Co do koloru to ten mi akurat bardzo leży, znajomy jeździ czarnym i wg mnie dużo stylistycznych smaczków ginie. Co do S-klasy to rzeczywiście inna liga, ale ciężko żeby było inaczej... Silnik ma 272 km, dopiero po lifcie tak jak pisze Cino koni jest 292. Ja planów na gaz nie mam, spalanie jest niewielkie zważywszy na moc i gabaryty .
Cino napisał/a:
W każdym bądź razie dobrze Guzik , że masz drewno w tym ciemnym kolorze.
Dla mnie największym dramatem w tych CLS-ach jest wnętrze z czerwonej skóry i rude drewno.. Masakra.
W takim zestawieniu co u Ciebie chyba wygląda najlepiej
Szukałem wnętrza bez tego paskudnego matowego drewna i się udało, dzięki
Cytat:
Mi pasują te CLSy i to bardziej niż obecny model. Jeszcze w czerni lub graficie i jako 55 AMG i jest bosko. Są fajnie skrojone w środku, jak na miarę.
Mi ta generacja również podoba się bardziej niż nowszy w218, w nowym jedynie przód jest ciekawszy i materiały wewnątrz nieco lepsze.63 AMG jest genialny, ale utrzymanie znacznie droższe
Części nie są drogie, pod spodem to przecież taksówka
Cytat:
Problemu z częściami nigdy nie ma, ważne aby $$ było
Cytat:
cls zawsze na propsie, a najlepeiej taki jak pisze CMQ
Zdjęcia porządne muszę zrobić, auto zostało w weekend wyglinkowane, nałożyłem Cherry Glaze i wosk więc auto odzyskało trochę blasku
Gaseb, te pierwsze felgi wyglądają bardzo dobrze, często widuje poliftowego CLS-a na identycznych, myślałem, że są droższe, problem jest taki, że musiałbym dokupić opony a teraz mam komplet prawie nowych letnich 18"
kuzyn ma takiego czarnego, 1000km po kupnie wysrała mu się skrzynia biegów tylko 1 działała a w clsie tylko automat koszt ogarnięcia tego po taniości płacił 9tys, cena w aso wyliczyli na 28tys auto mega długie ciężko tym parkować ogólnie na miasto lipa bardziej w trase. Silnik jedzie bo jedzie szału nie ma, przy masie ponad 1700kg to ten silnik to takie minimum. Auto 4 osobowe tj moim zdaniem duży minus. kuzyn ma go już rok i myśli o sprzedaży... , widocznie tj model dla fanatyków meroli
Jak tak krótko po zakupie padła to pewnie sprzedający wiedział, że coś jest nie tak i zalał czymś gęstym, żeby na krótką metę jakoś to działało Czytałem o przypadkach awarii 7g tronica, ale nie jest to jakiś częsty problem. Auto jest dość długie, to fakt, jest też całkiem szerokie. Aczkolwiek jeśli chodzi o parkowanie to wg mnie bardziej doskwiera kiepska widoczność do tyłu. Ja trochę już jeżdżę tym autem, przyzwyczaiłem się do rozmiarów, są też czujniki i parkuję bez większych problemów. Wystarczy trochę wprawy Plusem jest też to, że auto jest zwrotne- kąt skrętu kół jest całkiem spory. Ostatnio na wakacjach jeździłem nową Corsą z wypożyczalni i byłem zdziwiony, że samochód może być taki mały, wydawało mi się że tym można zaparkować wszędzie Wiadomo, że szału nie ma, to podstawowa benzyna. Jednak w codziennej eksploatacji nigdy nie brakowało mi mocy ani elastyczności, w trybie sport silnik można kręcić wysoko i ma całkiem przyjemny dźwięk. Do 180 auto przyspiesza bez zająknięcia. Wieczorami przy startach ze świateł też dość ciężko znaleźć godnego rywala. Poza tym to Merc i subiektywne wrażenie dynamiki jest osłabione dobrym wyciszeniem. Za to czasami jeźdżę Cl-em 600 biturbo (500KM, 800NM) i tam jest już szał. A spalanie w trasie tego silnika jest wg mnie naprawdę niskie. 5 miejsca zabrakło mi w ciągu ponad 2,5 roku eksploatacji tylko raz. Patrząc z czysto praktycznego punktu widzenia- to parkowanie i brak 5 miejsca- lepiej kupić E-klasę Ale wiadomo, że to auto kupuje się dla wyglądu i trzeba się pogodzić z pewnymi wyrzeczeniami. Czy dla fanatyków MB? Hmm, ja lubię te auta, ale za fanatyka się nie uważam, na nową 6 chętnie bym się kiedyś zamienił Myślę, że raczej dla ludzi których interesują auta i chcą mieć coś ciekawszego niż passerati tdi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum