plewski - OTÓŻ TO! V hatchback nawet bardziej mi się podoba od coupe (VI już odwrotnie). Za 5k kupię raczej zadbany egzemplarz, klimy i pełnej elektryki nie wymagam, VTI też przydał by się oczywiście VTEC, ale 1.3, 1.5 mnie jak najbardziej zadowoli. Nie nastawiam się na jakiś wielki tuning, ale zrobienie czystej serii zarówno wizualnie, jak i mechanicznie i dopiero jakaś fela, ambery, światła, naklejki (bez przesady oczywiście), lotka, przyciemnienie szyb, tłumiczek, kierownica sport, może kiedyś fotele... audio itp.
Łącznie z samochodem myślę, że zmieszczę się w 10k.
Limon - ciężko będzie znaleźć zadbany egzemplarz w tej cenie z czymś innym niż 1.3 raczej... Wiadomo, że wolał bym 1.5, najlepiej VTEC'a, ale chodzi mi o to, że "strawię" 1.3 na początek
Jak widać ceny 1.3 w dobrym (na oko) stanie wahają się w przedziale 4,5k - 6k.
Na 1.5 też coś takiego, ale moim zdaniem taki 1.3 za 5000 równa się 1.5 za 6000
No i oczywiście nie ma co się sugerować tymi ogłoszeniami, bo przeglądając np. Tablicę widziałem VI gena STAN IGŁA za 4500pln
No własnie widzę, że cenowo stoją podobnie, więc jednak będę szukał 1.5
Ale jak już wspomniałem - wolę zadbane 1.3 niż dobite 1.5.
Jeszcze mam 2 pytania:
-Czy opłacały by się sprowadzać z za zachodniej granicy (nie koniecznie Civica V, a np. IV, CRX'a, może jakaś VI z V-TEC'iem za 7k w dobrym stanie by się znalazła)? Sprowadzał już ktoś tak furę? Droga sprawa?
Bo z tego co mi się wydaje można wydać na transport połowę ceny samochodu, ale mieć na prawdę zadbany egzemlarz.
-Jak jest z gazem w Vgenach?
Właśnie BA też mnie trochę kręci. 4 drzwi, sportowy charakter, V6, ew. 1.8 w gazie i można by było latać
Tylko, że jest to auto już większe, wygodniejsze, ale dostęp do części tuningowych nieco ograniczony (tak mi się wydaje). Mi bardziej podchodzą BA przed liftem. MX-3 odpada.
Jak dla mnie:
323F BA 1.8/2.0V6 - dobre osiągi, dobre wyposażenie, praktyczny.
Civic V 1.5 - dobre osiągi, podatność na tuning, sportowy charakter.
Colt CJ0 1.3 16V/1.6 - dobrze wyposażony, sportowy charakter.
Civic IV - dobre osiągi, ma w sobie to coś, podatny na tuning.
Raczej te 4 propozycje zostają.
Zobaczę co się trafi w jakim stanie i wgl.
Chciał bym jeszcze zaczerpnąć Waszych opinii o tych pojazdach. Wszelkie opinie mile widziane, proszę również o wszelkie linki itp.
eithray - nie zamierzam wkładać w któryś z tych samochodów 20k, bo to mija się z celem. Chcę kupić samochód, ładnie go podszykować i delikatnie stuningować - zmieścić się w 10k. Samochód 5-6k, doprowadzenie go do dobrego stanu - 1k, audio - 1k, tuning optyczny/mechaniczny - 2-3k. Razem wychodzi mi 10k. To nie aż tak dużo. Mógłbym za to kupić już odpicowaną, obniżoną E36 2.5 w skórach, ale po co? Żeby uchodzić za pozera? Wolę kupić japońca za 5k i włożyć w niego kolejne 5, a co najważniejsze - pracę i serce, co da fajny efekt i przy okazji zostanie w pamięci.
Może galant 7g ? Temu samochodowi wystarczy tylko gleba i koło no i jest mega kot
Wersji silnikowych jkest sporo począwszy od r4 1.8 , 2.0 po 2.0v6 i 2.0v6 TwinTurbo . Fajny , dobrze sie prowadzący , bezawaryjny japoński samochód Sam między innymi posiadam takiego galanta z 140 konnym silnikiem 1.8 i przy tej budzie nawet daje radę
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
WojtekMR
Dołączył: 20 Sie 2007 Posty: 375 Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2013-06-22
zakup civica 1,3 czy 1,5 i wydanie na tuning mechaniczny 2k zł no emocji moc
to już wolałbym BMW
BeNeK - mega kot to jest Galant 8g (mój taki mały plan na przyszłość). Jednak tą siódemką dałeś mi sporo do myślenia. Łamie tylko jedno wymaganie - wielkość. Pierwszy mój samochód miał być w miarę kompaktowy, ale myślę, że nie będę miał problemu z większymi gabarytami auta. Na ogromny plus wyposażenie (szczególnie klima) i silniki. Myślę, że trzeba go dołączyć do czołówki, czyli Civiców, Colta i BA.
Taki zadbany galancik w gazie, w fajnym kolorze+przyciemnione szyby+niewielka gleba (polskie drogi)+dobra felga=coś naprawdę interesującego, ekonomicznego, po części sportowego, wygodnego, a przede wszystkim praktycznego.
WojtekMR - spokojnie, 2k na początek, później pomyślał bym nad jakimś swapem a z BMW nie wyjeżdżaj, bo jak dla mnie to auto dla pozerów, chociaż nawet gdybym wsiadł do niego czuł bym się źle, jako postrzegany na dresa lub alvarosa z wioski usiłującego wyrwać "świnie" w klubie na moje "sportowe" auto
BeNeK, jak byś mógł to opisz Galanta. Jak klima? Masz gaz? Jak zawieszenie na naszych drogach? Czy robiłeś coś z nim pod kątem JDM? Jak z dostępem części zamiennych i tuningowych? Wygodny? Jak skrzynia pracuje? Proszę, napisz coś o nim
Klima bardzo wydajna . Gazu nigdy w życiu bym do niego nie założył , mój przez 18 lat go nie widział i nie zobaczy . Jeśli chodzi o zawias to po mimo pełnoletności i 300kkm amortyzatory i sprężyny nadal są oryginalne i nie wymagają wymiany nie ciekną etc. Oczywiście wymieniane były końcówki i inne tego typu elementy zawieszenia . Ja nic z nim nie robiłem pod kątem tuningu , ale jeśli chodzi o części aftermarketowe to pasuje wszystko oprócz elementów nadwozia od eclipsa 2g (zawieszenie , rozpórki , układ hamulcowy , kierowniczy etc.) Jeśli chodzi o mój tyłek przyzwyczajony do wygodnego hydropneumatycznego zawieszenia Citroena odczuwa na pewno różnicę w komforcie ale i tak wg. mnie jest on bardzo wygodny i przestronny . Skrzynia fajna i precyzyjna jak to w japońcu
No i to co mi się najbardziej podoba w moim galu HB(tylna loteczka):
Kolego jak masz nie daleko to zapraszam do oględzin , tylko mój nie jest na sprzedaż ale pomacać,oglądnąć i przejechać się można
Podrzucam Ci jeszcze parę fajnych fotek na zachętę
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum