Auto: EJ2 K20 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 1671 Skąd: Mielec
Wysłany: 2013-12-11
Nie lubię pisać o planach... wolę je sukcesywnie realizować
Co do osiągów to jakoś szczególnie szału według mnie nie robi... na pewno brakuje strojenia... miałem w tą zimę coś pogrzebać przy silniku i dopiero na wiosnę wystroić ale wpadną inne rzeczy także temat silnika przełożę na przyszłą zimę... Zresztą na pewno z chęcią posłucham takich osób jak Fawor w która "stronę" najlepiej iść... grzebać k20 / zrobić 2.4 czy może JRSC...
Uwaga duża porcja zdjęć... Niestety nieunikniona...
Ja myslalem, ze u mnie zawias wyglada swiezo, ale tutaj to jest istny obled Rozkladanie czasami potrafi wqr*ic, ale skladanie wszystkiego po proszku czy ocynku to sama przyjemnosc
ps. chcialo Ci sie robic tyle zdjec w miedzy czasie?
Auto: FN2 Type R / AUDI A4 B8 / BMW 4 F32
Dołączył: 05 Lis 2007 Posty: 3634 Skąd: Tokyo
Wysłany: 2013-12-11
najbardziej podoba mi sie pod maską bez dwóch zdań pieknie,czysto z nowym lakierem i K20 klasa światowa Kolor dekla... wiem ze czerwone VHT nudne i oklepane, ale IMO lepiej by siadło bardziej Hondowo Oemowo ewentualnie żółty. Daj jakąś fote od tyłu samochodu jak siadły lampy, bo do czarnego chyba OEM najlepiej pasuje.
mnie tam do 100km/h czas nie interesuje, bardziej od 0-200km/h
ale dlaczego to auto miałoby jakoś mega urywac dupe? Hondata ma dobre i rozsądne podejście - nie przesadzajcie To jest k20 z bolt on'ami bez strojenia, więc ma jakieś 215KM - tyle co auto np Picza, Fulka czy Gansana. Jest na pewno żwawe. Z chęcią doradziłbym co dalej z mechaniką, ale najpierw właściciel musiałby się okreslić co lubi i na co ma ochotę/pierwszy pomysł/no i dolary...
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
Auto: EJ2 K20 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 1671 Skąd: Mielec
Wysłany: 2013-12-11
airman napisał/a:
Widziałem na TA SCKPL, auto wyglądało jak nowe. Mistrz! Auto zasługuje na mocno nadużywane ostatnio słowo 'projekt'
Gumka23 napisał/a:
ps. chcialo Ci sie robic tyle zdjec w miedzy czasie?
Była cała zima na to więc ochota też się znalazła... poza tym będzie pamiątka
lukas4 napisał/a:
widzę że tylny camber masz tego samego producenta co ja;) jak się sprawuje po dłuższym uzytkowaniu??
Wiesz co nie zauważyłem jakiś problemów z camberem... ale na spokojnie przed sezonem zrobie dokładna weryfikacje całego zawiasu więc jak będzie coś z nim nie tak to dam znać
Cytat:
Bardzo przepraszam, ale muszę się przyczepić. Strasznie słabo było z ta kierownicą SSR czy tam RSS.
Zgadza się. Nie jest to OMP. Ale w pewnym momencie była mi bardzo potrzebna kierownica a nie miałem siana na nic lepszego...
Dareko napisał/a:
najbardziej podoba mi sie pod maską bez dwóch zdań pieknie,czysto z nowym lakierem i K20 klasa światowa Kolor dekla... wiem ze czerwone VHT nudne i oklepane, ale IMO lepiej by siadło bardziej Hondowo Oemowo ewentualnie żółty.
Nigdy nie powiem że czerwone VHT jest bleee...
Chciałem jednak mieć coś innego jak większość a do tego koloru przekonało mnie to auto
Dareko napisał/a:
Daj jakąś fote od tyłu samochodu jak siadły lampy, bo do czarnego chyba OEM najlepiej pasuje.
Nie mam za dużo fajnych zdjęć tyłu...
Z red white-ami na pewno z boku jest "spójnie"... białe kierunki...
Fawor napisał/a:
ale dlaczego to auto miałoby jakoś mega urywac dupe? Hondata ma dobre i rozsądne podejście - nie przesadzajcie To jest k20 z bolt on'ami bez strojenia, więc ma jakieś 215KM - tyle co auto np Picza, Fulka czy Gansana. Jest na pewno żwawe.
Dokładnie tak jak piszesz.
Doszedłem jednak do wniosku po pierwszym sezonie z tym silnikiem , że bardziej brakuje szpery jak braku mocy... więc lepiej podziałać pierw w tym kierunku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum