przecież ic i tak wygląda jak chłodnica, a czy coś dziwnego w tym, że auto ma chłodnice z przodu jak już to coś mogą zdradzić silikonowe złączki które raczej będzie widać bo wlot w zderzaku jest dość szeroki względem ic no chyba, że właściciel coś wymyśli
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2014-06-07
Despero napisał/a:
Bio napisał/a:
Pankracy napisał/a:
intercooler na czarno, sleeper to sleeper.
A to jak ktoś stanie koło niego na światłach to wyjdzie z wozu i spojrzy mu na zderzak? A potem:
- ej, masz intercooler, nie ścigam się z Tobą...
Co nie zmienia faktu, że czarny fajnie by się tam ułożył.
szczególnie jak ktoś za dużo popsika, lakier się pozlewa i sobie sami zmniejszymy wydajność ic
juz takiego geniusza widziałem - lepiej zostawić jak jest i spokój
Auto: Honda Logo VTEC
Dołączył: 27 Sie 2010 Posty: 91 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2014-06-07
Tomac napisał/a:
Grube to logo.. kibicuję temu projektowi
Hehe, dzięki, nie wiem czy mnie pamiętasz kiedyś kupiłem od ciebie B18C4 i nadal jeździ w aucie u Geffera
IC zostaje w kolorze takim jak jest, silikony będą czarne więc może ich nie być aż tak widać. Poza tym to jest przecież mały, miejski samochodzik więc nie może być za szybki
Powinno to do końca Czerwca jeździć jak wszystko dobrze pójdzie
Tymczasem posypał się mechanizm różnicowy, muszę na szybko kupić skrzynie i złożyć na boku hybrydę dopóki jeszcze ta się kula, przy okazji sprzęgło i odelżyć zamach.
Ja nie mam dziury za podłużnicą bo tam mam ABS więc muszę zejść rurą przed nią. Poza tym jeszcze muszę mieć miejsce na dodatkową przepustnicę żeby nie syczało na jałowym ciągle.
Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 9054 Skąd: ____________________
Wysłany: 2014-06-14
Ja nie moge zrozumiec czemu ludzie jeszcze decyduja sie na dokladanie eatonow do hond, myslalem ze wsrod hondziarzy wiadomym jest fakt iz eaton to lipa w polaczeniu z hondowskim silnikiem. Dobrze dobrane turbo ma sens, tez bedzie ladowac od niskich obrotow, z tym ze do samego konca bez takich spadkow, a eaton zapewnie jedynie:
-tragiczny dzwiek,
-slabe doladowanie, ktore jeszcze znacznie spada na vtecu,
-przy tym samym doladowaniu mniejsza moc niz z turbo,
-kompresory mialy byc takie niezawodne, a to bzdura, bo sypia sie az milo
Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 9054 Skąd: ____________________
Wysłany: 2014-06-14
Limon napisał/a:
na żywo Dseria+eaton urywa łeb
skoro tak twierdzisz, oznacza to iż zbyt mało kilometrów przebyłeś w takiej hondzie, odkurzacz samsunga za dwie stówki brzmi lepiej na początku też mi się kompresor podobał, nawet myślałem o nim, ale to było kiedyś, dawno temu i nieprawda...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum