miałem kiedyś taką firmową tylko z silnikiem 1.2 /3 cylindry
W firmie mam wersje z dieslem 1.4. Najlepszy był ubaw jak się coś pokićkało w wyświetlaczu i przez tydzień cały czas pokazywało, że chwilowe spalanie jest 99,9l/100km
Sparco, cieknące tylne drzwi to bolączka prawie każdej Fabii 1 generacji. Najszybsza opcja to oddać do warsztatu, chyba że ma się dostęp do materiałów uszczelniających i czas żeby sprawdzić gdzie dokładnie cieknie. W naszej krótkiej Fabii podciekało od uszczelki wewnętrznej osłony drzwi przy jednym z otworów odprowadzających wilgoć z drzwi (zatkany jakimś brudem podniesionym z drogi)
Ble, choć z Fabią miałem od czynienia tylko przez chwilę za to dużo z Octavia I i II to dz dzisaj mam koszmary z nimi związane, słabo to się prowadziło w zakrętach, jakość i wygląd wnętrza to jakaś porażka. Dużo lepiej wspominam Mondeo czy I30.
Auto: T jet Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 722 Skąd: Wola Rtype
Wysłany: 2013-10-16
sparco d15z6 napisał/a:
jako, że w brzydką pogodę i zimę również ujeżdżam fabiabnkę tylko ze AZE 1.4, to napiszę, że fajne autko :p
kolor super, tylko zawias strasznie wysoki, ale to standard, bo u mnie pięść się wsadza i jeszcze miejsca jest
siedzenia nie wygodne są dla mnie w ch i kto wymyślił te małe prawe lusterka...
szefie, widzę że masz inne radio założone, bardzo odstaje od konsoli?
orazzz ciekną Ci tylne drzwi?
drzwi uszczelniał poprzedni właściciel, tez ciekły
w srebrnej też mi ciekło.tak jak napisał kex, to bolączka praktycznie każdego modelu pierwszej generacji.
siedzenia twarde, trzeba sie przyzwycaić, ale ile lepsza pozycje moge znaleźć niż w yarisie.na wiosne bede szukał foteli od fabii GT, albo RS.
radio jest praktycznie na równi.wneka jest tylko ciasna, i ciężko kable upchnąć
performensu bedzie mało.a program i cooler aż tak duzo kosztować nie bedą względem przyrostu mocy.ma tani i wygodnie wozić tyłek, ale 101 koni i 240nm to mimo wszystko ciut za mało
na pewno nie bedzie wynalazków typu GTB22, wtrysków AL i wydechu 2,5 cala bo ten silnik ma najsłabszy dół ze wszystkich tdi, dlatego na nic takiego sie nastawiac nie bede.150, 160 koni i ~350nm bedzie naprawde wystarczające na te 1200kg masy.
Za to dziś po wycieczce do stolicy przywiozłem sobie wielkie pudło:
Miałem to zawieszenie w Polo i bardzo je sobie chwaliłem, bo to fajny kompromis pomiedzy komfortem a troche twardsza charakterystyką.przyznam, że obecne bujanie troche irytuje
Ale od tamtego czasu zmieniło sie opakowanie i etykiety:
oraz kolor sprężyn:
Generalnie wygląda to na kit KW, tylko, z naklejkami Weitec'a.Od Pana Olszówki(ogólnie polecam zakupy u tego Pana ) usłyszałem, że Weitec bedzie tylko jako kit.ma zniknąć gwint Hicon, za to KW nie bedzie juz jako kitu, za to tylko jako gwinty.
Auto: T jet Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 722 Skąd: Wola Rtype
Wysłany: 2013-10-18
Kubaa napisał/a:
Straszny pasztet Gentlemani o pieniądzach nie rozmawiają, ale z czystej ciekawości i chęci porównania z konkurencją - ile za takie coś trzeba dać??
od 10 do 14 tys za te roczniki.Ja kupiłem bez klimy, stargowałem tysiaka na opony i wyrwałem za 11.coś tam trzeba jeszcze porobić, ale wiem, że ma realny przebieg, ma bardzo zadbane wnetrze(auto całe zycie w pokrowcach jeździło) i nie był przystankiem
Emre, nie tylko do tyrki ale i do tyrkania w lesie tez sie zajebiście nadaje
Auto: T jet Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 722 Skąd: Wola Rtype
Wysłany: 2014-01-25
up, a co
ponieważ auto ma 200050 km, tylne hamulce powiedzmy delikatnie ,sie skończyły.nie wiem w jakim stanie były same bębny, ale stwierdziłem, że jak już mam się do tego dotknąć kupię po prostu komplet, żeby sie do tego już nie dotykać.
-bebny trw
-szczęki trw
-zestaw montażowy trw
-cylinderki jakieś tam AEB ( kupiłem na wszelki wypadek)
-płyn dot4 ATE blue Racing
-wycieraczka tylna(występuje tylko jako oryginał i kosztuję prawie 30zł..)
do tego carbon oddany w rozliczenie i zakupiony używany:
foto po zabiegach mechanicznych.
kolor bębna na lato bedzie oczywiście czarny, ale póki co tak ładnie to wszystko takie nowe wygląda
a tu zdjęcie wodą mineralną jak to teraz wygląda.w bagażniku trochę balastu, stąd tył niżej, ale ogólnie usiadł praktycznie idealnie równo
tu, dla przypomnienia jak było wcześniej na tych samych balonach
dalej muszę wymienić aku, bo auto strasznie kiepszkachno odpala na zimnym.jesli to nie pomoże, trzeba jechać do kogoś kto skoryguje kąt synchronizacji na zimnym silniku, bo na VAG'u tego zrobić sie nie da.pompki maja piękne wartości, ale po wymianie rozrządu w kwietniu(przez mojego wuja) wg mnie jest nie tak jak być powinno.
także tego
ale z tych 17stek o które sie pytałem chyba zrezygnuje.jednak uderzę jak będzie hajs w rh wzór porche.tak tej biedy chamulcowej nie odsłąniają
Auto: T jet Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 722 Skąd: Wola Rtype
Wysłany: 2014-01-25
btw
jako, zaczął sypać snieg, postanowiłem, że w końcu założyłe niższe zawieszenie .w tym celu zawitałem do SLG do kolegi noorec'a.
robota szła jak ja pie...le.najpierw musieliśmy pojechać po odpowiedniego torx'a do mnie do domu, bo w warsztacie akurat takiego nie miał, potem od strony długiej półośki nie mogliśmy wyciągnąć amorka, a na koniec mocowanie tylnego amorka zespoliło sie z amortyzatorem i nie daliśmy rady go zmienić.także jeżdże póki co na jednym wylanym, ale zamówiłem nowe mocowanko na każdą strone od KYB.zdjęć mało i bez efektu końcowego, gdyż nie było czasu ani siły pstrykać.skończyliśmy o godz 0:30 w nocy.
do amorków oczywiście nowe odboje, osłony i łożyska amorków(bo stare totalne wypierdziane) z mocowaniami.
no i na cały kit zawitał colli, co by sie za mocno nie brudziło
po pierwszych 350 km zdecydowanie mogę polecić ten kit jako zawieszenie na codzień.świetnie wybiera, jest sztywne, nie twarde i nie opuszcza nisko.a przynajmniej narazie sie jeszcze sprężyna nie sprasowała
zdjęcie jak to teraz wygląda w sobotę.w końcu skoda nie jest już fabią scout
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum