Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
e46 328ci
Autor Wiadomość
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2013-08-04   

Pankracy napisał/a:
Właśnie! BMW się kupuje po to, żeby zapierdalać, a nie żeby wyglądało.

to patrz na mój wątek - zapieprzać może, a i tak nie wygląda :lol:
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
CMQ 
www.1mad.pl


Auto: Kia Stinger
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 3957
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2013-08-04   

Luuudzie, nie ma "kupuje się". Każdy kupuje po to, po co chce.
_________________
Plany to marzenia z datą realizacji.
http://www.1mad.pl
 
 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2013-08-04   

Pankracy napisał/a:
Właśnie! BMW się kupuje po to, żeby zapierdalać, a nie żeby wyglądało.


:-(
_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
Pankracy


Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 2823
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2013-08-04   

Nie twierdze że są brzydkie, to bardzo ładne samochody, ale glebą upośledzać można golfy a nie BMW :)
 
 
PMW 

Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 616
Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2013-08-04   

Emre napisał/a:
Pankracy napisał/a:
Właśnie! BMW się kupuje po to, żeby zapierdalać, a nie żeby wyglądało.


:-(


Wsadzilem gwinta skrecilem i zapierdalam... Można? Można!

#najszybszy #dzisiaj #a2

I cos na poprawienie humoru

_________________

 
 
 
Bartek! 


Auto: m5 f10, m3 e36,1/2 328 e36, cl55 amg
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 8064
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-08-05   

tak dokładnie, planuję obniżyć jeszcze samochód, nie kręce beki, mówię całkiem poważnie 8-) poza tym 193 konie i zapierdalanie? :lol: gdyby to było m3 to rozumiem, że moglibyście mieć pretensje
_________________
Zawód - SYN :lol:
 
 
PMW 

Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 616
Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2013-08-05   

Bartek! napisał/a:
tak dokładnie, planuję obniżyć jeszcze samochód, nie kręce beki, mówię całkiem poważnie 8-) poza tym 193 konie i zapierdalanie? :lol: gdyby to było m3 to rozumiem, że moglibyście mieć pretensje


Obniżaj byle opony normalne (235/255) weszly to bedziesz mogl naparzać
_________________

 
 
 
Bartek! 


Auto: m5 f10, m3 e36,1/2 328 e36, cl55 amg
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 8064
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-08-05   

bez przesady z tym 255 :shock: 225/235 to max co będzie
_________________
Zawód - SYN :lol:
 
 
Guzik 


Auto: pożyczone
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 229
Skąd: Szczecin/ Warszawa
Wysłany: 2013-08-05   

255 przesada wg mnie, w CL600 który ma 500 koni i 800 niutonow seryjne 265 na tyle wystarcza ;-)
 
 
PMW 

Auto: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 616
Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2013-08-05   

E tam przesada... Kolo w e46 powinno byc przod 8,5-9 x18 tyl 9,5-10,5x18 - dopiero wtedy jest dobry german a na 10,5 245 to juz fajny naciąg
_________________

 
 
 
Kawasaki 

Auto: flotowe
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1206
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-05   

Bartek! napisał/a:
poza tym 193 konie i zapierdalanie? :lol:


Szafe zamyka, więc pozapierdalać też można, niekoniecznie spod świateł, ale daje radę.

Ja jeździłem na 205 i było git.
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2013-08-05   

przy takiej mocy, do winkli pewnie styknie max 235... na e36 225 na przedzie i tyle daje optymalnego gripa
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Bartek! 


Auto: m5 f10, m3 e36,1/2 328 e36, cl55 amg
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 8064
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-08-05   

Kawasaki napisał/a:
Bartek! napisał/a:
poza tym 193 konie i zapierdalanie? :lol:


Szafe zamyka, więc pozapierdalać też można, niekoniecznie spod świateł, ale daje radę.

Ja jeździłem na 205 i było git.


wiadomo, coś tam idzie, ale do wyścigów ten silnik to tak trochę nie teges :oops:
_________________
Zawód - SYN :lol:
 
 
RADEq 


Auto: niskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 1612
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2013-08-05   

Bartek obniżaj i dawaj dobre koło. Bety są właśnie zrobione, aby dobrze wyglądać i bujać się po mieście z prędkością patrolową :mrgreen: Ja u siebie w VW planuje gwint, szerokie koło (10j tył, 9j przód) i negatyw. Problem z poruszaniem pewnie będzie, z psiakami też, ale chvj mnie to obchodzi :lol:
_________________

 
 
Kawasaki 

Auto: flotowe
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1206
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-05   

Przecież to mityczne 2.8! To jest szybsze niż... niż cokolwiek! :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna