Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Skoda Fabian TDI
Autor Wiadomość
kex_ 


Auto: Civic EK3
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 1140
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-10-15   

hot_rider napisał/a:
miałem kiedyś taką firmową tylko z silnikiem 1.2 /3 cylindry :roll:

W firmie mam wersje z dieslem 1.4. Najlepszy był ubaw jak się coś pokićkało w wyświetlaczu i przez tydzień cały czas pokazywało, że chwilowe spalanie jest 99,9l/100km :mrgreen:

Sparco, cieknące tylne drzwi to bolączka prawie każdej Fabii 1 generacji. Najszybsza opcja to oddać do warsztatu, chyba że ma się dostęp do materiałów uszczelniających i czas żeby sprawdzić gdzie dokładnie cieknie. W naszej krótkiej Fabii podciekało od uszczelki wewnętrznej osłony drzwi przy jednym z otworów odprowadzających wilgoć z drzwi (zatkany jakimś brudem podniesionym z drogi)
_________________

 
 
Wiseguy 
www.S2000.pl


Auto: S2000 & Accord & Legend
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1755
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-10-15   

Ble, choć z Fabią miałem od czynienia tylko przez chwilę za to dużo z Octavia I i II to dz dzisaj mam koszmary z nimi związane, słabo to się prowadziło w zakrętach, jakość i wygląd wnętrza to jakaś porażka. Dużo lepiej wspominam Mondeo czy I30.
_________________
Honda S2000
Honda Accord
Acura Legend GS
 
 
Krychu 
Król Spamu


Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 9054
Skąd: ____________________
Wysłany: 2013-10-15   

Jedyne co mi się w niej podoba to smycz z Kapitana Bomby :D
_________________
 
 
sadam 


Auto: T jet
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 722
Skąd: Wola Rtype
Wysłany: 2013-10-16   

sparco d15z6 napisał/a:
jako, że w brzydką pogodę i zimę również ujeżdżam fabiabnkę tylko ze AZE 1.4, to napiszę, że fajne autko :p
kolor super, tylko zawias strasznie wysoki, ale to standard, bo u mnie pięść się wsadza i jeszcze miejsca jest :D
siedzenia nie wygodne są dla mnie w ch i kto wymyślił te małe prawe lusterka...
szefie, widzę że masz inne radio założone, bardzo odstaje od konsoli?
orazzz ciekną Ci tylne drzwi?


drzwi uszczelniał poprzedni właściciel, tez ciekły ;)
w srebrnej też mi ciekło.tak jak napisał kex, to bolączka praktycznie każdego modelu pierwszej generacji.
siedzenia twarde, trzeba sie przyzwycaić, ale ile lepsza pozycje moge znaleźć niż w yarisie.na wiosne bede szukał foteli od fabii GT, albo RS.
radio jest praktycznie na równi.wneka jest tylko ciasna, i ciężko kable upchnąć

performensu bedzie mało.a program i cooler aż tak duzo kosztować nie bedą względem przyrostu mocy.ma tani i wygodnie wozić tyłek, ale 101 koni i 240nm to mimo wszystko ciut za mało ;)
na pewno nie bedzie wynalazków typu GTB22, wtrysków AL i wydechu 2,5 cala bo ten silnik ma najsłabszy dół ze wszystkich tdi, dlatego na nic takiego sie nastawiac nie bede.150, 160 koni i ~350nm bedzie naprawde wystarczające na te 1200kg masy.
Za to dziś po wycieczce do stolicy przywiozłem sobie wielkie pudło:



Miałem to zawieszenie w Polo i bardzo je sobie chwaliłem, bo to fajny kompromis pomiedzy komfortem a troche twardsza charakterystyką.przyznam, że obecne bujanie troche irytuje ;)
Ale od tamtego czasu zmieniło sie opakowanie i etykiety:









oraz kolor sprężyn:



Generalnie wygląda to na kit KW, tylko, z naklejkami Weitec'a.Od Pana Olszówki(ogólnie polecam zakupy u tego Pana ) usłyszałem, że Weitec bedzie tylko jako kit.ma zniknąć gwint Hicon, za to KW nie bedzie juz jako kitu, za to tylko jako gwinty.

:)
_________________
www.detailerworkshop.pl
 
 
Kubaa 


Auto: S2000 AP1
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 1421
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-17   

Straszny pasztet :mrgreen: Gentlemani o pieniądzach nie rozmawiają, ale z czystej ciekawości i chęci porównania z konkurencją - ile za takie coś trzeba dać??
 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2013-10-17   

jakieś 8 lat temu mieliśmy taką skodzinkę na służbówce... nawet kolor identyczny...

w środku straszny pasztet, ale do tyrki po lesie dawała radę... :lol:
_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
sadam 


Auto: T jet
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 722
Skąd: Wola Rtype
Wysłany: 2013-10-18   

Kubaa napisał/a:
Straszny pasztet :mrgreen: Gentlemani o pieniądzach nie rozmawiają, ale z czystej ciekawości i chęci porównania z konkurencją - ile za takie coś trzeba dać??


od 10 do 14 tys za te roczniki.Ja kupiłem bez klimy, stargowałem tysiaka na opony i wyrwałem za 11.coś tam trzeba jeszcze porobić, ale wiem, że ma realny przebieg, ma bardzo zadbane wnetrze(auto całe zycie w pokrowcach jeździło) i nie był przystankiem :)

Emre, nie tylko do tyrki ale i do tyrkania w lesie tez sie zajebiście nadaje :mrgreen: :lol:
_________________
www.detailerworkshop.pl
 
 
sadam 


Auto: T jet
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 722
Skąd: Wola Rtype
Wysłany: 2013-10-19   



:D
_________________
www.detailerworkshop.pl
 
 
gaseb 


Auto: FN2 & SB3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 7432
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-21   

daj takie felgi jak wyżej i obniż i będzie ok. tylko nie zostawiaj czarnych felg bo się robi wizualnie za "ciężko"
_________________

 
 
sadam 


Auto: T jet
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 722
Skąd: Wola Rtype
Wysłany: 2014-01-25   

up, a co :lol:

ponieważ auto ma 200050 km, tylne hamulce powiedzmy delikatnie ,sie skończyły.nie wiem w jakim stanie były same bębny, ale stwierdziłem, że jak już mam się do tego dotknąć kupię po prostu komplet, żeby sie do tego już nie dotykać.



-bebny trw
-szczęki trw
-zestaw montażowy trw
-cylinderki jakieś tam AEB ( kupiłem na wszelki wypadek)
-płyn dot4 ATE blue Racing
-wycieraczka tylna(występuje tylko jako oryginał i kosztuję prawie 30zł..)

zrobiłem miksturę z ropy i z:



i wlałem do baku
wyjaśniam po co: http://www.racingforum.pl...47&st=0&start=0 ;)

do tego carbon oddany w rozliczenie i zakupiony używany:





foto po zabiegach mechanicznych.
kolor bębna na lato bedzie oczywiście czarny, ale póki co tak ładnie to wszystko takie nowe wygląda :D



a tu zdjęcie wodą mineralną jak to teraz wygląda.w bagażniku trochę balastu, stąd tył niżej, ale ogólnie usiadł praktycznie idealnie równo



tu, dla przypomnienia jak było wcześniej na tych samych balonach ;)



dalej muszę wymienić aku, bo auto strasznie kiepszkachno odpala na zimnym.jesli to nie pomoże, trzeba jechać do kogoś kto skoryguje kąt synchronizacji na zimnym silniku, bo na VAG'u tego zrobić sie nie da.pompki maja piękne wartości, ale po wymianie rozrządu w kwietniu(przez mojego wuja) wg mnie jest nie tak jak być powinno.
także tego
ale z tych 17stek o które sie pytałem chyba zrezygnuje.jednak uderzę jak będzie hajs w rh wzór porche.tak tej biedy chamulcowej nie odsłąniają :lol:
_________________
www.detailerworkshop.pl
Ostatnio zmieniony przez sadam 2014-01-25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sadam 


Auto: T jet
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 722
Skąd: Wola Rtype
Wysłany: 2014-01-25   

btw
jako, zaczął sypać snieg, postanowiłem, że w końcu założyłe niższe zawieszenie :D .w tym celu zawitałem do SLG do kolegi noorec'a.
robota szła jak ja pie...le.najpierw musieliśmy pojechać po odpowiedniego torx'a do mnie do domu, bo w warsztacie akurat takiego nie miał, potem od strony długiej półośki nie mogliśmy wyciągnąć amorka, a na koniec mocowanie tylnego amorka zespoliło sie z amortyzatorem i nie daliśmy rady go zmienić.także jeżdże póki co na jednym wylanym, ale zamówiłem nowe mocowanko na każdą strone od KYB.zdjęć mało i bez efektu końcowego, gdyż nie było czasu ani siły pstrykać.skończyliśmy o godz 0:30 w nocy.
do amorków oczywiście nowe odboje, osłony i łożyska amorków(bo stare totalne wypierdziane) z mocowaniami.
no i na cały kit zawitał colli, co by sie za mocno nie brudziło :P















po pierwszych 350 km zdecydowanie mogę polecić ten kit jako zawieszenie na codzień.świetnie wybiera, jest sztywne, nie twarde i nie opuszcza nisko.a przynajmniej narazie sie jeszcze sprężyna nie sprasowała ;)
zdjęcie jak to teraz wygląda w sobotę.w końcu skoda nie jest już fabią scout
_________________
www.detailerworkshop.pl
 
 
sadam 


Auto: T jet
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 722
Skąd: Wola Rtype
Wysłany: 2014-01-25   

no i zakupiłem jakoś 3 mies temu zestaw oto taki:



oraz



z tym, że na felgi narazie nic nie pójdzie, bo to nie są felgi docelowe jak już wcześniej napisałem ;-)
_________________
www.detailerworkshop.pl
 
 
Wiseguy 
www.S2000.pl


Auto: S2000 & Accord & Legend
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1755
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-27   

Chyba zrobię test w moim HDi i też wleje 2T :)
_________________
Honda S2000
Honda Accord
Acura Legend GS
 
 
hot_rider 


Auto: #Zeto
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 3025
Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2014-01-27   

zrobić coś z fabii to jak zrobić coś z niczego, ale jak widac poniżej można:
_________________

 
 
Pankracy


Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 2823
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2014-01-27   

Felgi na odwrót :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna