stary-sowa
Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 90 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-17 Honda Civic b18c JDM race car
Sprzedam Honda Civic z silnikem od integry wersja jdm b18c 200km. Samochod od podstaw skladany przeze mnie, mial to byc moj fan car na torowe pojezdzawki, ale z powodow finansowych jestem zmuszony go sprzedac. Wszystko robilem pod siebie wiec o fuszerce nie ma mowy, wszystko staralem się ogarnac w jak najlepszy sposob co było czasochlonne i pieniadzochlonne J
Projekt ukonczony jest jak dla mnie w 90% poniewaz w planach były jeszcze rozporki no i stab na tyl. Chciałem zeby było estetycznie, wiec pod maska troche ogarnlem, pomalowalem pokrywe, blok skrzynie i reszte pierdol. Wszystkie elementy sa nowe lub regenerowane. Samochod przejechal po zlozeniu jakies 700km, przygotowany do ostrej chlosty na torze, wszystko swierze i pachnace, silnik ladnie pracuje, nie kopci nie bierze oleju (millers 5w40). Z minusow: otworzyla sie maska podczas jazdy wybilo szybe no i dach się lekko wgial zosatl wyklepany, no ale troche widac, za to maska popekała od srodka na stelarzu i jest taka troche gipka jak się ja otworzy, z zewnatrz jest git. Nizej specyfikacja auta i galeria zdjec.
Silnik :
seria b18c z integry jdm 130k km przelotu, przegroda miski olejowej, lekki zamach
Układ napedowy :
s80 fd 4.7 oem szpera torsen, calosc elegancko smiga na mtf, nic nie zgrzyta
Układ dolotowy:
short ram ze stożkiem K&N
Układ wydechowy :
kolektor to replika tody by Noud owinieta bandazem termoizolacyjnym , reszta na 2.5 cala gieta z dwoma tłumikami przelotowymi tez by Noud (nie ma lipy dobrze podaje ten układ, na poznan będzie się lapal-do 96Db )
Zawieszenie :
całosc na zoltych poliuretanach, gwintowane zawieszenie Tein Super Street utwardzone w firmie TechRacing (jest twardo), przednie regulowane wahacze blox, tylne regulowane wahacze buddyclub, lekkie tylne dolne wahacze function7 , stab z przodu z ek4 26mm, dystans przod, dlugie szpilki, nakrętki kol vision
Koła:
przod lekkie kute volk te37 16 w oryginalnym kolorze, proste, mam tylko dwie, na nich opony toyo r888 225/45/16, tyl oz z lancera evo III 15 cali, na nich Yokohama AO48 Advan 195/55/15, mam jeszcze felgi od mb6
Układ hamulcowy :
przód 282 plus zaciski z mazdy rx 7 4 tloczki z klockiem ferodo ds2500, tyl seria mb6 plus klocek ferodo ds performance, przewody w stalowym oplocie
Środek :
dwa kubly sparco, pasy sabelt 3cale, zamszowa kierownica rrs 350mm, jak widac zostala tylko deska w czarnym kolorze, dodatkowo wskazniki vdo cisnienie oleju, temp. oleju, woltomierz, aku wywalony na tyl, odciecie pradu poprzez hebel, dmuchawa ustawiona tylko na szybe, elektryczne szyby
Body :
przedni zderzak od coupe, tylny zniszczony przeze mnie od polifta, lotka podniesiona co by jakis docisk dawala, lekka maska uniesiona dla lepszej wentylacji i lekka klapa (laminat). calosc pomalowana na nh0 championship white, buda zdrowiutka, nie uderzona, brak rdzy, lekkie lusterka, owiewki honda Access, naklejki oryginalne na szybe i drzwi j`s racing. posiadam blende na tyl i grill wszystko w kolorze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum