Auto: M-pasztet
Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 235 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-26 Saab 9-3 SS 2.0T
Przypadkiem i za namową stałem się posiadaczem takiej oto szwedzkiej zabawki.
Otóż jest to SS w bardzo dziwnej konfiguracji na USA a wiec:
Wedle Vin jest to ARC
Silnik Aero: B207R ale skrzynia 5
Dokładki i lakierowanie Vector
Środek to mega nie wiadomo co ale ładny
Z wyposażenia to jest tego trochę, między innymi:
- Xenony
- kremowa skóra
- elektryczne fotele
- szyber
- Audio Premium 300 (11 gołośników + zmieniarka 6cd )
Jako że Saaby są dość podatne na modyfikację to skusiłem się na kilka:
- Wydech seria 60mm + wycięty KAT + końcowy przelot
- FMIC 600x300X76
- SOFT by Coobcio
- 17stki Aero w graficie i złotym brokacie
- hebel od Aero 2.8 V6T
- Wzmocnione sprzegło 250mm z kevlarową okładziną
- Eibach pro kit ( zszedł z 5 cm)
- Rozpóreczka
Tu jeszcze bez gleby i kilku pierdułek:
Zmiany jeszcze jakies będą ale do spokojnej jazdy i na moje trasy aktualnie wystarcza, można wymienić turbo/wtryski/tłoki i atakować w 400+ ale niestety jest to ośka
Auto: M-pasztet
Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 235 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-26
hot_rider napisał/a:
ładny opel
Niestety tylko hamulce pasują z Opli reszta to już wena Saaba
tak może uszypliwię napiszę bo ostatnio miałem przyjemność się brać z 350Z i "Opel" jest szybszy
comando napisał/a:
Możesz napisać jaki był koszt dodatkowych koni ?
Jeśli kupisz odpowiedni model SS'a z wydajnymi wtryskami i Turbo (zielone wtryski ~400cc i TD04HL-14T i duża puszka filtra) oznaczenie silnika B207R (210ps albo 220ps) to zrobienie wydechu z downpipem, Fmic, i strojenie (polecam Coobcia - cenna do uzgodnienia) zmiescisz się poniżej 5k i masz ok 300ps 420nm-450nm.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum