Auto zostało sprzedane prawie rok temu - jeszcze zanim to się stało - plany były wielkie - Acco 7g na powietrzu, stęsy, spasy, felgi, negatywy i ogólne kumitsu... ale - doszedłem do wniosku, że święty czas stanąć na własne nogi, wyprowadzka do nowego miasta i trzeba było zweryfikować założenia. Budżet na auto drastycznie się zmniejszył i zostałem z prawie seryjnym - lekko obniżonym E30 na które też były spore plany.. ale tak sobie jeździłem, jeździłem, obserwowałem znajomych na gwintach poskręcanych niżej niż teoretycznie można, jak walczą z każdym kilometrem, a przy tym przypominałem sobie swoją własną nierówną walkę ze wszystkim, łącznie z wyjazdem z garażu i już wiedziałem - NIGDY WIĘCEJ STĘSU
Ostatnio trafił się w śmiesznych pieniądzach anglik E46 w świetnym stanie technicznym, ale z gorszą stroną wizualną. Jako, że zakochałem się już przy E30 w BMW wziałem go bez wahania.. Teraz walcze z budą, a, że użytkuje te auta zdecydowanie inaczej niż Hondę i miałem mała przygodę z barierkami to motywacja większa i obecnie auto ma już umówionego blacharza i lakiernika.
Jedną fotkę tego wynalazku mam, jeszcze sprzed przygody z bandą:
Model 320ci czyli 2.2 170KM, mocą nie powala, ale jeździ sie przyjemnie - minus to spalanie - niewiele mniejsze niż w 2.5, no, ale jak mówiłem - okazja
Zmiany na pewno będą, natomiast tym razem idę stricte w poprawę właściwości jezdnych zgodnie z zasadą fashion = function Z wizualnych rzeczy wpadnie M Pakiet. Z mechanicznych zawias AP na sprężynach H&R Race Kit (55/35). Felgi jakieś mocne, oryginalne 18" i żadnych naciągów
Ale najpierw przekładka (jutro jadę po części) i buda..
A chciałbym uzyskać taki efekt:
To tyle, jak będzie zainteresowanie to coś tam czasem wrzucę
_________________ www.j-parts.pl - Pełna oferta zawieszeń - TA, MTS, MDU, AP, D2 Racing, Weitec, Eibach, KW, Bilstein i wszystkiego do japońców.
Ciekawy projekt Civic był kotem, został w Polsce?. Jesteś chyba pierwszą osobą z Raceismu, która przyznała się, że jednak nie da się normalnie jeździć na takich glebach
Civic poszedł do Bielska - ale teraz wygląda zupełnie inaczej, też już nie ma stęsów i spasów, a nowy właściciel postawił sobie za cel doprawdzić go do idealnej sprawności - więc sądze, że ma się dobrze
A z tą glebą to nie jest tak, że się nie da - tylko doszedłem do wniosku, że 5 lat męczyłem się z chorą glebą i teraz chce cieszyć się jazdą Civic to była fajna przygoda - ale nie, nigdy więcej
_________________ www.j-parts.pl - Pełna oferta zawieszeń - TA, MTS, MDU, AP, D2 Racing, Weitec, Eibach, KW, Bilstein i wszystkiego do japońców.
Auto: #Zeto Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 3025 Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2013-09-24
Cytat:
A z tą glebą to nie jest tak, że się nie da - tylko doszedłem do wniosku, że 5 lat męczyłem się z chorą glebą i teraz chce cieszyć się jazdą Civic to była fajna przygoda - ale nie, nigdy więcej
_________________
hehe co za zmiana
ja osobiście nigdy nie będę miał mega gleby bo najnormalniej szkoda mi samochodu, co z tego ze auto lśni jak cały spód pokiereszowany/rdza itp./itd.
Po różnych doświadczeniach z kołami i nie tylko, doszedłem do wniosku, że nie będzie tu kompromisów tylko dlatego, że coś ładnie wygląda. Więc części tylko sprawdzone. Jak nie będzie kasy na dobre koło to poprostu kupię jakiś OEM w 18" - na szczęście BMW ma sporo fajnych modeli z nowszych E6X/E9X więc źle nie będzie. Choć nie ukrywam, że BBS CH albo koło z CSL'a jest tutaj opcją docelową
Hikiel, Ty też się wyprowadziłeś z tego co widzę hipokryto
_________________ www.j-parts.pl - Pełna oferta zawieszeń - TA, MTS, MDU, AP, D2 Racing, Weitec, Eibach, KW, Bilstein i wszystkiego do japońców.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum