Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Honda Logo VTEC
Autor Wiadomość
mario85 


Auto: Honda Logo VTEC
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 91
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-11-23   Honda Logo VTEC

MODEL:
-Honda Logo, 1999, 2D, kolor GY-21M (Leaf Green Metallic)


SILNIK:
- seryjnie D13B7
- aktualnie D16W4 VTEC
- olej 10W40 Millers Trident
- nowe przewody masowe
- śruba magnetyczna korka oleju Simota
- filtr na odmę Simota
- mały filtr oleju HAMP
- podstawka AG pod filtr

Plany:
- usztywnienie łap silnika
- wymiana filtra paliwa
- przewody Vision 10,2
- VTEC cap
- chłodnica oleju + termostat
- wymiana oleju VR1 10W60 + mały filtr HAMPa (czeka na montaż)

UKŁAD DOLOTOWY:
- big tube Simota

Plany:
- Eaton M62 (czeka na montaż)
- airduct
- intercoller FMIC 550x140x65(czeka na montaż)
- BOV HKS SSQV 4 (czeka na montaż)
- silikony D1SPEC (czekają na montaż)
- heatshield pod ssaka + przepustnicę (czeka na montaż)
- przepustnica z B18C4 (czeka na montaż)

UKLAD WYDECHOWY:
- przerobiony kolektor D16 (ucięte portki, wspawany łącznik elastyczny)
- reszta układu średnica wewnątrz 2,25"
- rury aluminiowane
- 2 tłumiki przelotowe

Plany:
- 4-2-1 chińczyk + bandaż

ELEKTRONIKA:
- przejście na OBD1
- komp P28
- akumulator przeniesiony do bagażnika
- zegar DEFi - obrotomierz
- zegar DEFi - temperatura oleju

Plany:
- strojenie po doładowaniu
- zegary: EGT, Boost

UKŁAD NAPĘDOWY:
- seria S7B
- nowe przeguby zewnętrzne

Plany:
- krótsza 2-ka (jeszcze nie wiem z czego)
- 3,4 z CRXa
- FD 4,4
- short shifter
- spiek

ZAWIESZENIE I KOŁA:
- sprężyny -40 MTS
- 15x5J ENKEI + 185/50/15 SAVA Intensa

Plany:
- rozpórka w bagażniku
- rozpórka przód
- c- pillar

UKŁAD HAMULCOWY:
- przód 240 seria
- tył bębny

Plany:
- jakaś lepsza/większa tarcza na przód
- w miarę możliwości jakaś tarcza na tył
- wymiana płynu hamulcowego

BODY-KIT:
- seria, trochę przytarty ale da się zrobić

Plany:
- zderzak przód i błotnik pomalować
- koniecznie tylny spoilerek na klapę
- chlapacze przód/tył
- halogeny przód
- nowa antena
- spinki podszybia

ŚRODEK:
- seria

Plany:
- brak kilku detali które trzeba kupić
- elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- kierownica z Integry
- kubełkowy fotel

CAR-AUDIO:
- Pionier w spadku od handlarza
- na półce JBL GT6-69
- w drzwiach JBL CS-5

Plany:
- wygłuszenie drzwi

MOC:
- w serii 125HP
- hamownia - 132KM i 154Nm


WAGA:
Przód (605):
- lewo - 310
- prawo - 295

Tył (355):
- lewo - 175
- prawo - 180
Suma: 960kg

FILMY:
Filmik z przyspieszeniem (przed wydechem):
http://youtu.be/DkQIx6tys_4

Tak to sobie jeździ po zrobieniu wydechu:
http://youtu.be/r46yrcKAsyA

Filmik z hamowania:
http://www.youtube.com/watch?v=YhZOj_ZN2f0

ZDJĘCIA:



















Ostatnio zmieniony przez mario85 2014-07-15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2013-11-24   

zajebiste jest to zielone pudeleczko :super:
 
 
Czacha 

Auto: mk6
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 99
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-11-24   

zajebisty sleeper :ok:
 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2013-11-24   

z takim rozkładem masy to bałbym sie chyba szybciej wejść w zakręt... :mrgreen:

sleeper na miasto fajny i kolor ekstra... 8-)
_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
RADEq 


Auto: niskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 1612
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2013-11-24   

Świetny sleeper! 8-) Czekam na turbo!! :mrgreen: Jak możesz to nakręć filmik jak to się aktualnie odpycha, po wydechu.
_________________

 
 
fatboy

Auto: eh6/eg2/ep4
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 1822
Skąd: Skarżysko/Kraków
Wysłany: 2013-11-24   

Myślę, żeby mojej dziewczynie własnie Hondę Logo kupić. Podoba jej się tylko ten odcień zielonego :)
_________________
Stage1 - D16Y8 137,3KM @ 6725 / 150,7NM @ 5606
Stage2 - B16A JDM 170 KM @ 7,800 / 157NM @ 7,300 + Y21 LSD

http://www.facebook.com/MotoFotooo
 
 
Dario 


Auto: Vtec!
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 2587
Skąd: WuWuA
Wysłany: 2013-11-24   

Jak z jakimikolwiek modyfikacjami zawiasu w tym samochodzie? Heble, wahacze, staby? Coś pasuje z innych modeli?
_________________

 
 
Booohal 


Auto: Galant EA5W, Forester SG
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 772
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2013-11-24   

Fajne są te Logo. Klepałem kiedyś taką :)
Bardzo przyjemne, proste autko. Dziwne, że to u nas taki egzotyk...
_________________

 
 
Marker 


Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 802
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-24   

ciekawy miastowy poganiacz :lol: ;-)

PS miałem też kiedyś żelazko w takim kolorze :mrgreen:
:ok:
 
 
mario85 


Auto: Honda Logo VTEC
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 91
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-11-24   

Emre napisał/a:
z takim rozkładem masy to bałbym sie chyba szybciej wejść w zakręt...

Nie jest tak źle, wbrew pozorom tył nie ucieka, narazie opony się bardziej uślizgują bo są jeszcze fabryczne 13", dla porównania kiedyś ważyłem swojego Civica EJ1 wcześniejszego i było tak:
Cytat:
Przód 630 (325 lewo, 305 prawo)
Tył 360 (lewo, prawo po 180)
SUMA: 990kg (bez tylnych foteli i pusty bak)

Więc rozkład masy podobny ;-)

RADEq napisał/a:
Czekam na turbo!!

Raczej skłaniam się ku kompresorowi, montaż mogę ogarnąć bardziej we własnym zakresie niż turbo, poza tym charakterystyka mocy bardziej mi odpowiada na SC niż na T. Prawdopodobnie na wiosnę wleci M45 Eatona. Szkoda tylko ze klimę będzie trzeba wywalić bo naprawdę się fajnie jeździło latem. Nawet na seryjnym 1.3 (65KM) nie zamulało aż tak.

RADEq napisał/a:
Jak możesz to nakręć filmik jak to się aktualnie odpycha, po wydechu.

Postaram się ale teraz kiepsko z trakcją, z rolki na 2ce i 3ce jak załącza się VTEC to zrywa przyczepność jak jest chociaż delikatnie mokro :-P

fatboy napisał/a:
Myślę, żeby mojej dziewczynie własnie Hondę Logo kupić.

Nie jest to takie proste. Na allegro aktualnie jest tylko 13 sztuk z czego 5 z nich oglądałem przed zakupem swojej bo byłem uparty tylko na ten model żeby właśnie zrobić małego sleepera. Z reguły były naprawiane na przysłowiową "gazetę i piankę montażową". Dużo kilometrów zrobiłem zanim zakupiłem. Po swoją byłem 350km w jedną stronę, nie jest cukierasem ale przynajmniej bez kombinacji :shock:

Dario napisał/a:
Jak z jakimikolwiek modyfikacjami zawiasu w tym samochodzie? Heble, wahacze, staby? Coś pasuje z innych modeli?

No i tutaj jest sedno sprawy dlaczego nikt nie zabiera się za tuning tego :D Nic kompletnie nie ma. W PL występuje tylko jeden komplet sprężyn obniżających firmy FK o obniżeniu -40 i nie ma nic innego. Kosztują 480zł i jestem chyba na nie skazany na wiosnę. W DE można kupić gwint D2 ale kosztuje 4,500zł po przeliczeniu :shock:

Co do hamulca no to z przodu jest tarcza 240mm, nie wiem czy z Jazza nie podpasuje (tylko czy Jazz miał 260 przynajmniej?) ale zawieszenie jest całkiem inne niż w Civicach. Z tyłu belka i bęben. Myślałem z przodu o adapterze na zacisk do tarczy o większej średnicy (np 262 + kolcek EBC) a na tył adapter + piasta i tarcza 240 wystarczy myśle.

Stabilizator z przodu jest. Z tyłu belka, podnosi nóżkę na zakrętach na pewno 8-)

Booohal napisał/a:
Dziwne, że to u nas taki egzotyk...

Luuuudzieee to nie wieeedząąą... :lol:

Narazie dopieszczam drobne szczegóły, kupuje jakieś plastiki, brakujące elementy, mija dopiero 4-ty miesiąc od zakupu i tak dużo już zrobione :D
Przez zimę trochę poukrywam kabli w komorze bo fabrycznie są tak walnięte jak by ktoś tego nie przemyślał wcześniej :roll:

Miała być B-seria ale doszedłem do wniosku że lepiej zrobić bardziej dopracowane D niż B za ostatnie pieniądze. Miałem już B18C4 i nie mogę powiedzieć żeby to nie jechało ale SC powinien pogonić N/A w B. Tym bardziej że mody w B są droższe niż w D.
 
 
mario85 


Auto: Honda Logo VTEC
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 91
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-12-07   

Zobaczymy jak to będzie wyglądać na aucie 8-)





 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2013-12-08   

OEM stajl zawsze dobrze wyglada :ok:
 
 
RADEq 


Auto: niskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 1612
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2013-12-08   

Będzie dobrze! :ok:
_________________

 
 
mario85 


Auto: Honda Logo VTEC
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 91
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-12-29   

Mały Up:

Jako że trzeba było zamontować zegary, zmieniłem olej na zimę na Millersa 10w40:

Do tego śruba magnetyczna Simoty + filtr oleju HAMP

Czekam jeszcze na zegary temp cieczy i ciśnienie oleju ale na dniach doszedł wskaźnik doładowania więc postanowiłem zająć się montażem:


Tak to wygląda w nocy:



Dwa pozostałe zegary będą już po lewej stronie :cool:

Doszły fotele z Preludy:


Wyprane i zamontowane:


Dzięki temu zagłówki dałem na tył bo taka łysa kanapa była:


Czekają zaciski z Preludy pod tarczę 262:


Kupiłem jeszcze skarpety na zbiorniczki więc teraz wszystko wygląda tak:
 
 
Leo 
Krzysiek/ mlody87

Auto: CL7/ EP3 po adminie :D
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 792
Skąd: Pruszcz Gd.
Wysłany: 2013-12-30   

dawaj fotke na wiatrakach :) nie lepiej było je dać w czarny pół mat? :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna