Auto: EJ2 K20 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 1671 Skąd: Mielec
Wysłany: 2013-12-10 Top Setup EJ2 K20
Witam!
Miałem nie zakładać tutaj tematu bo obszerna historia tego auta jest już od dawna na innym forum ale jakoś zmieniłem zdanie i sami ocenicie czy słusznie...
Samochód w moich rękach prawie 7 lat.
Zimą garażowany , jeżdżony tylko w okresie letnim.
Traktowany jako zabawka która sprawia mi frajdę z budowania - wszystko ogarniam własnoręcznie (poza elektryką) a od tego sezonu daje fun z okazjonalnych pojeżdżawek... treningi na torze w Kielcach , TA ale nie ma przeznaczenia stricte do upalania
Mam sporo zdjęć z budowy ale będę wrzucał z czasem bo zaśmiecił bym pierwszą stronę...
Jeżeli ktoś chce poznać dokładniej historię auta to poniżej link do rodzimego forum...
Może nie ma za dużo JDM-u ale mam nadzieję , że nie poleci
MODEL: Honda Civic Coupe wersja PRO-TEC 1995r.
SILNIK:
Fabrycznie: D15B7
V.1
B18C4+
zbudowane całkowie od podstaw na wszytskich OEM-owych uszczelkach, panewki ACL RACE,dopręzony tłokami z ITR CR na poziomie 11:1,regulowane kółka rozrządu Vision, AEM Pulley Kit,wszytskie elementy aluminiowe szkiełkowane, śruby piaskowane i cynkowane reszta elementów malowana proszkowo...
UKLAD DOLOTOWY:
kolektor ssący Skunk2,parówa wykonana z włókna węglowego,filtr powietrza Fujita
UKLAD WYDECHOWY:
kolektor wydechowy Obx 4-2-1 po portingu i przerobieniu wylotu na 2.25" reszta układu 2.25" ze środkowym i końcowym przelotowym tlumikiem Mtech
- wypolerowane łapy HASPORT
- custom układ chłodzenia
- custom chłodnica płynu
- custom zbiorniczek wyrównawczy płynu
- termostat K-TUNED
- dwa wentylatory chłodnicy
- aluminiowy korek oleju
- pokrywa zaworów pomalowana w Candy Teal
- wtryskiwacze Acura RDX 410cc / wtyczki K-TUNED
- szyna paliwowa HYBRID RACING
- regulator ciśnienia paliwa AREOMOTIVE
- wskaźnik ciśnienia paliwa MARSHALL
- filtr paliwa in line KTUNED
- cały układ paliwowy zbudowany na przewodach i złączkach SUMMIT RACING
- wydajniejsza pompa paliwa Denso
- magnetyczny korek spustowy oleju
- olej Millers CFS 5W40 NT
UKŁAD DOLOTOWY:
- kolektor ssący RBC po portnigu
- adapter pod przepustnice K-TUNED
- heatshield
- home made Cold Air Intake 3.5"/3"
- duży filtr powietrza K&N
- hydroshield K&N
UKŁAD WYDECHOWY:
- kolektor RCREW 2.5"
- bandaż termoizolacyjny
- wydech stal kwasoodporna 2.5"
- końcowy tłumik M-tech z końcówką 2.75" BYŁ
- Końcowy tłumik K-TUNED
ELEKTRONIKA:
- Hondata KPRO
- kompletny WIRE TUCK
- skrzynka bezpieczników pod deską
- akumulator w bagażniku
- dodatkowy włącznik wentylatorów
V.1
- zaciski dwutłoczkowe Honda Legend - kompleksowo odnowione
- tarcze MG ZR 282mm x 25mm
- płyn Millers RACING BRAKE FLUID 300 PLUS
V.2
- czterotłoczkowy zestaw hamulcowy Wilwood Dynalite
- pływająca nacinana i nawiercana tarcza 280mm Wilwood
- klocki Wilwood BP-10 / Ferodo DS3000
- home made adaptery pod nawiewy powietrza na przednie hamulce
- płyn Millers RACING BRAKE FLUID 300 PLUS
V.3
- konwersja rozstawu z 4x100 ==> 5x114.3
- zaciski czterotłoczkowe Brembo Acura TL-S
- przód tarcza 300mm x 25mm (s2000)
- płyn hamulcowy Motul RBF 660
V.4
- zaciski czterotłoczkowe AP RACING
- tarcze dwuczęściowe 324mm x 28mm
- custom dzwony
- custom adaptery
- klocki hamulcowe COSWORTH TRACKMASTER
- klocki hamulcowe PAGID RS
- AP Racing Temperature Strips
- płyn hamulcowy ATE 200
REAR
V.1
- swap/konwersja na hamulce tarczowe z wersji EG5
- tarcze hamulcowe 240mm
- klocki ferodo premier
- kompleksowo odnowione zaciski tj. wypiaskowane , malowane proszkowo , nowe uszczelnienia , gumki , linki ręcznego
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie
- pompa hamulcowa 1" wraz z serwem z Prelude 2.2 VTi
- kompletny Brake Tuck na złączkach Aeroquip
BODY:
- samochód po kompletnej odnowie lakierniczej , malowana komora silnikowa , usunięcie listew bocznych
- kolor NH-731p CRYSTAL BLACK
- J'S RACING Front lip
- J'S RACING style Carbon GT WING
- Chargespeed 20mm wide fenders
- bumper air duct x2
- tylne lampy red white
- usunięcie "jajecznicy" z przednich kierunków
- białe boczne kierunkowskazy w błotniku
- przednia dokładka OEM Vti
- progi w kolorze
- kompletna konserwacja podwozia
- nowa przednia szyba
- kilka nowych OEM uszczelek
- szklany szyberdach z wersji USDM
WNĘTRZE:
- Recaro SPG
- pasy 3" SIMPSON
- Harness bar
- był czerwony dywan jest czarny
- czarne boczki przeszyte czerwoną nitką wraz fabrycznymi tweeter-ami Acoustic Research
- konsola środkowa wraz z tunelem i podłokietnikiem z Hondy Prelude 4gen
- zegary Honda S2000
- aluminiowa gałka zmiany biegów
- naba MOMO
- kierownica RRS zamszowa z odsadzeniem , czarna z czerwoną nitką
- wskaźniki Auto Gauge temp oleju / temp wody / voltomierz
- za przednimi siedzeniami wydmuszka
- c-pillar
- radio jakiś Kenwood
Buda od zera, dopasiony środek i zawias, K20...sztos Grube miliony poszły. Mam nadzieję, że jeśli dotrzymam z projektem takiego stażu to też nie będzie odbiegał od powyższego Swap by yourself czy jakaś firemka?
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
Auto: EJ2 K20 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 1671 Skąd: Mielec
Wysłany: 2013-12-10
Dzięki Panowie za propsy!!
$$Honda Fan$$ napisał/a:
Ile ma do 100km/h?
aaa kto to wie...
thomac napisał/a:
Wychodzi na to, że każdy czarny 5gen coupe z Mielca robi robotę
heh
piroman napisał/a:
no i mosz, postanowił się ujawnić
piroman napisał/a:
jedno z niewielu aut dopracowanych w każdym szczególe cieszę się, że mam swój niewielki udział w tym projekcie
Ziom gdyby nie Twoja robota przy wiązce w tym projekcie to do dziś by nie odpaliła
fulek napisał/a:
jestem ciekawy jak sie jezdzi na takiej przekladni
Bez wspomagania jest lipa... parkowanie to już totalny dramat chodź mam "tylko" 195 kapcie
Ale za to na zakrętach poezja. Układ kierowniczy jest bardzo czuły na najmniejsze ruchy rękami.
Ptasior napisał/a:
Tylko na Kielcach bywasz?
Wiesz co auto w tym setupie dopiero wyjechało w czerwcu... i jak na razie zaliczyłem parę razy Kielce i TA z Civicklubu...
Kamil-R napisał/a:
Ameryka w Polsce! Ciekawe jak podaję, musisz jakimś filmem zarzucić!
Dupy nie urywa... Nie wystrojona , jedzie troche lepiej jak ITR
Fawor napisał/a:
Buda od zera, dopasiony środek i zawias, K20...sztos Grube miliony poszły. Mam nadzieję, że jeśli dotrzymam z projektem takiego stażu to też nie będzie odbiegał od powyższego Swap by yourself czy jakaś firemka?
Ogarniam wszystko sam.
Wrzucę jutro zdjęcia jak wygląda zawias po renowacji
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum