Auto: Honda Logo VTEC
Dołączył: 27 Sie 2010 Posty: 91 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-11-23 Honda Logo VTEC
MODEL:
-Honda Logo, 1999, 2D, kolor GY-21M (Leaf Green Metallic)
SILNIK:
- seryjnie D13B7
- aktualnie D16W4 VTEC
- olej 10W40 Millers Trident
- nowe przewody masowe
- śruba magnetyczna korka oleju Simota
- filtr na odmę Simota
- mały filtr oleju HAMP
- podstawka AG pod filtr Plany:
- usztywnienie łap silnika
- wymiana filtra paliwa
- przewody Vision 10,2
- VTEC cap
- chłodnica oleju + termostat
- wymiana oleju VR1 10W60 + mały filtr HAMPa (czeka na montaż)
UKŁAD DOLOTOWY:
- big tube Simota Plany:
- Eaton M62 (czeka na montaż)
- airduct
- intercoller FMIC 550x140x65(czeka na montaż)
- BOV HKS SSQV 4 (czeka na montaż)
- silikony D1SPEC (czekają na montaż)
- heatshield pod ssaka + przepustnicę (czeka na montaż)
- przepustnica z B18C4 (czeka na montaż)
ELEKTRONIKA:
- przejście na OBD1
- komp P28
- akumulator przeniesiony do bagażnika
- zegar DEFi - obrotomierz
- zegar DEFi - temperatura oleju Plany:
- strojenie po doładowaniu
- zegary: EGT, Boost
UKŁAD NAPĘDOWY:
- seria S7B
- nowe przeguby zewnętrzne Plany:
- krótsza 2-ka (jeszcze nie wiem z czego)
- 3,4 z CRXa
- FD 4,4
- short shifter
- spiek
ZAWIESZENIE I KOŁA:
- sprężyny -40 MTS
- 15x5J ENKEI + 185/50/15 SAVA Intensa Plany:
- rozpórka w bagażniku
- rozpórka przód
- c- pillar
UKŁAD HAMULCOWY:
- przód 240 seria
- tył bębny Plany:
- jakaś lepsza/większa tarcza na przód
- w miarę możliwości jakaś tarcza na tył
- wymiana płynu hamulcowego
BODY-KIT:
- seria, trochę przytarty ale da się zrobić Plany:
- zderzak przód i błotnik pomalować
- koniecznie tylny spoilerek na klapę
- chlapacze przód/tył
- halogeny przód
- nowa antena
- spinki podszybia
ŚRODEK:
- seria Plany:
- brak kilku detali które trzeba kupić
- elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- kierownica z Integry
- kubełkowy fotel
CAR-AUDIO:
- Pionier w spadku od handlarza
- na półce JBL GT6-69
- w drzwiach JBL CS-5 Plany:
- wygłuszenie drzwi
Auto: Honda Logo VTEC
Dołączył: 27 Sie 2010 Posty: 91 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-11-24
Emre napisał/a:
z takim rozkładem masy to bałbym sie chyba szybciej wejść w zakręt...
Nie jest tak źle, wbrew pozorom tył nie ucieka, narazie opony się bardziej uślizgują bo są jeszcze fabryczne 13", dla porównania kiedyś ważyłem swojego Civica EJ1 wcześniejszego i było tak:
Cytat:
Przód 630 (325 lewo, 305 prawo)
Tył 360 (lewo, prawo po 180)
SUMA: 990kg (bez tylnych foteli i pusty bak)
Więc rozkład masy podobny
RADEq napisał/a:
Czekam na turbo!!
Raczej skłaniam się ku kompresorowi, montaż mogę ogarnąć bardziej we własnym zakresie niż turbo, poza tym charakterystyka mocy bardziej mi odpowiada na SC niż na T. Prawdopodobnie na wiosnę wleci M45 Eatona. Szkoda tylko ze klimę będzie trzeba wywalić bo naprawdę się fajnie jeździło latem. Nawet na seryjnym 1.3 (65KM) nie zamulało aż tak.
RADEq napisał/a:
Jak możesz to nakręć filmik jak to się aktualnie odpycha, po wydechu.
Postaram się ale teraz kiepsko z trakcją, z rolki na 2ce i 3ce jak załącza się VTEC to zrywa przyczepność jak jest chociaż delikatnie mokro
fatboy napisał/a:
Myślę, żeby mojej dziewczynie własnie Hondę Logo kupić.
Nie jest to takie proste. Na allegro aktualnie jest tylko 13 sztuk z czego 5 z nich oglądałem przed zakupem swojej bo byłem uparty tylko na ten model żeby właśnie zrobić małego sleepera. Z reguły były naprawiane na przysłowiową "gazetę i piankę montażową". Dużo kilometrów zrobiłem zanim zakupiłem. Po swoją byłem 350km w jedną stronę, nie jest cukierasem ale przynajmniej bez kombinacji
Dario napisał/a:
Jak z jakimikolwiek modyfikacjami zawiasu w tym samochodzie? Heble, wahacze, staby? Coś pasuje z innych modeli?
No i tutaj jest sedno sprawy dlaczego nikt nie zabiera się za tuning tego Nic kompletnie nie ma. W PL występuje tylko jeden komplet sprężyn obniżających firmy FK o obniżeniu -40 i nie ma nic innego. Kosztują 480zł i jestem chyba na nie skazany na wiosnę. W DE można kupić gwint D2 ale kosztuje 4,500zł po przeliczeniu
Co do hamulca no to z przodu jest tarcza 240mm, nie wiem czy z Jazza nie podpasuje (tylko czy Jazz miał 260 przynajmniej?) ale zawieszenie jest całkiem inne niż w Civicach. Z tyłu belka i bęben. Myślałem z przodu o adapterze na zacisk do tarczy o większej średnicy (np 262 + kolcek EBC) a na tył adapter + piasta i tarcza 240 wystarczy myśle.
Stabilizator z przodu jest. Z tyłu belka, podnosi nóżkę na zakrętach na pewno
Booohal napisał/a:
Dziwne, że to u nas taki egzotyk...
Luuuudzieee to nie wieeedząąą...
Narazie dopieszczam drobne szczegóły, kupuje jakieś plastiki, brakujące elementy, mija dopiero 4-ty miesiąc od zakupu i tak dużo już zrobione
Przez zimę trochę poukrywam kabli w komorze bo fabrycznie są tak walnięte jak by ktoś tego nie przemyślał wcześniej
Miała być B-seria ale doszedłem do wniosku że lepiej zrobić bardziej dopracowane D niż B za ostatnie pieniądze. Miałem już B18C4 i nie mogę powiedzieć żeby to nie jechało ale SC powinien pogonić N/A w B. Tym bardziej że mody w B są droższe niż w D.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum