Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Pierwszy samochód - kierunek JDM.
Autor Wiadomość
Carlos811 

Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 20
Skąd: OLN
Wysłany: 2013-06-22   

plewski - OTÓŻ TO! V hatchback nawet bardziej mi się podoba od coupe (VI już odwrotnie). Za 5k kupię raczej zadbany egzemplarz, klimy i pełnej elektryki nie wymagam, VTI też ;) przydał by się oczywiście VTEC, ale 1.3, 1.5 mnie jak najbardziej zadowoli. Nie nastawiam się na jakiś wielki tuning, ale zrobienie czystej serii zarówno wizualnie, jak i mechanicznie i dopiero jakaś fela, ambery, światła, naklejki (bez przesady oczywiście), lotka, przyciemnienie szyb, tłumiczek, kierownica sport, może kiedyś fotele... audio itp.
Łącznie z samochodem myślę, że zmieszczę się w 10k.
 
 
Carlos811 

Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 20
Skąd: OLN
Wysłany: 2013-06-22   

Limon - ciężko będzie znaleźć zadbany egzemplarz w tej cenie z czymś innym niż 1.3 raczej... Wiadomo, że wolał bym 1.5, najlepiej VTEC'a, ale chodzi mi o to, że "strawię" 1.3 na początek ;)
 
 
Carlos811 

Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 20
Skąd: OLN
Wysłany: 2013-06-22   

Civic V hatchback 1.3:
5800pln - http://allegro.pl/made-in...3333912610.html
4400pln - http://otomoto.pl/honda-c...-C29416746.html
6100pln - http://tablica.pl/oferta/...html#f2a7e10a50
5500pln - http://tablica.pl/oferta/...html#8992626cac
4500pln - http://tablica.pl/oferta/...html#03cd6123e6

Civic V hatchback 1.5:
6000pln - http://otomoto.pl/honda-c...-C29551250.html
5500pln - http://tablica.pl/oferta/...html#8992626cac
5300pln - http://tablica.pl/oferta/...html#8992626cac
4800pln - http://tablica.pl/oferta/...html#57347aa3e1

IV !!!:
http://tablica.pl/oferta/...html#8992626cac za 5000pln
http://tablica.pl/oferta/...html#57347aa3e1 za 4900pln

Jak widać ceny 1.3 w dobrym (na oko) stanie wahają się w przedziale 4,5k - 6k.
Na 1.5 też coś takiego, ale moim zdaniem taki 1.3 za 5000 równa się 1.5 za 6000 ;)

No i oczywiście nie ma co się sugerować tymi ogłoszeniami, bo przeglądając np. Tablicę widziałem VI gena STAN IGŁA za 4500pln :mrgreen:
 
 
Krychu 
Król Spamu


Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 9054
Skąd: ____________________
Wysłany: 2013-06-22   

rozglądaj się za civiciem V hb 1.5, bo 1.3 to mul na gazniku, jedzie gorzej, a wcale mniej nie pali
_________________
 
 
Carlos811 

Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 20
Skąd: OLN
Wysłany: 2013-06-22   

No własnie widzę, że cenowo stoją podobnie, więc jednak będę szukał 1.5 ;)
Ale jak już wspomniałem - wolę zadbane 1.3 niż dobite 1.5.

Jeszcze mam 2 pytania:
-Czy opłacały by się sprowadzać z za zachodniej granicy (nie koniecznie Civica V, a np. IV, CRX'a, może jakaś VI z V-TEC'iem za 7k w dobrym stanie by się znalazła)? Sprowadzał już ktoś tak furę? Droga sprawa?
Bo z tego co mi się wydaje można wydać na transport połowę ceny samochodu, ale mieć na prawdę zadbany egzemlarz.
-Jak jest z gazem w Vgenach?
 
 
p0lish 

Auto: Verso
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 3443
Skąd: Kyiv
Wysłany: 2013-06-22   

do tego ae82 części są, ale w ASO
to lekkie i zwinne auto, ale lubi ją rude
4age pod maską też niezła jednostka
_________________
INSTA
 
 
SponeR

Auto: roadster 89'
Dołączył: 03 Wrz 2011
Posty: 11
Skąd: opole
Wysłany: 2013-06-22   

323f BA
unikaj 1.5 :D 1.8 albo 2.0v6
323f BG tylko 1.8 :mrgreen:
ew. mx-3 przed 93' w ocynku
_________________
B6-ZE USDM
 
 
Carlos811 

Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 20
Skąd: OLN
Wysłany: 2013-06-22   

Właśnie BA też mnie trochę kręci. 4 drzwi, sportowy charakter, V6, ew. 1.8 w gazie i można by było latać :D
Tylko, że jest to auto już większe, wygodniejsze, ale dostęp do części tuningowych nieco ograniczony (tak mi się wydaje). Mi bardziej podchodzą BA przed liftem. MX-3 odpada.

Jak dla mnie:
323F BA 1.8/2.0V6 - dobre osiągi, dobre wyposażenie, praktyczny.
Civic V 1.5 - dobre osiągi, podatność na tuning, sportowy charakter.
Colt CJ0 1.3 16V/1.6 - dobrze wyposażony, sportowy charakter.
Civic IV - dobre osiągi, ma w sobie to coś, podatny na tuning.

Raczej te 4 propozycje zostają.
Zobaczę co się trafi w jakim stanie i wgl.
Chciał bym jeszcze zaczerpnąć Waszych opinii o tych pojazdach. Wszelkie opinie mile widziane, proszę również o wszelkie linki itp.
 
 
eithray 


Auto: CRX EE8 1.8i-VT
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 762
Skąd: PL
Wysłany: 2013-06-22   

Odpuściłbym tuning tych samochodów i odkładałbym pieniądze do skarbonki by w przyszłości kupić coś ciekawszego ;-)
_________________
CRX CybeR EE8 1.8i-VT
 
 
Carlos811 

Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 20
Skąd: OLN
Wysłany: 2013-06-22   

eithray - nie zamierzam wkładać w któryś z tych samochodów 20k, bo to mija się z celem. Chcę kupić samochód, ładnie go podszykować i delikatnie stuningować - zmieścić się w 10k. Samochód 5-6k, doprowadzenie go do dobrego stanu - 1k, audio - 1k, tuning optyczny/mechaniczny - 2-3k. Razem wychodzi mi 10k. To nie aż tak dużo. Mógłbym za to kupić już odpicowaną, obniżoną E36 2.5 w skórach, ale po co? Żeby uchodzić za pozera? Wolę kupić japońca za 5k i włożyć w niego kolejne 5, a co najważniejsze - pracę i serce, co da fajny efekt i przy okazji zostanie w pamięci.
 
 
BeNeK 


Auto: SR20 +
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 1073
Skąd: Kielce/Londyn
Wysłany: 2013-06-22   

Może galant 7g ? Temu samochodowi wystarczy tylko gleba i koło no i jest mega kot :oops:







Wersji silnikowych jkest sporo począwszy od r4 1.8 , 2.0 po 2.0v6 i 2.0v6 TwinTurbo . Fajny , dobrze sie prowadzący , bezawaryjny japoński samochód ;) Sam między innymi posiadam takiego galanta z 140 konnym silnikiem 1.8 i przy tej budzie nawet daje radę ;)
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
WojtekMR

Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 375
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2013-06-22   

zakup civica 1,3 czy 1,5 i wydanie na tuning mechaniczny 2k zł :lol: no emocji moc
to już wolałbym BMW
 
 
Carlos811 

Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 20
Skąd: OLN
Wysłany: 2013-06-22   

BeNeK - mega kot to jest Galant 8g (mój taki mały plan na przyszłość). Jednak tą siódemką dałeś mi sporo do myślenia. Łamie tylko jedno wymaganie - wielkość. Pierwszy mój samochód miał być w miarę kompaktowy, ale myślę, że nie będę miał problemu z większymi gabarytami auta. Na ogromny plus wyposażenie (szczególnie klima) i silniki. Myślę, że trzeba go dołączyć do czołówki, czyli Civiców, Colta i BA.
Taki zadbany galancik w gazie, w fajnym kolorze+przyciemnione szyby+niewielka gleba (polskie drogi)+dobra felga=coś naprawdę interesującego, ekonomicznego, po części sportowego, wygodnego, a przede wszystkim praktycznego.

WojtekMR - spokojnie, 2k na początek, później pomyślał bym nad jakimś swapem ;) a z BMW nie wyjeżdżaj, bo jak dla mnie to auto dla pozerów, chociaż nawet gdybym wsiadł do niego czuł bym się źle, jako postrzegany na dresa lub alvarosa z wioski usiłującego wyrwać "świnie" w klubie na moje "sportowe" auto :)
 
 
Carlos811 

Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 20
Skąd: OLN
Wysłany: 2013-06-22   

BeNeK, jak byś mógł to opisz Galanta. Jak klima? Masz gaz? Jak zawieszenie na naszych drogach? Czy robiłeś coś z nim pod kątem JDM? Jak z dostępem części zamiennych i tuningowych? Wygodny? Jak skrzynia pracuje? Proszę, napisz coś o nim ;)
 
 
BeNeK 


Auto: SR20 +
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 1073
Skąd: Kielce/Londyn
Wysłany: 2013-06-22   

Klima bardzo wydajna . Gazu nigdy w życiu bym do niego nie założył , mój przez 18 lat go nie widział i nie zobaczy . Jeśli chodzi o zawias to po mimo pełnoletności i 300kkm amortyzatory i sprężyny nadal są oryginalne i nie wymagają wymiany nie ciekną etc. Oczywiście wymieniane były końcówki i inne tego typu elementy zawieszenia . Ja nic z nim nie robiłem pod kątem tuningu , ale jeśli chodzi o części aftermarketowe to pasuje wszystko oprócz elementów nadwozia od eclipsa 2g (zawieszenie , rozpórki , układ hamulcowy , kierowniczy etc.) Jeśli chodzi o mój tyłek przyzwyczajony do wygodnego hydropneumatycznego zawieszenia Citroena odczuwa na pewno różnicę w komforcie ale i tak wg. mnie jest on bardzo wygodny i przestronny . Skrzynia fajna i precyzyjna jak to w japońcu ;)
No i to co mi się najbardziej podoba w moim galu HB(tylna loteczka):


Kolego jak masz nie daleko to zapraszam do oględzin , tylko mój nie jest na sprzedaż ale pomacać,oglądnąć i przejechać się można :)
Podrzucam Ci jeszcze parę fajnych fotek na zachętę :->








_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna