14-tce.
Chce tylko założyć rozpórkę a seryjna obudowa filtra w EJ9 mi to uniemożliwia.
No ale masz inna przepustnice...
Mi sie wydaje na oko, ze powinna podejsc... ona troche idzie z przodu bardziej takze mogla by ominac puszke... Mozna by zmienic dolot razemzkolektorem ssacym i pprzepustnica od d16z6, tylko jest problem zsilniczkiem krokowym iinnymi wtyczkami i auto lubi sobie gasnac
Auto: Black Chuck Taylor
Dołączył: 08 Gru 2006 Posty: 2442 Skąd: z Wypizdówka
Wysłany: 2007-10-26
Na 90% będzie z EK3/EK4 mam już nawet takowy na oku.
Zastanawiam się tylko jak to się będzie miało do dynamiczności auta.
Nie spodziewam się +50KM raczej obawiam się lekkiego zmulenia.
Jak teoretycznie to się będzie zachowało???
Auto: Black Chuck Taylor
Dołączył: 08 Gru 2006 Posty: 2442 Skąd: z Wypizdówka
Wysłany: 2007-10-26
A jak już jesteśmy przy zamulaniu...
Jak się przedstawia sprawa "odmulenia" D14z1?
Trzeba dodatkowo grzebać w sofcie?
Bo słyszałem że w przypadku D14a3 -> D14a4 wystarczy wyjeb*** zwężkę?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum