Auto: EJ2 K20 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 1671 Skąd: Mielec
Wysłany: 2019-04-07
adanus napisał/a:
Trzymam kciuki za ta pompe Walbro sam w turbo jeździłem na takiej i było super ale potem były historie z tymi pompami i przeszedłem na DW... w sumie u mnie bardziej profilaktycznie niż z doświadczenia na szczęście
Można wiedzieć czym się kierowałeś przy wyborze tej pompy?
Sprawa wygląda tak , że w planie właśnie była pompa DW ale dobre promo się trafiło na Walbro.
Znajomy mi pisał coś o jakiś przypadkach gdzie były problemy. Zbadam jeszcze temat.
-Shadow- napisał/a:
Auto miażdży, oglądane parę razy na żywo na zlocie HPodkarpacie, zawsze głosowałem na auto zlotu
Ooo miło słyszeć
Dziękuje za głos
Calypso napisał/a:
A to nie siedzi cały czas tutaj gwint? Czy coś pomieszałem?
Tak siędzi i ma się bardzo dobrze.
MarceLL napisał/a:
Coś cisza w temacie ostatnio, ale nowe graty powoli się zbierają, więc pozwolę sobie dodać to co doszło co by podbić trochę temat. Dobry ruch z tymi sprężynami -40mm eibach'a przy tym setupie kół/poszerzeń powinno to fajnie wszystko spasować, klasyczne obniżenie do civa bez zbędnego przesadzania.
Hehe jaki wpis
Wyjaśniając. Zawieszenie jest i zostaje. Jedynie próba ze zmianą sprężyn.
Będzie 16kg/12kg
Jak zawsze z lenistwa i braku chęci zrobiły się zaległości , co skutkuje dużą ilością zdjęć.
Proszę o wyrozumiałość.
Nie ogarnę wszystkie na raz więc na razie zamknę temat hamulca... (przynajmniej na jakiś czas )
Wizyta w Polsce na przełomie Listopada/Grudnia.
Oczywiście zaczęło się tradycyjnie czyli kolejne zwrotnice ITR
Rozebrane
Wypiaskowane
Nowe łożyska kół
(to już chyba 5 komplet w historii tego auta :bag:)
Szpilki piast ARP (tak , też już były takie szpilki w przeszłości tutaj )
Doszły też nowe sworznie a wszystko wymalowane proszkowo i wyczyszczone wylądowało na stole operacyjnym.
Tutaj porównanie szpilek które były poprzednio.
Gotowe , kompletne zwrotnice.
Podmienione na samochodzie
Kolei na tarcze / dzwony
Adapter na miejscu.
Tutaj małe porównanie do wcześniejszego setupu z Brembo.
Powiem tylko , że to tzw "duże Brembo" gdzie zacisk jest większy jak np w DC5.
Uprzedzę ewentualne pytania na temat AP Racing. Będą profi odświeżane , nie miałem parcia , czasu oraz nie lubię czegoś robić "na szybko" , "pod presją". Robię to sam dla siebie i poświęcę im jeszcze trochę czasu w przyszłości
Nie było mowy o tym żeby udało się bez dystansów.
Płyn ATE Typ 200
Tyle miesięcy czekałem na ten widok
Wielkie Podziękowania dla Arka bez którego by się to nie udało
Oraz kilku innych osób które pomogły mi w tym wszystkim , bo ciężko jest na odległość ogarniać niektóre tematy.
Ogólnie po ponad szesnastu miesiącach "rozłąki" , stwierdzam że kocham ten samochód. Uzmysłowiłem sobie tylko ile własnoręcznej pracy mnie to pochłonęło oraz jaką frajdę czerpie właśnie ze składania
Ogólnie po ponad szesnastu miesiącach "rozłąki" , stwierdzam że kocham ten samochód. Uzmysłowiłem sobie tylko ile własnoręcznej pracy mnie to pochłonęło oraz jaką frajdę czerpie właśnie ze składania
O to chociaż część moich nauk nie poszła w las
Trzmaj to auto, choć by nie wiem co
Zdjęcia jak zawsze fajnie się ogląda, nie jest za dużo
Auto: EJ2 K20 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 1671 Skąd: Mielec
Wysłany: 2019-04-08
Miło że się podoba
fulek napisał/a:
Wygląda mega ten hebel
Strasznie się jaram
fulek napisał/a:
Serio za każdym razem trzeba dawać nowa zwrotnice z dc2?
Wiem że to conajmniej wygląda i zakrawa o jakieś nie zdrowe zboczenie , ale tym razem było konieczne.
Przy Brembo miałem rozwiercone otwory w "uszach" i chciałem wrócić do 100% OEM
Karamba_DC2 napisał/a:
O to chociaż część moich nauk nie poszła w las
Trzmaj to auto, choć by nie wiem co
Karamba_DC2 napisał/a:
Zdjęcia jak zawsze fajnie się ogląda, nie jest za dużo
No to łap więcej
Maglownica ITR
Progi PCI
Circuit Hero
Tylna jak widać w czarny proszek ze strukturką.
Przednia poszła w ten sam kolor co pokrywa , generalnie bardzo trudno uchwycić na zdjęciach ( w szczególności jak się tego nie umie robić ) jak ten kolor tak naprawdę wygląda.
Niestety nie wiedzieć czemu kolor minimalnie się różni....
Pokrywa zaworów i tak będzie malowana więc przy okazji raz jeszcze pomaluje się rozpórkę.
Życie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum